Ik heb nog wel een hele erge.....nu later schaam ik me er voor maar toen vond ik dat ik niet anders kon.. Ik was op een schoolplein met een vriendinnetje aan het spelen en daar liep een kat en laat ik daar nou net een hekel aan hebben...de poes bleef maar achter ons aanlopen en 'plakken', dus ik dacht dat ik de oplossing wel had: ik heb de poes aan zijn staart gepakt en zo met een zwieper over het hek gegooit...oepsie! (De poes was gelukkig daarna wel echt weg...) (Eigenlijk ben ik een heel degelijk meisje, maar dit was f een uispatting)
Oh hier nog een grappig verhaal over snoepzakjes in de supermarkt: Ik was een jaar of vier en mijn oma was heel vaak bij ons. Zij ging dus ook meestal mee om boodschappen te doen en in onze supermarkt lagen ook vaak van die zakjes open. Ik mocht daar niet aankomen van mijn moeder wat ik braaf deed. Mijn oma daarentegen pakte vaak wat snoepjes uit die open zakjes, ik wilde niet, want het mocht niet van mijn moeder. En mijn moeder zei altijd tegen oma : Niet doen mam! Daar moet je afblijven!. Op een gegeven moment deed mijn oma het weer en ben ik héél hard door de winkel gaan gillen: "Mijn oma is een dief!!, mijn oma is een dief"..... Oma heeft nooit meer de open zakjes snoep aangeraakt
Ik was vroeger echt heeel braaf. Het enige dat we wel eens deden was willekeurige telefoonnummers bellen. En dan zeggen dat we van de loterij waren en dat ze hadden gewonnen . Toevallig vaak mensen aan de lijn gehad die echt meededen met de loterij.
In een telefooncel de kindertelefoon bellen en de meeste stomme dingen vragen. Denk een jaar of 10. Sneu voor die mensen.
Wij beelden trouwens ook in een telefooncel van die gratis sexlijnen voor mannen en dan tegen ze praten. Ik was toen wel al iets ouder gok 12-13? Dat moeten die mannen toch gewoon gehoord hebben? Aan de andere kant maakt het dat alleen nog maar een viezer idee
Slakken zoenen. En hun hoofd eraf knippen die dan nog verder kroop.. Lieveheersbeestjes 'zwemles' geven in de regenton. Van de trap gesprongen omdat ik ervan overtuigd was te kunnen vliegen. Met een washandje op het doucheputje gaan zitten. Al zooo vaak gewaarschuwd, maar zodra ik alleen boven was, zag ik mijn kans. Overloop, trap en gang waren zeiknat en mijn achterste rood. (Heb niet vaak op m'n donder gehad maar toen hadden we wel even ruzie haha.) Ehh een heleboel eigenlijk.. Ik ben nu heel normaal hoor.
Ohja, hoe kon ik dit vergeten.. Bij de achterdeur op een kleed zitten waar de hond graag mee speelde, die begon er aan de achterkant aan te trekken terwijl ik de deurklink stevig vasthield zodat ik niet meegetrokken zou worden.. Behalve dan dat die deur dus open was en ik 'm zo dichttrok, met een vinger van m'n andere hand ertussen. Toen lag er dus een stukje buiten, kon er niet meer aangezet worden dus die vinger mist nog steeds een klein stukje. En écht dom: als ik niet naar school wilde maar moest, tegen m'n moeder zeggen dat ze gewoon niet meer van me hield. Zo gemeen, al zag ik dat toen nog niet in.
In de telefooncel samen met een buurmeisje gratis lijnen bellen, losse mars/twix/snickers stelen en achter het dierenpark op eten. Aan de kast hangen als 3 jarige de kast bestond alleen uit 2 delen en het bovenste deel schoof natuurlijk weg, alleen boodschappen doen op mijn kleuterfietsje. Buurjongen met een hark achter na zand in de brievenbus gestopt van die zelfde vervelende jongen. Toen wij folders liepen een keer de nare straat overgeslagen en de folders in een container gegooid. Haren knippen van mij zelf en mijn zusje.
