In augustus heeft mijn man een conference die 5 dagen duurt. Van maandag t/m vrijdag. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en een pension geregeld voor de hond (van dinsdag 11:00 uur tot donderdag 13:00 uur). De kinderen gaan van dinsdag t/m donderdag logeren. Dus ik heb bijna 3 hele dagen (effectief 2 vanwege de breng en haaltijden van de hond) 'voor mezelf' !! Jeej!! dat is echt voor het eerst in JAREN. Wat zou je gaan doen?? Ik heb nog 2 maanden om te plannen
nachtje weg met vriendinnen? massage boeken lekker shoppen eens goed opruimen (vind ik zelf het fijnst als niemand thuis is)
een vriendin vinden die die dagen ook vrij kan nemen en samen weekendje amsterdam/antwerpen ofzoiets doen
Het zijn doordeweekse dagen, en het vrij nemen heb ik al gevraagd maar gaat heel lastig helaas. En dat ligt puur aan DIE dagen. Maar dat is nou weer het moeilijke - dit is voor mij weer de enige tijd dat ik zoiets kan regelen. Het logeren van de kinderen kan namelijk vrijwel nooit 3 dagen achter elkaar - maar toevallig die week weer wel (vanwege allerlei samenkomende toevalligheden). Mijn vriendin gaat het proberen, maar we weten het nog niet zeker.
Ik zou naar de sauna gaan, lekker luieren. En winkelen, en op de bank hangen, terrasje pakken met een vriend of een vriendin, lekker uit eten gaan...Ik zou het wel weten hoor!
Oh wat heerlijk, ik ben jaloers! Ik zou gaan shoppen. Of een citytripje doen met vriendinnen (Brussel of Brugge ofzo). Of een dagje wellness. Of kijken of er voor de avond een leuk concert is. Of naar de bioscoop met vriendinnen en lekker eten. Of een festival of een beurs. Of heerlijk mijn huis ordenen en opruimen
Ik snap het! Ik kan het ook nog niet helemaal geloven dat dit ECHT gaat gebeuren. Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik echt zoveel tijd voor mezelf had. Waarschijnlijk toen ik.....nee......nooit denk ik! Er was altijd wel 1 of andere verplichting! Ik wil wel echt het huis uit. Al is het maar 1 dag. Ik zit altijd al thuis. Een festival lijkt me leuk (nog nooit gedaan zelfs!), maar ik kan niks vinden voor die dagen.... Een citytripje ook leuk...maar waarheen? En in mijn eentje (als vriendin niet mee kan?) ?! Doe ik dat?!
Ja natuurlijk, lekker in je eentje door een stadje struinen, nieuwe winkelstraatjes en terrasjes ontdekken! Wauww ik droom gewoon weg hier, ik wil ook wel
Ohh ik deed dat wel hoor toen ik bv alleen thuis zat in mn verlof. Hup met de auto of de trein naar Amsterdam, utrecht, Den Bosch, Luik en lekker winkelen... of bij mooi weer gewoon daar in het park met een boek. Dat vind ik het heerlijke van een grote stad, het boeit daar niemand dat je lekker alleen op pad bent
Ik zou denk ik nog 1x alles doen want 'niet mag/kan'. Maar wel verantwoord natuurlijk.. Dus lekker veel drinken( als je dat wilt), feesten, geen avond klok en lekker lang uitslapen, om vervolgens de stad in te duiken en te shoppen.. XD (Als het geld en zo het toelaat natuurlijk)
JA! Doen! Zoek iets wat je altijd al in je achterhoofd had om te gaan doen. Hoeft geen 12-urig programma te zijn. Maar pak de trein naar A'dam, bezoek het Rijksmuseum, ga lekker ergens lunchen en neem een boek of tijdschrift mee voor als je je tijdens de lunch ongemakkelijk voelt. Koop iets leuks voor jezelf wat je aan die dag herinnert, sieraad, tas wat dan ook. En ga weer lekker naar huis. Ik noem maar een voorbeeld hè?
Of een citytripje naar Florence/Barcelona als je graag weg wilt. Kost niets en tuurlijk kan je dat in je eentje doen, heerlijk juist.
Ik ben vrijgezel, dus ik ben altijd alleen haha. Maar ik ben weleens een 'weekendje weg' geweest in het huis van mijn toenmalige vriend toen hij niet thuis was (ik heb een huisgenote, dus lang niet altijd het huis voor mezelf). Toen ben ik een dagje met een vriendin gaan shoppen, volgende dag de trein gepakt en zelf gaan shoppen. Ben een avondje gaan dansen met een kennis en heb ook nog een massage geboekt. Vond het echt zo heerlijk haha. Soort van vakantiegevoel kreeg ik ervan
Mijn huispak aan doen, allemaal films downloaden die IK leuk vind en dan gewoon lekker 3 dagen relaxen?