ohh ik ben echt iemand vand e domme acties. Degene die het snelst in me op komt is : de boodschappen inladen in de achterbak en de autostleutels naast het boodschappenkrat leggen. Kar leeg, achterbak dichtgooien en de sleutels erin laten liggen!!!!!! Blij dat ik mijn mobiel nog in mijn zak had en zonder kinderen boodschappen deed en mijn man vrij was en dat die ook nog de auto van de zaak thuis had staan. |Dus kon hij de reserve sleutel brengen!
niet snappen waar je lenzen zijn, ze zitten niet in het doosje nl Oh ja, ik heb ze in Zo ook met bril, kwijt, zit niet ik koker, waar ligt dat ding? Oh ja, ik heb hem op
Hier ook een mega kluns.. hier lekker dagje in de tuin aan het werk. Doet de hond de achterdeur op de haak.. En geen sleutels bij me!! Gelukkig zat de buurvrouw in de tuin, die had grote lol. Manlief heeft auto net start/stop knop. Ben in mijn eigen auto regelmatig op zoek naar het knopje..
Lol, dat heb ik dus met de laptop van mijn broertje, ik zat maar te drukken op het scherm en net het moment dat ik me afvroeg waarom doet ie nou niks, ging het lampje branden
Voor het douchen nonchalant m'n onderbroek laten zakken en zo met m'n voet in de hoek van de badkamer willen slingeren, zo recht de plee in
Ik had het laatst op mijn werk, alles zo ingepland dat ik heel rustig een MDO ( overleg met arts,fysio enzo) kon voorbereiden van n client, en na 30 min was ik klaar, ik kijk nog eff mijn mail na bleek ik dus van een heel andere client het mdo moeten voorbereiden en niet waar ik net 30 minuten aan heb zitten ploeteren pfff
Ik was helaas nog niet gewend aan de 'nieuwe' auto, onze oude had centrale vergrendeling. Deze niet en ik gooi zo de deur dicht met sleutels, tas en telefoon in de auto. Gevalletje oeps. De was willen ophangen en als ik klaar ben me bedenken dat ik de was verzachter helemaal niet ruik? Nee... Ik had helemaal niet gedraaid! En als klap op de vuurpijl: Ik ging sporten met m'n moeder, en die zette me na de tijd thuis af. Ik stap over in m'n eigen auto om manlief op te halen, ik wil m'n portemonnee pakken vanwege m'n rijbewijs en ik kan hem niet vinden. Dus bij thuiskomt, m'n tas nagekeken, jaszak... Nergens. M'n moeder gebeld, in de auto gekeken, ligt hij niet. Sportschool gebeld, lag niks. Erheen gereden, parkeerplaats bekeken echt niets. Pasjes geblokkeerd en de dag erna politie gebeld (hoefde niet meer) gemeente gebeld, en dan na het weekend maar nieuwe documenten aanvragen. Ik ga nog een keer kijken in daglicht op de parkeerplaats e.d. terwijl m'n moeder belt.... Die ging nog eens kijken in de auto en hij lag onder de stoel. Zucht....
Ik heb een nieuwe tafelloper gekocht voor op de voortafel(koffietafel) lag hij er net een paar uur op, gooi ik er drinken overheen! Hup in de was, helemaal schoon en netjes gestreken weer op tafel, en ja hoor, hij ligt er nog geen twee uur en weer een glas drinken om laten vallen! Hoe bedoel je dom!
Op de wc zitten, denken oh er klopt iets niet, maar toch gaan plassen. Bleek dat niet alleen de bril, maar ook de klep omlaag te staan. Gelukkig al weer lange tijd terug. Paar weken terug rij ik met de auto de straat uit. Denk ineens, hey wat ziet die weg er gek uit. Bleek ik zo t fietspad opgereden te zijn. Natuurlijk stonden er net allemaal van die werklui in de straat.
ff aan mijn neefje demonstreren hoe ver ik wel kan springen in een drukke winkelstraat. Je raadt het al, tante ging op op haar muil...