Toen ik 3 was ging ik bij mensen in hun achtertuin de konijnen uit het hok halen en zette die in mijn poppen buggy neer. Dus toen ik thuis kwam met een pluizig beestje met grote oren schrok mijn moeder best wel haha. Ik heb het overigens niet 1 keer, maar meerdere keren gedaan. Toen ik 14 was en een vriend had met een scooter verbood mijn vader me erop te rijden. Toch doen en dan niet kunnen remmen natuurlijk. En dat was dwars door het houten tuinhek van de buurvrouw iets verderop. Gelijk zo’n oude zuurpruim, en kon een hele lange tijd fluiten naar mijn zakgeld. Toen ik een jaar of 3 was vond ik het stinken op de badkamer. Heb toen een grote fles van mijn vader (waar ie voor gespaard had) Kouros van Yves Saint Laurent door de wc gespoeld. Zo rook het weer lekker! Daar zijn mijn ouders niet boos om geworden omdat ik het goed bedoelde. Wel vroegen ze met klem het noooooit meer te doen
Ik heb samen met mijn broer en twee vriendinnetjes eens een vuurtje gestookt in een holle boom in de weilanden aan de rand van het dorp waar we woonden. Toen de kerkklok vijf uur sloeg moesten we snel naar huis dus wij met modder uit de sloot het vuur uitgemaakt..... Vanuit de basisschool keek je uit over de weilanden naar die mooie moerasssipres. De volgende ochtend zaten wij in de klas en zagen we van daar uit een brandweerwagen in het weiland staan..... Vast in de modder.... Ze hadden de boom moeten blussen en waren vast komen te zitten, met een tractor hebben ze de brandweerwagen weer los gekregen. Wij scheten zeven kleuren want we waren doodsbang dat iemand ons gezien had en de politie zou bellen. Mijn broer en ik besloten onze mond te houden, maar die vriendinnetjes waren zo bang dat ze alles hebben opgebiecht..... Toen waren wij ook de jaak en hebben we twee weken alleen maar in de tuin mogen spelen. En toen mijn broer en ik (tweeling) kleiner waren, ik denk een jaar of 3, was de melkboer bij de buren geweest en die had een mandje met melk en vla bij de deur gezet, mijn broer en ik hebben ieder een fles vla gepakt, open gemaakt en bij de buren over de oprit leeg gegoten Ook hebben we een keer een stoeltje mee genomen en bij andere buren in de tuin de hele struik Japanse wijnbes leeg gegeten, door het stoeltje konden we ook mooi bij de hoog hangende bessen komen En mijn broer heeft eens de foto camera van de buurman onder de kraan gehouden. Het oudste buur kindje had een speelgoedkamera waar je water in kon doen en dan in iemands gezicht kon spuiten, mijn broer zag blijkbaar het verschil niet
Toen ik een jaar of 9 was met mijn fiets de dijk affietsen, recht naar beneden. Helaas deden de remmen het op dat moment amper en kwam terecht in de brandnetels. Kwam thuis met jeuk en rode bultjes, maar er was niets gebeurt hoor Een muis mee naar huis genomen dienik had gevonden, in de zak van mn jas. Moest hem van mn moeder weer los laten, maar vond dat zo zielig, want dan at de kat hem op. Dus mee naar mn kamer genomen en daar los laten lopen. Totdat hij me beet en ik zo boos was op die muis, dat ik hem in zn nekvel mee naar buiten nam en hem voor de kat van de buren heb neergezet. Ik was toen een jaar of 5-6 denk ik.
