Domme acties...

Discussie in 'De lounge' gestart door blike1987, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Nee hoor ook in mijn huis :D
    Het mooiste vond mn ex nog (ik heb het niet helder meegekregen) dat hij mij van het doucheputje aftrok en dat je gewoon gluuuuuup hoorde en het hele water zoog zo het putje in (ook in de trant van tekenfilm hihi)
    Had gewoon een veel te dikke kont na de bevalling ;)

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Toen ik een jaar of 19 was naar een feestje geweest en daarna liepen we met een groepje flink in de olie richting stad om daar nog ff verder te gaan. Onderweg op een fietspad kwamen we op het geweldige idee om de fietsende mensen lekker te laten schrikken door als ze er bijna waren je arm ff snel voor ze te steken. Hartstikke grappig. Tot het mijn beurt was en mij reflexen door de alcohol niet zo goed meer bleken te zijn. ik mepte dus iemand van zn fiets:)
    We hebben flink moeten rennen want die meneer was een beetje boos.;)

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    wtf

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    weet er nog eentje van een vriend van mn man. Die was heerlijk in zn eentje met zn rugzak in zweden gaan lopen. 's morgens kwam ie zn tentje uit, trok zn schoenen aan en genoot wat van het uitzicht. toen zn darmen begonnen te rommelen achter een boom gehurkt dus. Alleen toen ie klaar was kwam ie er achter dat ie de veters van zn bergschoenen niet had dicht gemaakt en die lagen dus lekker in zn eigen stront. Geen reserveveters bij zich dus kapot knippen was geen optie. Die kon dus die vieze veters door alle gaatjes gaan halen. Die moet nog geregeld horen al ie naar de wc gaat dat ie uit moet kijken voor zn veters en gaat nooit meer op vakantie zonder reserveveters

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

AAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAH. Mijn oma viel een keer voorover in der eigen pis in het bos. Dn mn ma piste weles tussen de autodeuren langs de weg op weg naar de vakantie, en toen rolde een keer de hele pleerol de E30 in Belgie over.

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Een actie van mijn man; Het was Nieuwjaarsdag (enkele jaren geleden) en we zitten gezellig met de gehele familie bij mijn ouders. Op een gegeven moment zegt hij tegen mij; 'Zo, die wax he, die in het kastje staat is echt supergoed!'.

Dus ik denk; Huh, wax? Welke wax? Dus dat zei ik ook tegen hem. 'Nou, die gele, weet je wel, op jouw plankje staat ie'.

Ik moest even diep nadenken waarna ik erachter kwam dat de enige wax die ik had staan Ontharingswax was (van die hars die hard wordt en dan met een strip eraf moest trekken), ik had heel wat uit te leggen aan de familie toen ze mij van de grond af konden schrapen van het lachen :D

7. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ik ga helemaal stuk hier!!

8. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

Ik zie nieuwsjaardag staan en er schiet mij nog één te binnen.

Een paar jaar geleden vierden we oud den nieuw bij m'n zwager en schoonzus, toen we hoe cliché ook om 12 uur een fles champagne wilde ontkurken.
    Mijn man ging dat wel even doen... Dus wachten op klokslag 12 uur en hóp die fles open, maar ipv dat de kurk van de fles vloog, vloog de fles van de kurk! :$. De fles vloog met een gigantische snelheid achterwaarts door de kamer en kwam tegen de deur tot stilstand, waar nu nog een deuk in zit... Stond ie daar met alleen de kurk in z'n handen, euhh... ja ook gelukkig nieuwjaar schat. :)
    We konden dus het nieuwe jaar inluiden met een dweil en een emmer ;) :D

9. charan

charan Actief lid

31 jan 2008
    237
    18
    18
    schiedam
    Hier een hele domme actie
    Ik was 15 en mijn ouders hadden een valkparkiet overgenomen van een kennis.Heel tam beestje.Ook hadden wij op dat moment 4 honden.Dus ik was alleen thuis en dacht leuk even met het vogeltje kroelen.Alleen was ik zo eigenwijs om de honden niet op te sluiten.Met gevolg dat het vogeltje opeens weg vloog de keuken in en daar op de grond belanden en er direct 4 honden bovenop doken.Ja dat was dus einde vogeltje.We hadden hem toen geloof ik 4 dagen ofzo.Ik met mijn domme hoofd durfden niks te zeggen en had dus dat vogeltje in zijn kooi gelegd net of hij gewoon dood was gegaan.Alleen mijn moeder zag toen ze thuis kwam dat die vogel helemaal nat was en ging doorvragen.Uiteindelijk heb ik het wel op gebiecht maar ik voelden me echt heel rot.Die kennis kwam gelukkig nooit bij ons thuis dus die hebben we nog een poos in de waan gelaten dat het goed ging met de vogel.Ik heb toen wel een nieuwe vogel gekocht voor mijn ouders,maar die is nooit zo tam geworden.

10. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

#70 BolBuikje34, 12 nov 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2010
    Ik ging op vakantie naar Spanje en greep mijn paspoort uit de la. Aangekomen in spanje brak ik mijn rug en moest in het ziekenhuis liggen. Ze wilden mijn paspoort zien,bleek dat ik per ongeluk dat van mijn broer had meegenomen!:$ Wij woonden toenertijd samen en de paspoorten lagen in één la. Gelukkig kon iemand vanuit Nederland het met een groep reizigers meegeven en die hebben het in het ziekenhuis afgegeven:D Ik kan er nu om lachen maar toen was het echt kut. Ziekenhuis zat allemaal te dreigen dat ik alles zelf moest dokken als ik geen paspoort had.

Oh en nog een. Ik heb een tijdje in Egypte gewoond met Egyptische vriend. We waren onderweg naar zijn werk en zaten met een stuk of 4 mensen in een busje. De vrienden van mijn ex leerden me in die dagen allemaal scheldwoorden in het Arabisch en moesten keihard lachen. Zat ik dus in dat busje,zeg ik keihard: "maras!" omdat hun me dat geleerd hadden. Ook nog met een zwaar overdreven Arabische rollende R. Ex zegt: sttt,shut up tegen me. Bleek dat de baas in het busje zat en reed:D

11. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Leuke verhalen allemaal! Hier eentje uit de oude doos...

Het was 1984 en mijn eerste schooldag. Alles ging goed, leuke klas en lieve juf. Op een gegeven moment vroeg ik of ik naar de wc mocht. Uiteraard mocht dat en ik verliet de klas. Na kwartiertje viel het de juf op dat ik nog niet terug was. Zij is gaan kijken en ik was nergens bij de wc's te bekennen.

Paniek!

De school op z'n kop, want ik was zoek. Ondertussen werd mijn moeder gebeld en net dat ze aan het uitleggen waren dat ik zoek was, ging de bel bij mij moeder. Mijn moeder deed de deur open en ja... daar stond ik. Mijn moeder riep meteen: "wat doe je nou hier?" waarop ik zei: "ik moet naar de wc, dus daarom ben ik naar huis gekomen". Ik dacht dat mijn moeder zowat een rolberoerte kreeg. Maar ik wist dus niet dat ze op school ook wc's hadden, dus ben ik naar huis gelopen, zo'n 1 km verder..:) Dom, maar ook wel een beetje lief toch? ;)

12. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Hihi, Angel :p

Ik heb er inmiddels ook een paar verzameld. Hier een paar die het vermelden waard zijn.

Vorig jaar bracht ik mijn zoontje naar het kdv. Ik was te laat wakker geworden, dus ik had hem wel netjes in de kleren gedaan, maar mezelf niet. Wel een spijkerbroek aan, maar erboven nog mijn pyjamashirt (zo'n flanellen met hondjes erop... ;)). Ik had hem weggebracht en zag pas thuis in de spiegel dat ik mijn jas niet goed dichthad, mijn pyjama pas goed te zien :) Laatst zag ik het bij een andere moeder ook, dus ik ben vast niet de enige :p

Toen ik mijn vriend een paar maanden kende, gingen we samen op vakantie naar een camping. Als vervoersmiddel mochten we de auto van zijn moeder lenen. Een gebaksdoosje zonder airco, dus we hadden de raampjes wijd open, want het was een snikhete dag. Op de heenweg gingen we op een parkeerplaats broodjes eten. We hadden de auto geparkeerd bij een bankje. Raampje natuurlijk nog open, zodat de auto niet te warm zou worden. Vraag ik nog slim aan mijn vriend: moet de auto niet op slot? Alsof dat nog zin heeft als de ramen open zijn :D de hele vakantie lang heb ik dat moeten aanhoren, en nu nog wel eens...

