Domme dingen die je als kind heb gedaan

Discussie in 'De lounge' gestart door Emsy, 2 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    @jessy77 , ik denk dat je dochter aan het oefenen was met laagjes knippen. :roflmao:
    Ze heeft trouwens prachtig haar!

2. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Als 5 jarig meisje de stoere jongens op de camping na doen en langs de buitenkant van zo'n ronde glijbaan omhoog geklommen. Mijn zus was daar zo van geschrokken dat ze heel hard riep dat ik heel snel naar beneden moest gaan. Op mijn beurt schrok ik daar weer van. En ben ik 4 meter naar beneden gevallen. Heb nog een litteken onder mijn kin als souvenir.

Ik klom ook graag in bomen en op het moment dat je bovenin zit naar de wc moeten en niet meer naar beneden durven.

Onder de salon tafel tekenen, waar mijn ouders pas achter kwamen toen we gingen verhuizen.

Met de blaaspijp boven op de heuvel gaan liggen waar de metro langs kwam en dan besjes door de open raampjes proberen te schieten.

pfoe ik kan nog wel even doorgaan zo. Ik was echt een wandelt rampgebied.

Robijn89, Emsy, Vitamientjuh en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. beccie

beccie Niet meer actief

Toen ik een jaar of 6 was zaten wij de hele zomervakantie op een camping,
    ik had daar toen aan een meisje verteld dat ik de volgende dag jarig was.
    ( ik ben in de winter jarig maar dat vond ik stom )
    de volgende dag kwamen de moeder en dat meisje bij ons caravan, en brachten een kadootje mee en feliciteerde mij en mijn ouders,.
    ik had toen heel wat uit leggen.

Toen ik een jaar of 8 was logeerde ik bij mijn oma.
    achter haar huis zat een speeltuin en daar leerde ik een meisje kennen.
    ik ben met haar meegegaan naar huis. en heb daar de hele middag gespeeld.
    mijn oma was al tijden aan het zoeken samen met de buren en was helemaal in paniek.

4. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Haha dankjewel:)

Ysabella vindt dit leuk.
  5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Mijn broertje en ik lieten elkaar altijd schrikken. En we wisten, als ik goed geschrokkeb ben, dan is t weer mijn beurt... op een gegeveb moment haalde hij een andere grap uit wat ik echt niet leuk vond.

Mijn moeder boeide t niet dus ik beraamde mijn eigen plannetje. Ik had ‘s nachts mn wekker gezet en op t hoofd van mn broertje getekend en geschreven met een markeerstift. Geen zwarte maar een roze. De volgende ochtend... oh echt t was zo grappig, voor mij dan. Mijn broertje en moeder waren woest!

6. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Schiet er nog 1 te binnen. Ik voel mij nog steeds zo dom.

Mijn nicht en ik waren een weekendje bij mijn vader, stiefmoeder en kleine zusje. Ik was denk ik 11 en mijn nicht was 13. Achter mijn vaders huis was een super groot bos en daar speelde wij eigenlijk het hele weekend.

Ik weet niet waarom, maar opeens vonden wij het een perfect idee om in een heel smal slootjes ontzettend veel takken en ander spul erin te gooien " om te zorgen dat er aan de 1e kant geen water meer zou komen" - de fantasie van een kind kan dus blijkbaar ver rijken."
    Toen lagen wij 's avonds in bed te praten dat er vast geen water meer aan de ene kant zou zijn of misschien wel overstroomd zou zijn.
    's nachts maakte we elkaar wakker met de gedachten dat het nu helemaal overstroomd zou zijn en dat de consequenties niet te overzien waren. ( want waar moest dan dat water heen?:roflmao:)

We zijn serieus 's nachts het bed uit gestapt om vervolgens het huis uit sluipen om te kijken of het niet overstroomd was. :roflmao::roflmao:

Niemand heeft ooit iets gemerkt, maar wat voelde wij ons ontzettend dom toen wij daar aankwamen. :|

7. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ik heb als rebelse tiener van 14 wel eens een krabbenval leeg gehengeld met een vriendinnetje. 'S avonds laat daarheen, helemaal in het zwart incl zwarte muts op. Wij die krabben eruit hengelen, maar er kwam geen einde aan! Na een uurtje zijn we maar weer gestopt.