Ik was een heel braaf kind geloof ik. Het ergste dat ik ooit heb gedaan, is nieuwe recepten maken met een pak Nesquick. Dat was een wedstrijd. Er stond op de verpakking: maak een nieuw recept met Nesquick chocoladepoeder en je kunt een prijs winnen! -zoiets. Dus ik heb Nesquick door de yoghurt geroerd, maar ook door een blik bonen en ook door een pak boter etc. Daarbij kwam natuurlijk ook het e.e.a. terecht op het meubilair. Volgens mij moeder kwam ze de woonwagen in en stond er een soort bruine mist van al het chocoladepoeder. Als puber wel van alles uitgevreten, maar niet als klein kind. Veel te gevoelig voor denk ik. Mijn oma ving wel eens van die trage zwarte bromvliegen en trok dan de vleugels uit en liet ze rondlopen in zo'n roestvrijstalen asbak, met zo'n opstaande ring in het midden. Dat vond ze grappig en ik vond dat toen vreselijk bruut. Ik heb wel altijd dode dieren begraven en steeds weer opgegraven om te zien hoe snel het skeletten werden. Dat was achteraf gezien een beetje smerig. Maar ja, alles voor de wetenschap he
Ik heb samen met mijn goede vriendinnen een maand lang elke dag de sekslijn gebeld.. Toen kwamen bij ons alle 3 de rekeningen binnen. Boos dat onze ouders waren, ik geloof dat de rekeningen wel 200 gulden waren. Per persoon... Ik heb vroeger Flippo's gestolen van een vriendin. Ze had zoveel dubbele, ik dacht, die kan ze wel missen. 's Avonds kwam ze bij mij aan de deur, of ik de flippo's had. Ik weer gelogen dat ik ze niet had.. Heb me er weken schuldig om gevoeld, maar ik was ook blij dat ik er zoveel flippo's bij had. Samen met een aantal buurtgenootjes geesten opgeroepen. Doodeng vonden we het, vooral toen ineens de raam open ging en we allemaal de wind voelden. Toen nooit meer gedaan, en de buurjongen heeft die dag alles opgebiecht aan zijn ouders en wilde niet meer in zijn slaapkamer slapen. Met mijn vriendinnen op onze 10e stiekem roken. We kochten altijd de camel pakjes van 2,50 gulden geloof ik. Zaten er 5 of 10 in, en hadden we er allemaal 2. Smerig dat we het vonden, maar ook stoer En ja, ook ik heb mijn eigen pony heel kort geknipt. En ik heb eens geprobeerd mijn haar te krullen met zo'n ronde borstel. Toen ik mijn haar had ingerold, zat ie vast. Alles geprobeerd, waardoor het natuurlijk nog meer in de knoop kwam te zitten. Ja, er zat niks op en ik ben naar mijn moeder gelopen. Die heeft mijn haar geknipt want de borstel wilde er echt met geen mogelijkheid meer uit. Ik vond het geweldig om pijltjes te schieten met de pvc buis. Ik schoot op alles en iedereen dat voorbij kwam. Vooral fietsers vond ik geweldig. In de flat van mijn beste vriendin gingen we op het balkon staan en dan naar beneden spugen.. Ik heb vroeger best veel gestolen.. vooral make up en snoep. Ik was verliefd op een stratenmaker en achtervolgde hem altijd met mijn scooter. 1x reed hij best hard in zijn werkbusje dus ik moest ook gas geven (mijn scooter was opgevoerd). Ik was even vergeten dat er een scherpe bocht aan kwam met ervoor een verhoging in de weg. Mijn voorwiel ging omhoog waardoor ik de bocht niet meer kon maken, en ik tegen de stoep aan knalde. Mijn broer was van het vuurtje stoken. Een keer moest de brandweer erbij komen omdat hij bijna een kerk in de fik had gestoken..
