hoi hoi. even een vraagje.. we haalden onze route beschrijvingen eigenlijk altijd via anwb.nl maar het gebeurd steeds vaker dat die niet kloppen.. wordt je naar links ipv rechts gestuurd of er staan twee rotondes teveel op Wat voor routeplanner gebruiken jullie ( heb geen Tom Tom ) en hoe bevalt die jullie? liefs kaatje
ik doe het altijd via www.routenet.nl maar daar klopt de tijd vaak niet die ze aangeven, wel hoe je moet rijden enzow.
Ik probeer het altijd via routenet, maar ik snap er niks van. Het is net of ik een turkse tekst voor me heb! Een tijdje terug moest ik het zelf toch echt uitzoeken, had ik de route gepland... Begint het gedoe al, na zoveel meter in zuidelijke richting, na zoveel meter in blabla... Na een kwartier puzzelen en helemaal trots dat ik 5 stappen verder was, bleek dat ik nog maar net vanuit onze straat op de 'grote' weg was... Whahaha vreselijk echt geen richtingsgevoel. Normaal laat ik mijn man plannen en dan moet hij het me met wilde armgebaren (plus uitleg over gebouwen enz die ik tegen zal komen) de weg uitleggen... Maargoed, volgens mij is routenet prima! Succes!
Ik ben heel blij dat ik sinds een tijdje een tomtom Go heb gekregen, want ik was ook altijd aan het vechten met de routeplanners. En dat ik toch zeker weet dat de routeplanner niet klopt. Erg vervelend, want je hebt dan geen idee waar je zit. Groetjes Jelske
wij gebruiken dus ook af en toe routenet maar daar heeft mijn vriend dus ook al een paar keer een foutje gehad.. zat van de week zelf op map24 maar die deed het niet :S nou ja vraag wel een tom tom voor de kerst haha.. liefs kaatje
Gebruik geen routeplanner meer heb een navigatiesysteem daar ben ik erg blij mee, plaatsje op vakantie zoeken in kroatie typ maar in en je stopt voor de deur. Daarvoor gebruikte ik map24 en anwb