met je collega even over de mail spuien over je manager. wat voor een doos dat wel niet is. met de daarbij behorende smiley"s om de boel wat te verduidelijken. vervolgens typ je een bericht terug en kom je erachter dat je dit naar de manager gestuurd hebt ipv naar je collega sindsdien kijk ik mn getypte mailtje 10x na en tel ik tot 10 voordat ik hem doorstuur
of een paar jaar terug. ik werd gebeld door de manager die behoorlijk kwaad was op mij. hij heeft z'n zegje gedaan, ik zeg gedag en vervolgens na het ophangen van de telefoon:"kl**tzak":x tja, en dan kom je erachter dat je telefoon nog aan stond..... de week erop met lood in mn schoenen naar mn werk maar heb er nooit wat van gehoord. waarscschijnlijk heeft hij het niet gehoord... gelukkig was hij na een week weg....
de hond uitlaten, en je afvragen waarom iedereen je toch raar aankijkt.... stukje verder keek in een raam van een huis, en zag mezelf dus lopen met de achterkant van mijn rok in mijn legging.
dat heb ik ook wel eens gehad , dat me rok in me onderbroek blijft steken als ik van de wc afkwam, maar meestal zei iemand er snel we wat van. Magentron aanzette, terwijl het produkt naast de magnetron staat...dhuu... zal vast nog meer dingen hebben ,maar kan er nu niet opkomen hihi
Haha, wat een leuk topic, zit hier te grinniken op de bank Ik heb mijn dochter van ruim 2 wel eens gelanceerd. Dit wisselt het lopen en zitten in de buggy af, met het naar schoolbrengen van de oudste. En als moeders niet op de drempeltjes let wordt je kind dus uit de buggy gekukelt
Ook zo'n domme actie: mijn dochter is verzot op sleutels, zo was ze ook bezig bij de inloopkast. vervolg is dat de sleutel weg is, en overloopkast op slot......
Ik had een keer zo'n verpakking met 6 flessen cola gekocht. Bij het uitruimen van de boodschappen kreeg ik het plastic niet gescheurd. Zag een groot mes liggen en sla zo op dat plastic. Niet alleen het plastic kapot maar raakte ook 1 fles. Die spoot open. Echt ik zat helemaal onder de cola en het plafond ook. Vriend kwam niet bij. Tijd geleden stond mijn vriend voorover gebukt wat te zoeken in het dressoir. Hij stond er zo mooi voor dat ik hem wilde schoppen. Ik trek mijn been omhoog en val languit op de grond. Vriend schrikt en begint te lachen en mijn hondje dacht dat ik wilde spelen..
"gelukkig" had ik die collega niet ge-replyed. anders had manager het hele verhaal kunnen lezen en meteen geweten wie de andere mail contact was.... ik schaamde me ook dood en kreeg het ter plekke spaans benauwd toen ik zag dat hij hem verstuurd had. ik kreeg zo"n automatisch berichtje terug van manager dat ze even niet bereikbaar was. en ik dacht nog, niet bereikbaar? heb haar helemaal niets verstuurd foutje.. het was gelukkig 1 zinnetje wat met een goed smoesje ook op een ander zou kunnen slaan. dus ik heb haar mede-manager gebeld en gevraagd of die in haar mail kon komen. met een smoesje dat ik heb zitten mailen met mn zusje over haar manager maar dat ik hem per ongeluk naar MIJN manager had gestuurd. en dat ik dit zo voor schut vond. ze kon er helaas niet bij maar zou wel evn tegen manager zeggen dat deze mail niet voor haar bedoeld was. ik hoorde wel de twijfel in haar st ik heb er gelukkig nooit meer wat van gehoord. maar ging wel met angst en beven naar mn werk
Ik kom net weer op een gouden ouwe.. Een paar jaar terug, had ik mijn ex een erg lang sms'je gestuurd.. Met waar ik zin in had en wat ik wou doe enzo.. Alleen ging dit niet over het avondeten zeg maar.. ( snapt hem he?) ik druk op verstuur, bleek ik het naar de huistelefoon van m'n beste vriendin te hebben gestuurd.. Schaam schaam.. Als klap op de vuurpijl, zij hadden een vaste telefoon die sms'jes voor kon lezen vertelde m'n vriendin vrolijk.. Geweldig.. Ik heb die mensen bijna een jaar niet in de ogen kunnen kijken..
Gister ook zo'n slimme actie. Had ganache voor m'n taart gemaakt en had nog wat over. Ivm ruimte gevrek het pannetje even in de gootsteen gezet en de kraan weggedraaid. Nog geen 2 min later wil ik m'n handen wassen en vergeet natuurlijk het pannetje....
Toen ik thuis woonde, belde mijn vriend me dan op de thuis telefoon. Mijn moeder ik hebben dezelfde stem door de telefoon. Vriend en ik hadden toen nog niet zo heel lang iets met elkaar, dus hij belt op de thuisnummer, er word opgenomen en hij dacht dat ik het was en geeft zegt maar een hele lang dikke zoen door de telefoon, toen hij klaar was zei mijn moeder, volgens moet je El hebben. Mijn moeder kwam niet meer bij
met de cola heb ik ook eens gehad, hele keuken hing onder en mn reactie was niet zo snel, eerst even kijken van wat er gebeurde
Ik ben dit topic gestart, had niet verwacht dat er zóveel reacties zouden komen! Hartstikke leuk! Heb wel gelachen hoor om sommige acties! Schoot me er nog een te binnen: Ik was zwanger, al iets van 35 weken en ging nog even naar de kapper. Ik had wel last van meer afscheiding, dus gebruikte ik toen vaak inlegkruisjes. Ik had een soort broek van joggingstof aan met wijde/open pijpen aan de onderkant.......je voelt hem al aankomen hè.....toen ik terug was van de kapper en thuis naar de wc ging was mijn inlegkruisje nergens meer te bekennen. Ik denk dat ze hem toen bij de kapper hebben opgeveegd samen met alle haren.....
Hier ook iets enorm doms. Ik betaal per maand huur en zorg toeslag terug aan de belastingdienst omdat ik teveel heb gehad. Al een jaar gaat dit goed. Nu 2 maanden geleden ik weer over gestort en op het moment dat ik op verzenden druk kom ik erachter dat ik geen betalingskenmerk heb ingevuld! Dom dom dom! Gelijk de bank gebeld maar kon niks meer aan gedaan worden, belastingdienst gebeld: word ergens vanaf gehaald maar waar wisten ze niet. Gelukkig is het goed gekomen uiteindelijk!