''Domme'' acties......

Discussion in 'De lounge' started by mutsie79, Mar 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimsch

kimsch Bekend lid

Feb 13, 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Leuke topic :D

Hier ook genoeg domme acties :)

Met de hand voelen of de juiste kookplaat warm was. Resultaat: een hand vol blaren. Deed best pijn :$

Met de fiets naar school gaan en lopend thuis komen. Oeps, fiets vergeten.

Een halve dag rondlopen met een trui die binnenstebuiten zit.

Deur dicht doen, terwijl de sleutel nog in huis ligt. Moest met de trein en de bus om de reservesleutel op te halen.

2. kimsch

kimsch Bekend lid

Feb 13, 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Nog eentje...

Ik had net m'n rijbewijs en reed van m'n werk naar huis. Reed een auto achter mij en die zat maar te seinen en te zwaaien daarna ook toeteren. Ik steeds maar harder rijden, vond het maar eng. Totdat een verkeerslicht op rood stond en ik moest wachten.

Maar wat een stank en een zwarte rook allemaal :$

Rede...ik was de handrem vergeten :(

3. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    2,349
    2
    36
    Psycholoog
    Hahahaha ik ben ook echt onhandig :

-Sleutel vergeten (heel vaak. Gelukkig heeft oom om deh oek een reserve)
    - Kotsen over een wc met de klep nog dicht
    - Een jaar bezig met de vraag: waarom rijzen mijn cakes niet? Blijk ik een recept te gebruiken voor een veel kleiner cakeblik.
    - Zeer vaAK telefoon kwijt (gewoon in m'n hand of jaszak)
    - Laatst: rennen naar de bus. Kijk in portemonnee: GEEN OV CHip!!! Stress!!! Als een kip zonder kop naar huis rennen, inmiddels bus gemist, zit hij in m'n jaszak ipv portemonnee, dus had helemaal niet naar huis heoven rennen :p

- Als puber: sms met roddel over een 'vriendin' sturen naar m'n beste vriendin. Alleen: per ongeluk verzenden naar die 'vriendin' van de roddel zelf.. Oops... hahahaha schaam me er jaren later nog voor :p

- Simpel recept met bijzondere pasta in gedachte voor tijdens eetclubje. Op de dag zelf: Bijzondere pasta kwijt.. Nooit meer teruggevonden!

En ga zo maar door

4. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

Feb 9, 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is alweer 3 jaar geleden maar toen ik mijn zoon naar het kdv ging brengen 's morgens om zelf te gaan werken kwam ik er na het afzetten achter, dat ik mijn tas vergeten was. Toen ik thuis aan kwam rijden lag hij plat gereden op de oprit. Alle spullen ook nog demonstratief geplet door mijn autobanden rondom de tas verspreid. Telefoon, makeup tas.

Ik leg regelmatig mijn telefoon in de koelkast.

Pas geleden wilde ik mijn zoon zijn weelderige haardos in model brengen met een dot sterkte gel, toen ik het perongeluk in het pemelhaar van mijn dochtertje (1) smeerde. Omdat ik geen tijd meer had om dat er uit te wassen, ging zij die dag als teletubbie door het leven.

Verder poets ik alles met glassex. Zo ook mijn telefoon, maar iets te enthousiast gesproeid waardoor hij kapot was...

Ik doe altijd zelf mijn extensions samen met mijn moeder. Nu dacht ik laatst met het eruit halen, wat gaat dat toch makkelijk. Was ik met een tangetje aan de slag gegaan waar ook een knipgedeelte in zit...

5. Jonon

Jonon Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    1,319
    0
    0
    In m'n huuske
    Eigenlijk te veel stomme acties om op te noemen!

- Voor mijn vader een gasfles voor de bbq laten vullen. Wou hem meteen even brengen. Dus gasfles naast mij op de bijrijders stoel gezet in de auto. En onderweg doodleuk een sigaret opgestoken. :$ Pas toen ik bij mijn ouders aan kwam realiseerde ik mij hoe veel geluk ik heb gehad.

- De vaat in de vaatwasser was echt heel smerig. Heb er Dreft in gegooit. Niet doen dus. Het sop kwam langs de vaatwasser naar buiten

- Een paar weken geleden moet ik boodschappen doen. Baby in de auto gezet, kinderwagen erin, luier tas en natuurlijk de sleutels binnen laten liggen...:x

6. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

Feb 9, 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of gaan staan vloeken en tieren omdat mijn strijkijzer het niet meer doet, terwijl ik gewoon de stekker vergeten ben in het stopcontact te steken.

