- Gratis datinglijnen bellen deden wij ook altijd. En dan zeggen dat je 18 jaar of ouder was. - Klasgenootje, zoon van een diplomaat, gebeld en een heel gesprek in het Engels gevoerd dat we zijn vakantievriendinnetje waren en helemaal verbaasd dat hij ons niet herinnerde.
Er zijn er vast wel meer. Maar deze moest ik aan denken na een andere reactie hier over een brandalarm. Vroeger met mijn zusje hebben we in het zwembad namelijk wel eens zo'n ding zoals in de afbeelding gebroken. Want hij hing er ook echt zoals deze volgens mij. Dus niet duidelijk erbij dat het alleen bij brand moest. Ik kon al vrij vroeg lezen namelijk (4 jaar), dus zal misschien 5 ofzo zijn geweest in bovenstaande situatie. En zal het symbool (als hij er al was) dus waarschijnlijk niet gesnapt hebben. Mijn zusje en ik dachten dat het een leuk spelletje was. En helaas voor mijn moeder, hadden we het nog weten te breken ook én stond het zwembad direct in contact met de brandweer. Oeps. Maar mijn moeder was wel direct naar de balie gegaan geloof ik om de situatie uit te leggen. Dus de brandweer hebben ze af kunnen bellen.
Haha zo'n schermpje van het brandmeldsysteem lokt ook wel heel erg voor een kind . Het staat er gewoon letterlijk!
Valt: Een frikandel aanwijzen in de snackbar en de glazen plaat niet zien liggen met gevolg.. twee voortanden minder.. Ook onder de categorie dom?
Samen met een vriendinnetje 112 gebeld vanuit een telefooncel. Gezegd dat er ingebroken werd ergens in een straat en toen de naam + telefoonnummer van een meisje die we niet mochten doorgegeven als contact.
Ik liet een glas met sinaasappelsap kapot vallen en wist niet hoe ik het op moest ruimen. Glas eerst of sinaasappel eerst? Ik deed toen maar beide tegelijk met de (zakloze)stofzuiger. Mijn moeder heeft toen een nieuwe stofzuiger moeten kopen want deze stofzuiger stonk opeens zo ontzettend erg
Wijs jij doorgaans dingen aan met je voortanden dan? Ik gebruik meestal één van mijn wijsvingers. Het ergste dat kan gebeuren is een gebroken nagel...