''Domme'' acties......

Discussie in 'De lounge' gestart door mutsie79, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Ik zit echt met tranen in m'n ogen :D :D :D

2. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Over 't beeldscherm van laptop "vegen" om te scrollen..

Mn handtas op dak van de auto laten liggen..

Tjaa...

3. sepherine

sepherine Niet meer actief

Dit heb ik ook al zovaaak voorgehad haha , en soms speciaal in een ander hoekje mikken maar mik meestal nog in de plee ofzo :D

Heb ook zoveel domme acties gehad , in pyama buiten gzan om brood en pas buite erachter komen dat ik mijn pyama en pantoffels nog aanheb en vervolgens tot de conclussie komen dat ik mijn sleutel niet bij heb

Ik loop continu tege de deuren of muren aan snachts ( nachtblind maar weiger licht aan te doen , ben je direct te wakker)

Men mobieltje zoeken terwijl ik der mee bel en echt eens voor in tranen uitgebarsten hij was nieuw

En zoo genant , met men fiets vroeger , stond still maar met beide voeten op de pedalen , bedenk ik me heee nu moet ik toch omvallen , en jahoor boeeeenk !!! In de stad

Struikel over elke mat of loper

Bots vaak met men hoofd tegen een winkrl ettalage als ik naar iets aan het kijken ben

De kinderwagen op rem zetten en zo willen vertrekken , leverd ook grappige taferelen op

In de winkel men portemonee laten vallen en heb altijd veel te veelklein geld erin zitten

Op toilet zitten endan pad tot de conclusie komen dat de wcrol op is , moet ik altijd op manlief roepen

Eten koken en na een uur zijn de aardappels nog niet aant koken had ik blijkbaar de groenten al opstaan ,

Heb der heeeeeeel veeel :)

4. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

#44 Marieke4mei, 11 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2013
    Ik heb een keer mn tas achter mijn auto gelegd toen ik de wagen erin deed. Druk druk druk, mijn dochter zeuren vanuit de auto dat ze broodje wou dus ik snel de auto in, acheruit en whoep... Mijn schoonzus zwaaien, ik terugzwaaien, had niet door dat ze wuifde dat ik net over me tas was heen gereden. Oeps. Niks kapot gelukkig. Voelde me wel heel knullig.

5. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    hahaha... zo herkenbaar .. ben ook nogal van de domme acties.. vandaag nog op mijn werk. Mijn collega`s hadden in de hal de plantenbak verzet omdat er een brancard langsmoest en hij de draai niet kon maken. Nu stond hij recht voor de ingang van de wc.. dus ik ga niets vermoedend even snel plassen... struikel over de plantenbak en beland op mijn knieën midden tussen de planten 1 van mijn depressiefste patiënten kreeg de slappe lach en mijn collega pieste zowat in haar broek... oh en ja en onze nieuwe directeur die ik de hele dag mee op sleeptouw had omdat ze de werkvloer wel eens wilde meemaken keek toe.. :)

6. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    geweldig topic!
    moet heel erg lachen om jullie geweldige acties, zo herkenbaar ook..

heb een heeboel domme acties en vaak gebeurd het me omdat ik te druk ben
    kan geen deur doorlopen of ik loop tegen de deurpost aan
    heel snel uit de auto willen stappen, gordel vlug af doen en met mn voet achter de gordel blijven haken en plat op mn smoel gaan naast de auto (hoe ik mn voet in de gordel kreeg? geen idee!)
    heel enthousiast met mn dochter vliegtuigje spelen en de arme schat dr hoofd tegen de dwarsbalk in de woonkamer tikken (arm kind)
    over de hond willen stappen de slaapt om vervolgens over de poes te vallen die er net langs komt lopen.. rotbeest.. ze doet het erom!
    en zo nog veeeeel meer.. ben een beetje een kluns..

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hahahahaha ja ik zie het voor me.. Typisch gevalletje van: :cool: en daarna: :) oeps

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38

Hahaha! Die vind ik grappig, zie het helemaal voor me, hihi! :D

9. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ik moest eerder altijd nadat ik de kinderen naar het.kdv had gebracht, door een straatje rijden die aan een (middelbare) school lag.. Altijd liepen er van die eikeltjes op straat die je recht aankeken maar gewoon midden op straat bleven lopen.