7. MrsSnuggels

MrsSnuggels Actief lid

Feb 9, 2013
    441
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jonon, haha die vaatwasser. Echt een vrouwenactie :)

8. Emma86

Emma86 VIP lid

Jun 25, 2012
    5,281
    2,232
    113
    Female
    Nederland
    Dat heb ik ook een keer gedaan! Echt, het was verschrikkelijk! Sop door de hele keuken, ik moest zelfs die plinten aan de onderkant van de kasten verwijderen omdat het daar ook onderdoor was gegaan....
    Ach ja, heb iets met Dreft he. En je doet het 1 keer een nooooit weer.

9. Verox

Verox Niet meer actief

Geweldig dit topic! You make my day!

Haal zelf ook regelmatig domme acties uit. Maar vergeet ze blijkbaar heel snel weer :p

10. denise89

denise89 Bekend lid

Dec 22, 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    Hier was het vaatwasser probleem veroorzaakt door vriendlief. Hij had hem aan gedaan voor hij naar bed gingen. Toen ik wat later thuis kwam lag er door de hele keuken een 10 cm hoge schuimlaag over de vloer. Wat een bende hihi. Afwasblokjes waren op en vaat was erg vies dus maar wat extra gedaan.

Vorige week had ik mijn auto uitgeleend aan broertje en hij zet me thuis af met zoonlief en rijd weg en vervolgend bedacht ik me nog shit huissleutel zit nog bii de rest in het contact van de auto die net weg rijd. Dus ik zwaaien en gek doen naar broertje die vervolgens vrolijk terug zwaaid en de straat uit rijd. Zucht ik snel bellen. Hij nam gelukkig op dus heb niet zo heel lang hoeven wachten in de regen.

Aantal jaren terug. Ik zou kranten lopen om 7 uur en klap de deur achter me dicht. Shit geen sleutels. Vriend slaapt heel vast en hoorde me dus niet aanbellen en bonzen op de deur. Ook hem bellen werkte niet Dus uren lang buiten gezeten en de kranten telaat door de deur. Had het hele dorp dus heb de huizen op loopafstand gedaan en om 10 uur liet hij me eindelijk binnen.

11. River Song

River Song Actief lid

Jan 23, 2013
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
  12. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ja hahahaha, heb ik ook maar eff gedaan geweldig topic dit.

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

Zo wilde ik m'n wasmachine schoonmaken en afwasmiddel ontvet zo lekker. Na een uur deed ik de badkamerdeur open en stond ik een schuimparty. Drie weken erna ging je nog op je snufferd daar:)

14. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Ghegheghe :D

15. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    :$ My oh my... wel erg zeg!

16. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Vaatwasser open laten staan want ik wou hem toch zo uitruimen. Klim ik op de aanrecht om daar de ramen te zemen anders kan ik er niet bij.

Spring ik doodleuk van de aanrecht af zo op de deur van de openstaande vaatwasmachine :$ :( kapot natuurlijk... toen kon ik echt wel janken heeft ons nog een boel geld gekost ook een bedrag van ongeveer €200,- om hem te laten maken. 1x dus nooit meer :p

17. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Nou ik had er gister een hoor hahah....Moest meteen later aan dit topic denken! Laatst belde een goede vriend van mij en deed net of ie de politie was. Maar hij was zo stom om zijn woonplaats erbij te zeggen dus ik moest meteen al lachen....Maar goed gister belde er dus iemand. En die deed zichzelf voor als iemand van een telefoonmaatschappij (dacht ik haha). Dus die gast zegt goedenmiddag met .... Dus ik begin te lachen en zeg hahah doe normaal mafkees ik weet wel dat jij het bent....Is het even stil dus ik zeg, nou zing het eens......Die vent begint te stotteren en verteld zijn verhaal. Ik moest van binnen ineens zo lachen, want toen had ik pas door dat dit echt iemand was van de telefoonmaatschappij haha....Hij bleef heel netjes en later hing ie op....Ik heb me echt even bescheurd. Ik heb die arme jongen/man voor mafkees uitgescholden en dan zeg ik ook nog eens zing t eens....Zal ook wel denken wat is dit voor gestoord mens hahah......

18. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

Jul 23, 2010
    5,439
    11
    38
    Female
    Nederland
    Haha hierdoor vragen wij nu standaard elke keer aan elkaar als mijn moeder of ik uit stap om naar binnen te gaan: Heb je je huissleutel? eerder rijden we dan niet weg haha je weet maar nooit en vooral mijn moeder... zij vergeet nog wel eens haar mobiel staat ze dadelijk de hele dag de wachten tot mijn vader een keer thuis komt hihi.

19. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Haha ik zou ook echt boos zijn op mezelf

20. Denise K

Denise K Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,230
    354
    83
    Female
    Ik had onlangs iemand aan de lijn over onze zorgverzekering. Mevrouw aan de lijn moest wat gegevens opzoeken in de computer. Ik zeg netjes mijn voor- en achternaam. Waarna ik aarzel en zeg; "Dat is trouwens wel mijn meisjesnaam. Wilt u mijn jongensnaam misschien?" :p

Share This Page