''Domme'' acties......

Discussie in 'De lounge' gestart door mutsie79, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. februari2012

februari2012 Bekend lid

31 okt 2012
    689
    394
    63
    Hier een paar chocolade missers:

Op school hadden wij vroeger bekertjes chocomelk met zo'n plastic trekdeksel. Ik had het dekseltje al een beetje open gemaakt, een paar slokken genomen en toen de deksel weer dichtgevouwen. Een uur later wilde ik de rest opdrinken, ik was vergeten dat ik het bekertje al opengemaakt had en dacht: schudden voor gebruik.... Ik zat van top tot teen onder de chocolademelk en moest de rest van de dag zo rond blijven lopen op school.

Later op een sollicitatiegesprek kreeg ik koffie met een paaseitje. Omdat ik het onsmakelijk vond om te praten met een paaseitje in mijn mond, legde ik het paaseitje op de rand van het schotelje, waar ook mijn kop koffie opstond. Ik had niet gezien dat het paaseitje tegen mijn kop koffie was gerold en tegen het kopje aan was gaan smelten. Even later tijdens het gesprek pak ik mijn kopje op, kleeft er allemaal gesmolten chocolade aan en valt er een plakkaat chocola vanaf.... Ik snap echt niet waarom ik die baan niet gekregen heb, hahahaha!!

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik wilde eens weg op de fiets en toen ik buiten kwam stond ie er niet. Ik helemaal pissig: ze hebben m gejat! Ik gebruik mijn fiets echt vaak, dus ik heb meteen aangifte gedaan en een nieuwe gekocht via marktplaats. Komt m'n man 's avonds thuis: op mijn fiets!
    "Ja, was je vergeten dat ik 'm vandaag zou lenen?"
    Eh... ja dus.

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Nog een domme actie...

Wij waren op vakantie in Italië en we zouden een dagje naar Napels. Mijn oudste was toen een maand of 9. We lopen daar over een marktplein en op een gegeven moment staat daar een marktkoopman die roept, AHHH bambino, maakt kirgeluidjes naar hem en staat vervolgens weer op, pakt een camera en filmt hem. Zegt tegen ons in gebroken Engels, look the bambino how Nice bambino ON camera. Dus wij zeggen iets als ja geweldig! Zegt ie buy camera?
    Bij mij gingen er alarmbellen rinkelen maar zoonliefs vader ging er gretig op in en vroeg hoeveel dat ding moest kosten. Ja 200 dollar zegt de man. In die tijd was dat echt weinig voor een videocamera, dus er rinkelde nog een alarmbelletje maar goed, ik stelde vertrouwen in vriendlief. De man pakt de camera in en zegt dat een mannetje van hem wel meeloopt naar het pinautomaten. Betaald en wij vervolgen onze toch door Napels. Maar toen werden we dus achtervolgd! Overal waar wij heen gingen zaten die mannetjes ons te volgen. Helemaal bang zijn we toen maar gauw in de trein gestapt, terug naar de camping. In de trein zagen we in iedereen achtervolgers en toen we uiteindelijk uit de trein stapten bleven we achterdochtig, eerst gewacht tot iedereen uit de trein weg was en met een omweg naar de auto gelopen. Eenmaal onderweg kwam er ineens een scooter achter ons rijden dus die zou er ook wel bij horen. Gauw zijn we onze camping voorbij gereden zodat ze niet zouden weten daar wij zaten. We zijn het hele schiereiland Sorento omgereden totdat de scooter ergens afsloeg. Uitgeput kwamen we op de camping terug en terwijl hij eten ging maken ging ik de kleine even verschonen en op bed leggen. Toen we rustig zaten dacht ik. Mooi kunnen we nu die camera uittesten.

Ik maak de doos open en zie : allemaal stenen... WAHAHAHA.

Okee, we waren dus alleen in Napels achtervolgd om te zien of niet daar nog zouden ontdekken dat er alleen maar stenen in zouden zitten zodat ze tijdig de baas konden waarschuwen zijn handeltje op te doeken.... Wat wordt je dan paranoïde hè... Sindsdien weet ik wel dat ik beter op mijn eigen alarmbellen kan reageren....

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

Whahahahaha die is grappig (alleen erg jammer van de 200 dollar) maar ik zie jullie al angstig achtervolgd worden.......:D:p
    Leedvermaak sorry :):)

5. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik heb er nog een

Ik had een paar jaar terug een cocktailparty bij n vrienin en zou daar blijven slapen, alleen ik moest nog wel eff mijn luchtbed oppompen.
    Rond 18.00u begon de party en om 23.00u was ik al zo moe en behoorlijk beschonken dat ik echt wou gaan slapen,alleen vergeten om het luchtbed op te pompen.
    Toen dacht oooo heb nog genoeg lucht in mijn lijf die blaas ik wel eff op :)
    ik kan je vertellen niet voor herhaling vatbaar werd wakker met kleren aan bovenop een lege luchtbed, vriendin was nog n paar keer wezen kijken of alles goed ging en die had zoiets van die slaapt lekker lekker laten slapen :D

6. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Vriend van mijn zus:

Rijst opzetten zonder water in te doen, gevolg zwarte pan die je weg kon gooien.
    En hij was er echt heilig van overtuigd dat je rijst zo moest bereiden *zucht*

7. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    met de kinderwagen tegen een mini stoepje aanrijden en denken daar gaat die wel gewoon overheen en vervolgens blijven steken....Ahum..

8. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    popcorn maken in een pan ....

zonder deksel...

9. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Of denken wat duurt het toch lang en het moment dat ze beginnen te poppen de deksel eraf halen ;)

10. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.301
    2.570
    113
    midden in de winter buiten in het schuurtje frietjes in de pan doen terwijl in de achterdeur aan de binnenkant een sleutel zit gecombineerd met een peuter van 3 jaar.

Gelukkig stond mijn man onder de douche en heb ik maar een kwartier hoeven blauwbekken op mijn sokken.

11. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Das wel een graadje erger ja :D hihihi

12. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    eitje koken zonder water, kan ik uit ervaring zeggen, ook geen goed idee, wat gaat dat stinken zeg

13. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.594
    1.051
    113
    Hier
    wij waren in london en hadden een kaartje gekocht zodat je vrij met de metro kon rijden. krijg ik een reclame foldertje in mijn handen gedrukt, maar er was geen prullenbak in de buurt. dus deed hem even in mijn jas zak. 2 straten verder zag ik een prullenbak en dacht ik gooi even de reclame weg..................
    bij de metro kwam ik er achter dat ik nog wel de reclame had, maar geen metrokaartje meer.

14. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    jup ook geen goed idee

15. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Lachen om een vriendin die echt gigantisch mis slaat bij het badmintonnen,
    Om vervolgens zelf tegen een lantarenpaal op te lopen

16. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hihi, wat een grappig topic

Uit de oude doos: Mijn moeder was met haar zussen een gezellig weekendje weg en mijn vader mocht dus op zijn twee dochters passen. Nu is mijn vader nogal makkelijk en die had ons beneden even alleen gelaten zodat hij boven even kon klussen (daarmee bedoel ik dus met een hamer in de weer zijn :p). Want ach, die kinderen, wat kan daar nou mee gebeuren. Op een gegeven moment waren we wel erg rustig en toen hoorde hij mijn zusje zeggen: Lekker glad zeg. Dus mijn vader denkt: Lekker glad??? Moet toch maar even gaan kijken... Had ik (was van kleins af aan gek op flessen) een fles Dreft uit de kast gepakt en die leeggespoten in de gang. Op het op te ruimen had mijn vader er water bij gedaan.....;):D

17. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Ik probeerde vandaag mijn leidinggevende te bellen (zit thuis vanwege m'n miskraam). Geen gehoor. Wil ik het nummer wegdrukken, zie ik dat ik mijn eigen nummer op het werk gedraaid heb. Logisch dat ik geen gehoor krijg ;).

18. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    liep met mijn moeder te winkelen, haak gezellig bij haar in, praat honderduit.... denk opeens, wat is mijn moeder toch stil... ik kijk op en zie dat ik bij een wild vreemde kerel ben ingehaakt die helemaal in een deuk lag, ik had een hoofd als een boei haha

heb een keer met vrienden meegedaan aan de nationale fietsdag.... we waren er bijna, ik fietste naast een vriend, het was in de buurt van mijn huis... hij zei we moeten zo links af, nee rechts zei ik, nee links zei hij..... ik zeg jonge ik woon hier toch ik weet heus wel welke kant we opmoeten, dus hij durfde niet meer en ging braaf rechts af.... en ik links... we fietsten zo tegen elkaar op...... ik weet dus nooit wat links of rechts is;):p

19. Cayth

Cayth Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.216
    0
    0
    Bad Nieuweschans
    Mijn domme actie van vandaag;
    Pinnen bij de pinautomaat en gewoon het geld vergeten! Daar pas 20 km verderop achter komen.. weg 50 euro!

Gelukkig gaat de bank het nu onderzoeken en krijg ik het wel terug.. maar ohhh wat voel ik mij een domme zwangere muts vandaag!

20. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ik ging voor het eerst weg met mijn eigen auto..
    Wou dat ding niet starten! Zelfs geen klik van de accu.
    Dus ik in tranen mijn vader gebeld of 'ie me wou halen o.i.d.
    Toen zei hij dat ik eerst maar eens even moest kijken of ik 'm in zijn P (automaat dus) had gezet.
    Dat is nadien nog drie maal gebeurd voordat ik het eindelijk onder de knie kreeg haha.

Deel Deze Pagina