De beste (of nou ja, slechtste) blunder was toen we voor het eerst gingen koken in ons appartement waar we toen twee dagen woonden. We hadden een set pannen gekregen van mijn schoonouders, zij kregen inductie, dus ze hadden niets aan deze pannen voor op gas. We moesten zelf nog wel pannen kopen om vlees te braden.
    Ik ging die avond bloemkool, aardappels en vlees koken. Na twintig minuten begon het flink te stinken in huis. Een aanbrandgeur. Ik keek nog bij het vlees, maar dat was nog lang niet gaar en er was ook niets te vinden wat aangebrand was. Tot mijn vriend de deksel van de aardappelpan optilt. Al het water was weg en de aardappels zaten zwartgeblakerd aan de bodem van de pan vast. Bleek ik het gas onder de aardappels nog op hoog te hebben staan, twintig minuten lang. Terwijl het gas onder het vlees op laag stond. Het had andersom gemoeten :( Ik had dus direct de eerst keer dat we met de pannen van mijn schoonouders kookten al eentje gemold :)

13. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Ai, en mijn vriend een keer... Hij had net lenzen en hij had nogal moeite om ze in te krijgen. Zijn idee was toen dat je de lens vlak voor je oog moest houden, dan gauw in je oog duwen en je oog dichthouden. Werkte niet altijd, maar soms wel. Nou was hij een keer bij zijn ouders en bleef daar ook slapen. 's Avonds wilde hij zijn lenzen uithalen. Eentje lukte wel, maar die andere kon hij niet vinden. Grote paniek natuurlijk, want waar zat die lens nou toch? Hij belde me op om te vragen of de lens nog in het bakje zat dat nog thuis lag, dat hij die vergeten was in te doen. Maar nee, daar zat hij niet in. De hele familie keek in z'n ogen, inmiddels was die helemaal rood. Toch maar de HAP gebeld en daar naartoe gegaan. Bleek dat er geen lens in zijn oog zat. De volgende ochtend vond ik 'm op de badkamervloer...

14. Nissy2

Nissy2 Actief lid

2 jul 2009
    142
    0
    0
    Toen ik wat kleiner was (denk een jaartje of 5/6 misschien 7) gingen mijn moeder en ik naar een grote speeltuin.
    Ik zat op een schommelboot tot ik ineens mijn naam hoorde.
    Ik was zo druk aan het kijken wie mijn naam riep dat ik van de schommelboot afviel.
    Eenmaal op de grond wou ik gelijk weer opstaan, maar de schommel was sneller dan ik en sloeg me keihard in mijn gezicht.
    Heb echt een paar weken met een blauw oog gelopen.

En toen ik 16 was ging ik uit, het was toen een vrijdagavond volgens mij, dus het was erg rustig.
    Ik ging op een bankje in een kroeg zitten en heb een beetje met een vriendin gekletst.
    Daarna zijn we wat gaan dansen en zijn we naar het volgende kroegje gegaan.
    Opeens tikte een jongen (en dat hij een jongen is maakte het nog erger) die ik kende me aan en zei "volgens mij ben je doorgelekt"
    Dus ik in paniek... en bedacht me opeens dat ik helemaal niet ongesteld kon zijn op dat moment.
    Dus ik in de wc mijn (witte... jawel WIT) broek uitgetrokken en er zat echt een levensgrote colavlek op mijn kont.
    Witte broek + cola + blacklight = doorlekvlek

15. LindaenSven

LindaenSven Niet meer actief

Hihi ik kom niet meer bij :D:D:D

Wij hebben hier eens anderhalf uur lang geprobeerd een kast in elkaar te zetten (zo'n goedkoop flutding van de Kwantum ofzo).
    Maar we misten toch echt 1 zijkant, en hadden een andere zijkant teveel (op basis van de plaatjes die erbij zaten als beschrijving, en waar dan precies welke gaatjes zaten op welke plaat zeg maar).
    10 x opnieuw alles nagelopen. Je weet hoe dat gaat als je samen iets in elkaar zet of gaat klussen of wat dan ook: ruzie ruzie ruzie (of zijn er stellen die dat anders doen? :D )
    Boos die winkel opgebeld hoe dat nou kon. Ja mevrouwtje dan moet u maar even terugkomen met de kast. Wij boos dat we alles weer in moesten pakken en weer helemaal naar die winkel (in een andere plaats) moesten rijden.
    Toen ik de onderdelen weer in wilde pakken, viel het me pas op dat die ene zijkant die we teveel hadden, als je hem omkeerde ineens wel de zijkant was die we misten....
    Ik durfde die winkel niet meer te bellen dat het al was opgelost!!(was zo schaamteloos kwaad geweest aan de telefoon)

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    hahaha, die heb ik ook eens gehad. Precies hetzelfde! Bij een tankstation dat de vrouw achter de kassa vroeg hoe lang ik nog moest en ik heel argeloos: 'euh... kilometer of 60, hoezo?!' (vond het een rare vraag :) )

Oh ja, ook leuk: ik had een keer een themafeestje, iedereen moest in pyjama komen. Dus ik in m'n allerlompste pyjama mét gi-gán-ti-sche sloffen aan in de auto. Werd ik gecontroleerd door de politie. Die agent dacht echt dat ik geschift was duidelijk :p

17. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    ik heb er meerdere:)

Zit met een ex- vriendje op een verjaardag van een voor mij onbekend iem. Behalve mijn ex-vriendje kende ik helemaal niemand
    Moest verschrikkelijk nodig naar de wc, maar durfde niet zo goed. Wij zaten buiten en binnen zat het ook nog helemaal vol. Maar goed na lange tijd al mijn moet verzamelend te hebben, sta ik heel stoer op, borstje vooruit en loop met volle vaart tegen de dichte schuifpui aan. Wat een ellende, zag op de terugweg van de wc echt een vette afdruk van mijn hoofd op het raam zitten.