Beetje rare actie:confused:

Robijn89, Vitamientjuh, fanona en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. noellegi

noellegi Actief lid

5 dec 2017
    117
    106
    43
    Vrouw
    Ik was echt een ontzettend braaf kind. Wel eens stiekem een snoepje gepakt en de haren van de barbies geknipt maar daar blijft het wel bij.

Mijn man daarentegen...

9. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.697
    4.306
    113
    noord holland
    O leuk, wij waren ook van die erge kinderen! :D
    Ik denk alleen dat ik veel alweer vergeten ben. :oops:
    Wat ik nog weet:
    -Een nest verlaten eendeneieren vinden, eieren mee naar huis nemen en onder de bureaulamp proberen alsnog uit te broeden, resultaat: de schil werd wat zwart, nieuwsgierig hoe de binnenkant eruit zag en die bleek een soort gekookt te zijn.
    -Kikker in het nachtkastje van m'n zus samen op gaan voeden. Helaas ontsnapte die en sprong over mama's voeten toen ze kleding op ging ruimen in de kasten.
    -Een andere kikker waren we vergeten denk ik, want die vonden we later uitgemergeld en opgedroogd terug.
    -Ik tekende altijd in boeken aan de binnenkant van de kaft. Die je zo maagdelijk wit uitnodigt tot een prachtige tekening (die in je hoofd er altijd leuker uitziet dan in t echt)
    -vuurtjes stoken buiten (gelukkig wel in een gangetje ofzo met alleen stoeptegels)
    - vroeger had je van die boekjes met acceptgiro's o.i.d. om mee te betalen (oei dat klinkt echt mega ouderwets!) en ik heb er toen een keertje een 'gestolen' van mijn ouders omdat ik dacht dat dat heel belangrijk was om te hebben (niet dat ik wist wat ik vervolgens mee kon doen :rolleyes:)

Robijn89 en Chocolat vinden dit leuk.
  10. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.134
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb toen ik 7 was de kleurspoeling van mn moeder gepakt onder de douche.

Kwam met knalrood haar naar beneden en zei: kijk eens wat mooi!
    Mn ouders keken naar me.. waren stil..
    Ik: toch?
    Mn ouders barstte in tranen uit van het lachen. Rolden nog net niet over de grond en ik stond daar zo van: wat?

Mn moeder is echt 3 uur bezig geweest met head and shoulders om het eruit te halen. Lukte niet echt en dus moest ik met roze haar naar school.

Belle22, Eke84, JisL en 10 anderen vinden dit leuk.
  11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Toen ik peuter was ging ik met mijn vader het ijs op. Ik moest bij hem blijven maar luisterde niet dus ik rende vooruit. En kwam op een dun stuk ijs terecht waar ik vervolgens doorheen zakte en onder het ijs terecht ben gekomen. Mijn vader heeft en ijs met zijn blote handen gebroken om me eruit te halen.....

Ik kan me er niks van herinneren gelukkig, maar heb sindsdien wel een fobie voor onder water zijn, zelf de douchestraal kan niet op mijn gezicht gericht staan.

En ik mocht niet op een hoge glijbaan van mijn ouders (wij hadden een speeltuin/camping), het was een dubbele trap, met in het midden een plateau. Langs de trap groeiden bramen. Ik ben toen stiekem de trap opgeslopen met in gedachten "als ze me zien zeg ik dat ik bramen wil plukken ....Ik was toen een jaar of 3!!! kun je nagaan hoe een kind denkt :confused:)

Enfin, ik naar boven, zogenaamd al bramen plukkend, zit ik op de glijbaan, ik zet af en wie komt daar aanlopen??? Precies! Mijn vader, die des duivels was.....:evil:

Ik was een braaf kind (op zich) maar enórm eigengereid. Als ik iets in mijn hoofd had, deed ik het gewoon toch...(overigens na 43 jaar weinig aan veranderd :oops:)

Robijn89 en Chocolat vinden dit leuk.
  12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.134
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    #52 Devilschase, 2 mrt 2018
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2018
    Oja... ik heb ook een keer tijdens het buitenspelen echt iets fakking doms gedaan waar ik dagen last van heb gehad....

Ze waren aan het verbouwen en isoleren. Ik zag een groot pak staan met zacht spul. Heb ik heerlijk op gezeten gesprongen en overheen gerold.

Was glaswol.

