Hoi Dames, Vanmorgen kwamen wij tot de schokkende ontdekking dat er ingebroken is in onze auto Het halve stuur incl.airbag en het ingebouwde navigatie scherm hebben ze meegenomen ook is er schade aan de bestuurderskant (deur) Nou word dat waarschijnlijk gewoon vergoed maar onze kinderwagen lag in de kofferbak en die hebben de hufters ook meegenomen Weet iemand via welke verzekering de kinderwagen gaat? Baal er behoorlijk van had met zo op vandaag verheugd we zijn namelijk 1 jaar getrouwd Alvast bedankt
Wat rot Je kinderwagen valt onder de inboedelverzekering, maar het kan best zijn dat je niks vergoed krijgt omdat hij in de auto lag. Enne.. Gefeliciteerd!
Krijg je maximaal 300 euro voor voor een kinderwagen. Vorig jaar is bij inbraak in onze auto ons ingebouwde scherm 3 en mijn stokke kinderwagen meegenomen. Kreeg hier 300 euro voor, terwijl die me nieuw meer dan t 3 dubbele had gekost!! Ik laat mn kinderwagen dus niet meer liggen in de auto!
J krijgt de kinderwagen alleen vergoed als je een diefstal clausule/verzekering op je auto hebt zitten en anders niet. Ik kreeg paar jaar terug de autoradio niet eens vergoed omdat ik geen diefstal verzekering had (heet meest lullig is nog ze kregen hem er niet uit en hebben dus alleen het frontje mee genomen :x) de schade die aan was gericht werd wel vergoed, maar dingen in de auto dus niet.
Pff wat %^&#@!!! Hopelijk is hierdoor niet je hele dag verpest. Qua verzekering kan ik je geen advies geven. Kwam je alleen ff sterkte wensen.
Oh jee dat is echt shit. En 300 is echt weinig. Ik heb de kinderwagen ook bijna altijd in de auto liggen omdat het teveel gesjouw is Maar misschien toch maar eruit halen... Mijn wagen heeft heel veel geld gekost. ( bugaboo twin )