Iedere dag volop irriteren en ik denk: nu ben ik er klaar mee! Dus ik geef vol gas en scheur langs die jongens heen. Ik geef ze nog even een verwaande boze blik en.... Ik mis mijn afslag.... Vol op de rem omdat dit doodlopend was.

Ik moest achteruit rijden en weer.langs die jongens, ze zwaaiden nog even naar me met een zelf ingenomen lachje.
    Mijn hoofd was inmiddels zo rood dat ik er hoofdpijn van had.

10. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    Water op het vuur zetten om pasta te koken en dan na tien minuten denken, waarom kookt dat water nou nog niet....verkeerde vuur aangezet :)

11. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    En gisteren nog, stap in de auto (was al donker) en start de auto, gat het lampje knipperen, kofferbak open (op de autosleutel zit een knopje om de kofferbak te openen). Dus ik stap uit, kofferbak dicht, auto weer aan...weer lampje! Kofferbak open...ik weer uitstappen, kofferbak dicht weer de auto starten...WEER de kofferbak open!!! Ik voelde me zo dom, ben gewoon weggereden (klep was wel dicht, maar zit er dan niet helemaal goed in). Ik dacht ga niet nog een derde keer de auto uit, was ook geen prettige buurt. Gelukkig bleef de klep tot aan huis dicht!

12. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Vandaag nog... Brood gaan bakken. Dus bloem in de bak, water etc, goed mixen, goed kneden, en laten rijzen maar!

Na 1 uur: niks gerezen. Na 2 uur, 3 uur: idem dito. Ik balen natuurliijk, da's een kilo bloem naar de knoppen! Datum van de gist gecontroleerd: ook nog prima. Besef ik me ineens dat ik er geen gist in heb gedaan! Potje stond nota bene op het aanrecht :) Daarna maar erdoorheen gemixt, en het brood staat nu in de oven.

13. TmvD

TmvD Bekend lid

10 jan 2013
    795
    1
    18
    NULL
    NULL
    Haha geweldig. Ik moest zo hard lachen dat ik er een harde buik van kreeg....

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    whahaha, ja blijft weinig over he als je geen stroom hebt....

Geen warm water uit de kraan om te dweilen. (kan je koken..maja...)

Geen stofzuiger, geen tv,radio,ipad,pc,enz....

Geen verwarming! Geen warm water om te douchen....

Kan je vegen met een bezem!

15. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Het keukenkastje dichtgooien en dan er achter komen dat je eigen hoofd er nog tussen zit :)

16. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Je op je eerste werkdag verslapen, vervolgens op de 2e werkdag wakker worden en je realiseren dat je je weer verslapen hebt.... vlug uit bed, haast je repje naar het station..... kom je op een uitgestorven perron, het huilen staat je nader dan het lachen....je gaat in een klaarstaande trein zitten en bedenkt je waarom branden er eigenlijk geen lampen in deze trein.... je kijkt op de klok en ziet dat je een uur tevroeg bent... het 5.30 uur:$:p

17. rosa08

rosa08 Niet meer actief

#57 rosa08, 12 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 mrt 2013
    Paar jaar geleden (had net mijn rijbewijs) bracht ik s Morgens vroeg mijn man naar zijn werk. Met mij pyama nog aan stapte ik in de auto ml afgezet en zo snel mogelijk weer terug naar huis. Ik reed over een brug en naam perongeluk de betonen rand mee dus twee banden lek oeps! Dus ik de auto aan de zijkant van de weg geparkeerd naast een fietspad kom ik tot de conclusie dat ik geen tel bij me had en alleen mijn pyama aan had en op die pyama stond chin Chan in zijn blote billen zo moest in dus langs de kant van de weg iemand aanhouden zodat ik ml kon bellen! Die was eerste instantie erg geschrokken maar later heeft hij toch erg kunnen lachen om mijn pyama actie

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Je had een link geplaatst, ik heb deze even omgezet naar het plaatje :)

19. rosa08

rosa08 Niet meer actief

20. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Thanx nou dubbel hihi

Deel Deze Pagina