Ja... Ontelbare.... Ik sla geregeld de autodeur tegen mijn hoofd aan als ik hem te hard opendoe. Ik struikel echt altijd over tapijt, liefst met veel publiek natuurlijk.... Liep een tijd terug met kinderwagen in de supermarkt. Dochter was een beetje aan het jammeren. Dus ik zonder te kijken, stil maar meisje..gaan zo naar huis....ja ja...rustig nou... Bleek die riem die tussen kindjes benen lopen om ze op hun plek in de kinderwagen te houden los te zitten... Dochter hing helemaal naar onderen in de wagen.... Mensen kijken....schaamde me dood. Schoonouders net leren kennen...hadden we een ' discussie' over hoe je stofzuigen in verleden tijd zegt. Dus ik kom met een ander voorbeeld: ik trek, jij trekt, hebt getrokken..... O.... Verschrikkelijk... Op een warme zomerdag had ik mijn auto voor de deur gereden om te wassen. Stoep op en grasveldje over.... Beetje krap maar ging. Kinderen speelden buiten, veel mensen op straat... Was klaar met wassen, wil auto wegrijden en BAM, keihard tegen een lantaarnpaal aan... Echt...mensen kwamen van ver om te kijken... Ik zou echt nog uren door kunnen gaan
Haha, grappig om te lezen. Hier ook eens iets doms gehad. Ik stond op en wilde haastig als altijd naar mijn werk. Stond de auto er niet! Ik helemaal in de stress, in de straat er naast gekeken maar nee hoor. Man gebeld dat de auto gepikt was, helemaal in tranen wat ik nu moest doen. Had geen geld voor de bus en om te pinnen moest ik ver lopen en dan kwam ik zeker te laat dus een collega gebeld die me oppikte. Komen we daar aan, wat staat daar... juist de auto! Mijn man had me de dag er voor opgepikt van mijn werk en we waren beiden vergeten dat we 'm 's avonds nog moesten ophalen. Best erg.
Een paar jaar terug, ik was de stad in geweest om kleding te kopen. Had een rugtas bij me en nog een extra tas. Ik thuis, shit, ben die tas kwijt!!! Overal lopen zoeken, bedacht dat ie dan ergens in een pashokje moest staan, dus alle winkels waar ik geweest was gebeld. Maar nee, de tas was nergens te bekennen. Balen.... zie ik 'm opeens naast de bank staan
Haha geweldig. Mijn domste: mijn man was zijn telefoon vergeten, dus ik denk "dat sms ik hem wel even"....Ik was zelfs een beetje verbaasd bij de: pieppiep. Oja en de tweede keer dat hij hem vergat dacht ik, zo dom ben ik niet meer. Weet je wat ik schrijf een briefje en leg dat naast zijn telefoon met mijn telefoonnummer, want dat weet hij niet uit zijn hoofd en omdat ik even weg moest, leek me dat wel handig, dan kon hij me iig bellen. Leg ik dat naast zijn telefoon en bedenk me toen pas dat als hij zijn telefoon heeft hij ook mijn telefoonnummer heeft... Tja blond hè?!
Wat een grappig topic Ik ben ook een ster in domme acties Even een paar van mijn toppertjes: Op de scooter van mijn broer zitten, hem aan zetten en denken dat ik de rem inhoud en vervolgens keihard wegrijden omdat ik het gas voluit had staan(niet de rem inhouden maar het gas voluit)Kosten me een paar blauwe plekken want knalde na een paar meter tegen de buurman zijn tuindeur Toen ik mijn rijbewijs nog niet had wilde ik eens even stoer doen bij mijn ouders in de tuin en de auto starten en een stukje door de tuin gaan rijden(automaat) Beetje jammer dat ik weer dezelfde fout maakte met gas en remmen.....Reed dus volgas achter uit door het hek van hun buren Nog een auto foutje...In Tsjechie op vakantie even wat afval in de container langs de weg droppen en vervolgens verder rijden en me afvragen waarom iedereen toch zo raar zit te kijken en er dan achter komen dat de achter klep nog wijd open staat.... Heel stoer voor het eerst met mijn jongste in de winkelwagen rijden en de oudste achterin de kar... en vervolgens tegen een opstapje aan rijden waardoor ze alle 2 naar voren werden gelanceerd(gelukkig niet uit de wagen)..echt super erg vind/vond ik dit Wat ik altijd heb met hoge hakken...Helemaal jezelf mooi maken en dan natuurlijk mooie hakjes eronder en lopen maar Alleen jammer dat mijn voet altijd gaat zwikken en ik er vervolgens van ga gillen Poeh kan wel even doorgaan maar ik stop maar weer
Ik heb er ook een paar, bijna allemaal tijdens mijn laatste zwangerschap of nu net daarna...hahaha! Toen ik zwanger was jankend in de stad op de boekenmarkt staan met mn moeder. De rits van mn tas stond open en mn portomonnee was weg. Ik in paniek mijn man bellen en ik zeg tegen hem: "Ja...en zelfs mn eierkoek is gepikt!". Mn portomonnee lag trouwens thuis, en later vond ik mn eierkoek in mn jaszak.. Regelmatig gooi ik snel de deur van de auto dicht, met mijn been er nog tussen. Ik ben echt niet snel genoeg! En gisteren ook nog een mooie gehad. Ik na een weekend van 40 graden koorts en keelontsteking maar even wat aan de was doen. Ondertussen wil Vajèn eten, en roept Finn me. Was in de wasmachine, wasmiddel er bij en aanzetten. Dacht ik dus. Ik kom beneden Finn geholpen, en ben Vajèn eten aan het geven, hoor ik de droger piepen dat ie klaar is. Had ik dus de wasmachine gevuld, maar de droger aangezet...
Nee, kon achteruit. Maar ben geen held in achteruit rijden en zeker niet als er nog een stel mannen bij staan