Restaurant omgeving Roden/Steenbergen

Discussie in 'De lounge' gestart door horselover, 30 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Hallo dames,

Er zullen vast dames zijn die uit deze buurt komen.
    Ik ga met mijn zussen binnenkort een weekendje weg naar Steenbergen Drenthe we willen graag de zaterdag wel te eten.

We vinden een lopend buffet altijd wel leuk, wokken is ook prima.
    Het hoeft niet een luxe restaurant te zijn, het gaat gewoon om ff gezellig met zn allen weg te eten.

Tips?

2. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Wat leuk zeg dat je met je zussen een weekendje weg gaat!
    Ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie erop gekomen zijn om naar Steenbergen te gaan.

De Pompstee in Roden en De Herberg van Es in Roderesch zijn wel aanraders.

Als je nog meer wilt weten geef je maar een gil (ik heb 25 jaar in Roden gewoond).

Groetjes Monique

3. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @moniki: Thanx!!! Nou was aan het rondkijken op marktplaats naar particulier huisje in Drenthe. We zouden eerst naar Westerbork maar die was al vol geboekt. Toen kwam ik op dit huisje lekker in het bos en afgelegen...Dus vandaar.
    De plaats maakt ons niet zoveel uit, zolang we het maar gezellig hebben en veel lawaai kunnen maken haha...Zijn met 5 zussen

4. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Nou, in een huisje afgelegen in het bos moet je wel herrie kunnen schoppen met je 5 zussen dacht ik zo, hihi.

En leuk dat het nu dus Steenbergen is geworden. Vroeg het me echt even af hoe je daar nu op kwam :p Je hoort nu eenmaal niet zo vaak dat iemand een weekendje weg gaat naar Steenbergen.

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar de omgeving is daar erg mooi. Verder zijn er een hoop leuke plaatsjes waar je gezellig een terrasje kunt pakken. Het is er gewoon eigenlijk heel erg gezellig in die omgeving (tenminste, dat was het wel toen ik er nog woonde...). Word vast supergezellig met je 5 zussen.

Veel plezier in ieder geval!

Deel Deze Pagina