Wat heb ik een pijn gehad zeg dagen lang, ongelofelijk.

Met een vriendinnetje was ik aan het spelen on een nieuwbouwwoning . Zij moest kakken en heeft in een hoekje van het huis zitten schijten. Jaren lang hebben we gelachen als we er langs fietsten en zeiden we: haha stel dat de drol versteend is, zullen die mensen dan een hele bult onder hun vloerbedekking hebben. Whahahahah

Belle22, Robijn89, Louise11110 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Nee joh! Je was zó erg, maar dat heb je gewoon verdrongen.....:roflmao:

Sorry, is maar een grapje, maar kon het niet laten.:D

DastyQueen vindt dit leuk.
  14. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Oooooh dit topic zorgt voor een hoop spullen die we bij dochter uit de buurt moeten houden hahahahaha!!

Ik heb als kleuter wel eens een parfumflesje gejat van een vriendinnetje. Helaas kwam mijn moeder erachter :rolleyes:

Ook liep ik wel eens ‘weg’. Ik pakte mijn tas en bedacht dan dat ik wel onder de brug kon slapen:roflmao:

Robijn89, Triangel en Chocolat vinden dit leuk.
  15. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Het filtertje uit het doucheputje halen en in de afvoer kakken omdat je geen zin hebt om naar beneden te lopen voor de wc.

Belle22, Robijn89, Marchella en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. fafa

fafa Niet meer actief

Heerlijk topic! :roflmao:

Wat me zo te binnen schiet is dat ik een keer bij een vriendinnetje logeerde. 's nachts moest ik plassen, dus ik in het pikdonker naar de badkamer. Daar ook het licht maar uitgelaten om niemand wakker te maken. Ga ik met mn slaapdronkenhoofd op de wc zitten...

Meteen toen ik ging zitten voelde ik al dat er iets mis was, maar toen liep het al en kon ik niet meer stoppen. Bij ons thuis stonden de wc's altijd open, maar bij vriendin thuis met de klep dicht. Was ik even vergeten.

Zat ik dus op de klep te plassen, met een prachtig zwembad op de badkamervloer als gevolg. :oops::oops: Alles met wcpapier op proberen te vegen, en in de wc gemikt. Wat de wc natuurlijk weer niet weggespoeld kreeg. (was een halve rol ofzo)

Man, wat een ellende :oops::D

Eke84, Robijn89, Marchella en 7 anderen vinden dit leuk.
  17. PBV

PBV Fanatiek lid

6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    #57 PBV, 2 mrt 2018
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2018
    Ik was een jaar of 6 en er was toen nog schepsnoep bij de konmar. Ik had toen een snoepje gepikt (zo’n anti flu rood) :oops: toen ik me omdraaide stond er een hele grote brede beveiliger achter mij. Ik vond dat natuurlijk best wel heel erg spannend. Hihi ik kreeg wel een knipoog van de beveiliger. Van mijn mama moest ik het snoepje weer terug leggen.
    Ik heb nooit meer iets gepikt :D

Dit was ook best ondeugend van mij. Ik had vroeger altijd heel veel fantasie. Zo ook dat ik dacht dat er een schatkist verborgen zat in de muur. Dus ik heb toen een gat in de muur gemaakt. Helaas nooit een schatkist gevonden. Mijn ouders waren er trouwens niet zo blij mee :roflmao:

Robijn89, Triangel, Chocolat en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

"nooit sorry zeggen voor een goede grap" quote Anton - de Luizenmoeder.

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.134
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    De vraag was wat je als kind hebt gedaan, niet wat je gisteren hebt gedaan.

Driessen21, Lisa2, Neilia en 22 anderen vinden dit leuk.
  20. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Het enige wat ik zo gauw kan bedenken: Ik was een jaar of 7. Achter de straat waar wij woonden was een drukke straat en daar mocht ik niet fietsen, maar dat wou ik natuurlijk toch heel graag, want dan kon ik een mooi rondje fietsen. Kom ik dus net daar te vallen. Ik werd overeind geholpen door een hele aardige mevrouw die vroeg of het wel ging en wel 3x aanbood om even mee naar huis te rijden. Het enige wat ik kon denken: 'Nee, alstublieft niet!'
    Uiteindelijk liet ze me toch alleen naar huis fietsen.

Robijn89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina