Domme acties...

Discussie in 'De lounge' gestart door blike1987, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36

:p Hoe kwam ie er toch op??

Eigenwijs mannetje heb je hoor, maar dan moet ie er maar inderdaad zelf achterkomen ;)

2. Giltje

Giltje Niet meer actief

lol! wat ben jij erg, voelde je je eigen niet ongemakkelijk om zo naast hem te lopen/skaten ofzo XD ik zou me echt kapot schamen :D

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Neuh dat boeit me echt geen moer haha. En ik was al veeeel verder.

Zie hem nog gaan op dat voetpad.

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Toen ik net een nieuwe auto had en naar het werk reed, zag ik ineens dat er op het dashboard een waarschuwingslampje brandde.... Ik mijn vriend bellen die zei dat ik eerst maar eens heel rustig naar mijn werk moest rijden en dat hij daar vanmiddag dan wel naar toe zou komen om even te kijken...

Nog even een collega laten zien die mij kon vertellen dat ze dat ook wel eens gehad had en daar een héél dure reparatie achterweg kwam.... shit.... ik balen natuurlijk.

Toen ik 's middags het desbetreffende lampje liet zien aan mijn vriend zei hij dat hij het al wist..... ik had mijn mistlamp nog aanstaan :) oeps.....

5. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    haha leuk topic!
    Zo heb ik een keer op de verjaardag, toen ik jonger was, een bord met toastjes op de schoot van mijn nieuw binnengekomen zwager gegooit hahhahhaha wat hebben wij gelachen! Elke keer als ik nu toastjes bij me heb springt hij op of neemt hij het bord van mij over :D

We hebben ook eens gehad dat mijn man het scheerapp aan t opladen was in de badkamer. De badkamer grenst aan de slaapkamer en zo af en toe gebeuren er gekke dingen in huis ( lampen die uit het niet aangaan, lades die ineens openstaan..) dus wij naar bed, badkamerdeur staat open ( eens met mijn neus tegenaan gelopen.. is zelf bescherming :p) en ik zie en lampje knipperen.. hubbie geloofd het niet...
    Dus ik blijf kijken... en verrek... zie weer datzelfde lampje knipperen... hij ging ook opletten.. en ja hoor.. hij ziet het ook.
    Mijn hartslag stond al op 180 en ineens voel ik hem helemaal shaken hahahhaha.

Na een tijdje bedacht wouden we toch maar gaan kijken haha, en vlak ervoor bedacht ik me dat het het scheerapp was..ohh wat hebben we gelachen!

6. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Haha dat heb ik jaren geleden ook een keer gehad alleen dan met mijn portemonnee. Later kwam ik erachter dat mijn portemonnee weg was en ik kon me maar niet herinneren waar ik die gelaten had..
    Even later belde mijn moeder dat er een man bij ons aan de deur was geweest die mijn portemonnee was komen brengen.. De portemonnee was in een bocht blijkbaar van het dak af gegeleden en die man had hem gevonden en het adres stond op mijn id-kaart en hij is die komen brengen.. Heb hem uiteindelijk nog wel een kaartje gestuurd om hem te bedanken.

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ik ben zo'n muts die altijd bang is dat ze van alles vergeet wanneer ze naar huis gaat van vakantie.
    Dus de laatste dag in het hotel, voor vertrek sla ik de lakens even terug om te kijken of ik niks in het bed heb laten liggen.

In de auto (bijna thuis) ontdek ik dat mijn telefoon niet in min tas zit.... je raadt het al, die zat tussen de teruggeklapte lakens.
    (gelukkig was het een superklein ding en hebben ze hem opgestuurd voor me.)

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    die ken ik
    jaren terug ook gehad.. bloedhete zomer, en net over grens in duitsland doet auto vreemd. Exman gebeld, die met sleepkabels gekomen om me over grens te slepen.. heb nl geen europa service.
    auto bij tankstation neergezet en daar uren gewacht op anwb in hete zon
    anwb komt.. gooit 5 liter in tank... *vroem*
    bleek ik dus afwijkinkje in meter te hebben en gewoon zonder benzine te hebben gestaan.. pff

9. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Nog eentje van mijn man.

Hij had een leen auto van het werk. en hij was er van overtuigd dat dat ding een lampje had als de benzine op was. Het metertje was al heel ver omlaag maar hij beweerde nee hoor benzine is nog niet op het lampje brandt niet.

Oke prima als jij dat denkt.

Toen opeens midden op de snelweg pats boem auto uit. en jawel je raadt het niet benzine op. bleek de auto toch geen lampje te hebben. Dus nu pest ik hem iedere keer bij een nieuwe auto heeft deze wel een lampje :D

10. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    hahaha ik lig helemaal dubbel hier...

Ik ben ook van de blunders maar vergeet ze steeds hahaha..
    moet echt even goed nadenken of ik er nog een weet...

ik weet er wel 1 van me zusje...
    ze was nog minderjarig (weet zo niet hoe oud ze was)
    en ze kreeg een flesje shandy (kinderbier ofzo)
    ze had het opgedronken en ging kort daarna naar buiten toe...
    ze loopt de straat uit en wilde rechts de hoek om gaan...
    knalt ze zo tegen de muur aan whahaha... dikke blauwe lip en der oog was ook helemaal dik...wat heb ik gelachen hahaha...

oja ik weet er weer 1 van mezelf...
    ik zat nog op de basisschool groep 5 ofzo en elke ochtend toen ik op stond en aangekleed was deed ik eerst me pantoffels aan en vlak voordat ik wegging deed ik dan me schoenen aan...
    dat ging zo al een lange tijd...
    tot op een dag...alles ging goed...aangekleed gegeten tas ingepakt enz...
    ik had me jas aangedaan en pakte me fiets en reed naar school toe...
    kom ik op school aan en alle kinderen begonnen te lachen...
    ik dacht echt bij mezelf van waarom lachen jullie?!
    bleek ik me pantoffels nog aan te hebben hahaha...
    heb maar gezegd dat ik last had van me voeten en me schoenen niet aan kon doen...

oja ik ging een keer skaten met mijn vriend...
    dat had ik allang niet meer gedaan dus je raad het al...
    erg schijterig ging ik skaten...
    we komen bij het parkje aan waar je lekker kunt skaten en alles wat op de weg lag ontweek ik...
    op een gegeven moment bleef mijn skate hangen maar ik zag niks liggen...dus doordat ik ineens bleef hangen boog ik vanzelf voorover..
    me skates draaide naar rechts toe en van de schrik kon ik niks meer...rijd ik zo tegen een hoopje bladeren aan waar ik daarna inviel hahaha...later bleek dat een klein takje de schuldige was...

ook een keer...4.5 jaar geleden ongeveer...ik had voor het eerst een ratje en ik nam haar overal mee naar toe...boodschappen vakantie enz enz...
    op een warme zomerdag gingen mijn vriend en ik een stukje wandelen en me ratje zat op me schouder (ik had een topje aan)...
    later voelde ik ineens iets warms over me rug lopen en ook getik...
    dus ik vroeg me vriend of hij even wilde kijken...
    zat ze haar behoefte op me rug te doen whahaha...
    snel naar huis gegaan om te douche...

en ik weet er nog 1...
    ik was op vakantie in slagharen (al wat jaartjes terug) en ik stond bij een of ander octopus attractie te wachten...samen met mijn nicht...
    het was best een lange rij en het duurde ook even voor we aan de beurt waren...
    eindelijk stonden we vooraan in de rij we moesten nog 1 ronde wachten...
    voelde ik ineens een klap in me nek..
    dus me nicht ging kijken...
    was het vogelschijt :S
    ik had zoiets ik ga hoe dan ook in die attractie ik heb niet voor niks staan wachten...
    dus in de attractie gegaan en daarna ff snel gedouched hahaha..
    bah wat was dat smerig zeg...

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ging voor het eerst mee op personeelsuitje met het werk van mijn vriend.
    We gingen koken in groepen en het daarna opeten. Ik had de grootste lol met één van de collega's van mijn vriend.
    Dacht dat ik ergens had opgevangen dat het de concierge was en zo'n type was het dus echt ook..
    Op een gegeven moment zei ik tegen hem of zijn collega's er altijd een zwijnenkeet van maakten en hij dat dan weer op moest ruimen of dat het wel meeviel. Waarop die man me heel vreemd aan zat te kijken...

Vertelde het later aan mijn vriend die echt dubbel van het lachen stond....
    Het bleek niet de concierge te zijn.... maar de directeur :S

12. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik had laatst zoiets in een tankstation :p
    We maakte een tussenstop (we moesten van Tiel naar Friesland) en haalden toen wat lekkers.
    Bij het afrekenen vroeg de kassa mevrouw, hoever moet je nog? Dus ik zo we moeten nog helemaal naar Friesland (waren toen in Amsterdam ergens.)
    Opeens lag zij en mijn man helemaal in een deuk! En ik snapte er al helemaal niks van, maar ze doelde op mijn zwangerschap en heeft waarschijnlijk naar mijn buik geknikt toen ze het vroeg :p

13. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

6 aug 2008
    2.166
    10
    38
    Vrouw
    Paradise.

Hahahahahahahahahahahahahahaha, deze acties zijn echt helemaal GE-WEL-DIG! :D Heb hier echt om moeten lachen hahahahahaha.

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik een keer 's avonds laat met een vriendin naar de HAP in het ziekenhuis want ze had iets in haar oog. Wij daarheen, uren gewacht, bleek er niks aan de hand. Dus wij lopen terug door de, schijnbaar net gedweilde, gang en pats, klap ik op mn plaat! keihard door mijn enkel, niet normaal meer. Schaamde me kapot en durfde natuurlijk niet terug, want ze zagen me al aankomen. Volgende dag enkel 4x zo dik als normaal en toch maar even langs het ziekenhuis...bleek ie gebroken. Dat verhaal doet het altijd goed ;)

En mijn zusje een keer, zo zielig was dat. Had ze na jaren geleefd te hebben van een studiebeursje eindelijk een goeie baan met leuk salaris. Dus voor de kerst wilde ze wat luxere kadootjes hebben. Had ze van alles gekocht en toen als laatste nog ff de parfumerie in, op kerstavond, vlak voor sluitingstijd. Zij laatste dingetjes gekocht, opgelucht dat alles is gelukt en hop naar huis...om er daar achter te komen dat ze de andere tas met kadootjes in de winkel had laten staan....Zij nog gebeld maar iedereen al naar huis natuurlijk. Vond het toen zo zielig voor haar! Nu kunnen we er wel om lachen, maar was toen echt sneu, had ze zo haar best gedaan, miste ze nog de helft van de kadootjes!

15. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Toen ik anderhalf jaar geleden net anderhalf maand daarvoor bevallen was, hadden mn ex en ik een bruiloft van een vriendin van me. Paar drankjes gehad, stuk of 3 a 4, maar aangezien ik natuurlijk al een tijd niet gedronken had, hakte die er behoorlijk in.
    Thuis werd ik ineens zo misselijk dat mn ex me onder de douche heeft gezet.....
    Hij is in de woonkamer gaan zitten en mn beste vriendin belde hem op om te vragen hoe het met me ging. Dus hij met haar een tijdje aan de lijn. Zegt ie ineens tegen haar...huh? volgens mij regent het buiten.
    Bleek dus dat ik OP het doucheputje ben gaan zitten en ben in slaap gevallen (vraag me niet hoe ik t voor elkaar kreeg :))
    Conclussie: hele bovenverdieping blank....die "regen" wat hij hoorde, was dus het water wat bij de trap naar beneden kwam.....oeps ;)

Kan het op iedere verjaardag, feestdagen, samenkomen van ex-familie weer aanhoren hahaha.
    Kan er nu achteraf wel om lachen, maar oh wat een bende hebben we ervan gehad.

16. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Hahahahaha lig hier helemaal krom om mamamut en devilchase:D

17. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    lig helemaal in een deuk hier!

ik heb ook altijd van die acties...

zo vergat ik iedere vakantie met vriendinnen vanalles. één vakantie mijn kussen, jas, pinpas en stoeltje vergeten, waardoor ik dus de hele week op een bierkratje heb moeten zitten, met m''n hoofd op een trui heb geslapen en die trui ook aanmoest als het regende.... skireis met de mavo, mijn skipak vergeten dus één kunnen lenen die véél te groot was... en een keer mijn slaapzak vergeten, das ook niet handig als je in een tentje gaat slapen.tandenborstel vergat ik altijd standaard dus toen we een keer naar luxemburg gingen kamperen met een groep had ik besloten netjes een lijstje te maken. ik álles netjes ingepakt en afgevinkt, komen we daar op de camping aan, blijkt dat m'n hele koffer nog netjes thuis in de hal stond. Stond echt voor lul!

zelfde skireis met de mavo waarvan ik m'n skipak was vergeten. We hadden een gloednieuwe bus en of we die met zijn allen dus een béétje netjes wilde houden. ga ik met m'n kont op een rol rolo zitten. alles onder de plakzooi en het leek of ik in m'n broek gepoept had. wilde het nog afvegen met tissues, maar dat bleef allemaal hangen en toen leek het dus op poep met wc-papier. De halve mavo heeft me dus smakelijk uitgelachen... joepie!

nieuwe busreis, nieuwe kansen... ik ging met een vriendin op vakantie naar Blanes in Spanje. was een jaar of 16, dus alles moest perect zijn, want o, jé je zal jezelf maar voor lul zetten... wil ik een slokje water pakken draai ik per ongeluk de onderkant van de fles (wist niet dat dat kon?!) en dat hele flesje water stroomt leeg over mijn spierwitte broek met spierwit stringetje erondern, dus dat scheen gigantisch door... vlak erna hadden we een stop en ik móest een sigaretje roken, dus ik met m'n trui over m'n broek geknoopt naar buiten, staat iedereen zo stom te kijken... We waren nog in Nederland en het was ijskoud, want 's ochtends vroeg en ik stond daar in m'n hempje met duidelijke verschijnselen van de kou die erdoorheen priemden... Fijn!

zal nog eens verder denken, want er is vast meer...

18. msroxy

msroxy Fanatiek lid

12 dec 2007
    1.040
    0
    0
    o, ja een keer op motorweekend in een bomvolle feestzaal met m'n broek aan een schroef in de houten bank blijven hangen en héél m'n broek achter opengescheurd. moest met twee handen op m'n kont van achter naar voren lopen en het was géén staanfeest, dus viel nogal op.. had ook maar één broek bij (weinig plek voor bagage op de motor) dus de rest van de avond in een véél te grote geleende broek rondgelopen.

ik heb een nog véél ergere, maar dat weet dus het hele dorp en dan wil een beetje anoniem blijven (zoals jullie vast begrijpen...) maar kan erover vertellen dat er een flinke zoekactie is geweest naar mij, omdat ik lekker ergens aan het babysitten was en vergeten was door te geven aan m'n moeder + m'n gsm vergeten. Voordeel : iedereen was erg blij me weer te zien!

19. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik heb 1 hele domme actie...

Ik reed met mijn auto naar huis,stopte bij een tankstation,en ik dacht een "bekende" te zien zitten,dus na het tanken trek ik die deur open bij de auto naast me en ik zeg van Hey,jij bent het niet!!:)
    Heeeeeel snel afgerekend,en weggereden hahahahaha...:D

20. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Hahaha :D Dit soort acties zie je alleen maar in tekenfilms, dat het water de badkamer uitstroomt. :D

Deel Deze Pagina