Hallo,, Ben ik weer met een vraagje, sorry voel me af en toe wel een zeur maar het loopt ook allemaal niet zo als ik gehoopt had.. Ik heb namelijk al een tijdje last van mijn linkerkant, de zijkant zeg maar net onder mijn linkerborst en trekt door naar de zijkant...het is net of er een hele blauwe plek zit.. Nu weet ik wel dat mijn baarmoeder nog niet zo hoog zit dat de kleine zo hoog kan schoppen, maar wat het dan wel is dat blijft een raadsel... zou het gewoon spierpijn kunnen zijn of is het de maag? of de ribben? Of kan ik beter er mee naar de vk of huisarts gaan?? Alvast bedankt voor het beantwoorden!! Liefs Paula p.s hebben jullie zelf ook kids??
hoi Paula, je baarmoeder kan inderdaad nog niet zo hoog zitten dat de baby tegen je ribben schopt. Als je een poos wat in elkaar hebt gezeten kan het wel wat benauwd aanvoelen, dan is er toch minder ruimte voor de baby en voor alle organen. Het zou inderdaad je maag kunnen zijn, daar hebben veel vrouwen last van in de zwangerschap. Door zuurbranden, minder ruimte, een opgeblazen gevoel, kun je in die streek pijn hebben. Als je klacht blijft of je hebt er veel last van, dan lijkt mij de huisarts de aangewezen persoon om er even naar te kijken. Mirjam