Hoi, De titel zegt het al, wat voel ik me ontzettend dom.... Mijn dochtertje krijgt flesvoeding, mix van 3 schepjes Nutrilon standaard en 3 schepjes AR. Gaat allemaal prima. Nu kom ik er net achter dat ik i.p.v. AR 1 de AR 2 al ruim een week aan het gebruiken ben.................... Ik heb net gebeld met de Nutricia vraaglijn en die zeiden dat het geen kwaad kon. Maar ik ben er toch niet gerust op. Ik merk niet echt veranderingen op. Ze lijkt wel iets meer te spugen en onrustiger te slapen. Ik wil graag jullie mening hierover horen. Groetjes
mijn man heeft onze Romy een paar keer dreumes melk gegeven van Belle we hebben gelukkig niks aan haar gemerkt
Een tijdje geleden had ik hetzelfde, mijn zoontje kreeg omneo en kwam er na 1,5 dag achter dat ik nummer 2 gaf, toen gelijk met het cb gebeld en die zeiden dat het geen kwaad kon maar moest er natuurlijk wel gelijk mee stoppen! Heb ook verder geen verandering gemerkt en uiteraard gelijk gestopt met nummer 2. Voelde me toen ook ontzettend dom!!! Dus gelijk stoppen en nummmer 1 geven! En je hebt er tot nu toe weinig van gemerkt dus als je gelijks stopt zal je er denk weinig van merken verder.
Kan gebeuren en ik zou me ook zo voelen als het me gebeurde. Ermee stoppen maar het kan niet gelijk kwaad.