Ik had toch vandaag iets zo doms! En dacht gelijk aan een nieuw topic want het is vast herkenbaar. Wij gaan bijna op vakantie dus druk met alles inpakken, zoon was aan het zeuren, ik was bezig met de vaatwassers, liet mijn bad vollopen, gooide nog snel een wasje er in. Kwartier later bedacht ik me ik ben wat vergeten.... tot het opeens in mij opkwam dat ik het bad had aangezet... dit is dus het gevolg! Wie o wie had er ook zo’n domme actie
Ben dinsdag naar het strand gegaan samen met mn oudste dochter. Alles ingepakt, badlakens, tijdschrift, zonnebrand, chips....alles.... behalve badpak van mn dochter (We zijn daarvoor naar ziekenhuis afspraak gegaan, dus wilde daar omkleden). Gelukkig had ze een shortje aan onder haar jurk en vond ze het niet erg om daar in te zwemmen.
Leuk topic dit! Ik ga er eens over nadenken. En mezelf kennende hoef ik daar niet zo lang over te doen...
Nou exact dit maar dan het zwembad in de tuin een beetje bij willen vullen. En uuuuuren later beseffen dat de kraan nog aanstond, tuin blank en bad wat net lekker op temperatuur was weer koud
Tijdens mijn zwangerschap van mijn dochter vond ik het zo raar dat alleen het vlees gaar werd. Bleek ik het gas van de aardappelen en groente niet aan te hebben gezet de oudste blij, want die kreeg ineens patat bij zijn vlees en een avond geen groente
Ik was op zoek naar een bepaalde winterjas en was dolblij dat ik hem, ook nog eens in de uitverkoop, had gevonden. Ik heb hem gelijk aan gehouden. Wij hebben nog de hele middag verder gewinkeld en zijn aansluitend naar de Mac gegaan. Iedereen keek me na, dus ik dacht nog; ja, leuke jas he?! Bij thuiskomst bleek er een enorm groot, fluorescerend geel label aan de mouw te hangen met in koeienletters het woord "sale" erop. Lekker voor schut!
Net getekende arbeidsovereenkomst kwijt gespeeld, nog voordat ik buiten stond Gelukkig hebben ze 'm terug gevonden en gemaild,in plaats van nietig te verklaren en mij gelijk de deur te wijzen
's Morgens Nutrilon in de koffie in plaats van melk... De wasmachine draaide maar werkte niet goed (heel lang geleden dit!). Ik deed hem open... hele badkamer onder water.
Ik ging vorige week naar het zwem meertje hier in de buurt. Ik alles ingepakt, kinderen alles mee, eten, drinken, zwembandjes, zonnebrand, de zwemkleding aan, handdoeken mee, schone kleding, de badmintonset etc etc. Voor ik eenmaal de deur uit was, was ik een uur verder. Kom ik daar aan. Portomonnee vergeten. Is betaald parkeren en je krijgt een fikse boete. Dus ik kon weer terug...
Net op zolder gaan kijken naar de maansverduistering... die morgen pas is Ik nog enthousiast appen naar mijn ouders . Mijn moeder heel droog: dat is toch morgen? Voelde me heel blond maar heb gewoon zo'n vrijdaggevoel
Lekker in bad gaan liggen, beetje relaxen. Toen wilde ik eruit en kwam ik er achter dat ik me helemaal niet gewassen had dus snel weer gaan zitten en gesopt
Duizend keer controleren of de paspoorten van de kinderen nog geldig waren en mezelf vergeten. Kwam er vier dagen voor vertrek achter dat mn ID-kaart én paspoort verlopen waren. Gelukkig is het nog goed gekomen.