Toen ik klein was stond ik met mn zus bij een bruggetje , zand in het water te schoppen.. Ik schopte zo mn slipper uit , t water in.. Mijn zus gaf me 1 van haar schoenen.zo kon ik lopend op 1 schoen en slipper naar huis, zij ging hinkelend
Mijn ouders wilden toen wij een jaar of 6-8 waren niet meer met ons naar beneden in het weekend om 7 uur, dus we gingen dan zelf lekker Telekids kijken. In die twee uur dat mijn ouders nog uitsliepen haalden we van alles uit; - we klommen op een stoel en haalden de snoepjeskast leeg, alle papiertjes en lollystokjes schoven we dan onder het tvmeubel want dan zouden ze het niet doorhebben ging een lange tijd goed tot mijn ouders een nieuw meubel kochten... - mijn moeder had een kruidenrekje waar ze alle kruiden in bewaarde. Ik maakte daar papjes van en die voerde ik mijn zusje ja ook cayennepeper enzo... - op kerstdag kwam ik in de vriezer een bak walnotenijs tegen, ik nam 1 lepel en at het op, en liep daarna nog 100x naar de vriezer, nam steeds 1 lepeltje ijs. Toen mijn ouders ‘s avonds het dessert op wilden dienen bleek dat die bak voor 3/4 leeg was ik moet het verhaal nog elke kerst aanhoren...
Nou ik kan echt niks verzinnen, was echt een braaf trutje als kind (nog steeds eigenlijk) Zelfs het stelen van een lolly uit zon open snoepzakje uit de supermarkt was teveel, uiteindelijk toch weer keurig teruggelegd Van mijn eigen kinderen kan ik wel al een aantal domme dingen verzinnen: je haar insmeren met vaseline, haar knippen, jezelf bijna elektrocuteren door 2 spijkers in het stopcontact te steken Hebben ze van hun vader
Ik heb ooit een keer een strijkkraalnin mijn neus gestopt. En een keer samen met mijn zus kappertje gespeeld bij de barbies. Allemaal gekortwiekt.. mijn moeder was woest.
Oh wat een heerlijk topic dit. Echt al een aantal keer dubbel gelegen. Ik weet nog dat we steentjes aan het gooien waren, gewoon tijdens een wandeling midden op straat. Gooi ik gewoon vol op de vooruit van een voorbij rijdende auto. Ik had het echt niet in de gaten of zo, schoot een beetje uit. Die gast echt laaiend.. Dat was wel een beetje dom. Iben zo vaak tegen paaltjes aan gefietst. Die zo midden op een fietspad staan. Ik was echt te dromerig af en toe. Ik heb ooit in de eerste of tweede klas of zo mijn wenkbrauwen door zus laten epileren. Dat was niet echt mooi geworden. En het deed ook nog eens verschrikkelijk pijn. Toen het weer tijd werd te gaan epileren, besloot ik gewoon met het nagelschaartje te gaan knippen. Dat werd zo mogelijk een nog lelijker resultaat.
Genoeg gekke en stomme dingen gedaan. Fikkie stoken, rare telefoontjes, liefdesbrieven bij jongens in de brievenbus met een andere afzender, spijbelen, jatten uit de portemonnee van mijn ouders, jatten in winkels, een klappertje van een klapperpistool in mijn neus gestopt en uren op de seh kno gezeten eer dat ze dat ding eruit kregen, van een heuvel fietsen en over de kop vliegen en mijn nieuwe broek aan het prikkeldraad kapot scheuren, water over katten gooien ( te erg) op 4 hoog van het ene balkon naar het andere balkon klimmen, zonder kaartje gewoon in de bios gaan zitten whaah,nog veel meer maar dat ga ik maar niet noemen haha, straks lezen mijn kinderen het nog en gaan ze het nadoen.
In groep 2 kreeg ik een make-up doosje van sinterklaas op school. Ik ging meteen de mascara op doen, alleen had ik geen idee hoe en heb het in mijn wenkbrauwen gesmeerd. Ik voel nog hoe ik het schoolplein opliep naar mijn moeder en me zó mooi voelde .