Ik zat ik de trein en deze was bijna bij het perron aangekomen. Zag op mijn horloge dat ik nog een paar minuten had om de bus te halen. De trein staat stil en ik sprint de trein uit. Ik keihard rennen en kom ineens op het einde van het perron uit;). Omg wat zullen die lui in de trein wel gedacht hebben en dan proberen om zo nochelant mogelijk weer langs ze te lopen de goede kant op.

Zit met mijn vriend in de bus richting frankrijk. Op een gegegeven moment moeten we op een parkeerplaats van bus wisselen. Nooit gedacht aan de koffers dus wij stappen zonder na te denken in een andere bus. Iedereen zit weer en er wordt omgeroepen dat er nog 2 koffers op de pakeerplaats staan. Wat een sukkels zeggen wij nog tegen elkaar en ook nog even lekker luid door de bus heen:D. Kijkt mijn man nog eens goed naar buiten, ehmmm schat dat zijn onze koffers8)

Ben meerdere malen met mijn sloffen aangekomen op school8)

Laatst nog domme actie van vriendlief.
    We zitten samen op de bank naar de tv te kijken. Goh zegt hij wat hebben de buren die radio toch al lange tijd hard staan. Je hoorde inderdaad een flink kabaal. Rond 1.00 willen we naar bed gaan en nog steeds van die harde muziek. Zo erg dat het zelfs te horen was op de slaapkamer. Ik ga naar de buren zegt hij, ik zei nog joh maak je niet druk. Nee hij was pislink en ging echt op hoge poten naar de buren. Komt de buurvrouw met flink verwilderd haar bij de voordeur en zegt al uren op bed te liggen:(. Vreemd zegt mijn vriend, bv nu toch wel nieuwsgierig en loopt mee naar onze woonkamer. Mmmmm ineens begint er een ampje te branden bij mijn vriend. Wij hebben een dolby surround, maar gebruiken deze nooit, maar onze dochter van net 1 wel. Heeft zij op allerlei knoopjes lopen drukken en vervolgens het kastje dichtgedaan. Sorry buuf8)

Ach en zo hebben we er nog wel een aantal:)

18. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Hahaha, lig helemaal dubbel hier!

Ik leef trouwens ook van blunder naar blunder. Dus hier dan maar een paar van de vele.

Mijn dochter (toen 5 jaar) had zich aangekleed voor school (kleren aangetrokken die ik klaar had gelegd) dus wij ervan door. Kom ik haar ophalen om 12:10 uur wil madame nog een trucje op het klimrek laten zien. Ik dus kijken hoe ze naar boven klautert om vervolgens een paar blote billen onder haar rokje te zien....ik zeg:"Je hebt geen onderbroek aangedaan". Zij roept van boven terug: "jij had geen onderbroek klaar gelegd hoor mama".......

Of deze:

Ik met mijn 2 jonge honden lekker aan de wandel.
    Had mijn elastische rok aangedaan omdat ik al 8 maanden zwanger was en die zo lekker zat.
    Raak ik op een gegeven moment aan de praat met een man die ook zijn honden aan het uitlaten is.
    Mijn ene hond komt enthousiast op me aangerend en springt tegen me op (ze was nog maar een puppie) en trekt zo mijn hele rok naar beneden.
    Stond ik daar in mijn degelijke onderbroek....want die zat ook zo lekker haha.

Of als puber in een tweedehands badpak (van nichtje gehad) van de glijbaan af.
    Op een gegeven moment merk ik dat iedereen om me moet lachen, maar niemand zeg wat.
    Uiteindelijk zei een vriendin (lekkere vriendin) dat de naad op de achterkant van mijn badpak flink gescheurt was. Ik voel.......zit die naad precies op mijn achterwerk, en loop ik met zo goed als blote billen rond.

19. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ik had dinsdag nog een domme actie

vliegtuig gemist!!! *ja echt!!*

20. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Hmmm, veel billen blunders eigenlijk als ik zo terug lees......

Deel Deze Pagina