routeplanner

Discussion in 'De lounge' started by Kaatje85, Apr 22, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    hoi hoi.
    even een vraagje..
    we haalden onze route beschrijvingen eigenlijk altijd via anwb.nl maar het gebeurd steeds vaker dat die niet kloppen.. wordt je naar links ipv rechts gestuurd of er staan twee rotondes teveel op :( :(

Wat voor routeplanner gebruiken jullie ( heb geen Tom Tom :p ) en hoe bevalt die jullie?

liefs kaatje

2. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    ik doe het altijd via www.routenet.nl

maar daar klopt de tijd vaak niet die ze aangeven, wel hoe je moet rijden enzow.

3. Female

Female Niet meer actief

Ik probeer het altijd via routenet, maar ik snap er niks van. Het is net of ik een turkse tekst voor me heb! :oops:

Een tijdje terug moest ik het zelf toch echt uitzoeken, had ik de route gepland... Begint het gedoe al, na zoveel meter in zuidelijke richting, na zoveel meter in blabla... Na een kwartier puzzelen en helemaal trots dat ik 5 stappen verder was, bleek dat ik nog maar net vanuit onze straat op de 'grote' weg was... Whahaha vreselijk echt geen richtingsgevoel. Normaal laat ik mijn man plannen en dan moet hij het me met wilde armgebaren (plus uitleg over gebouwen enz die ik tegen zal komen) de weg uitleggen... :oops: :) :oops:

Maargoed, volgens mij is routenet prima! Succes!

4. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    haha volgens mij moeten alle vrouwen bij hun rijbewijs een navigatie cadeau krijgen :)

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
  6. Ik ben heel blij dat ik sinds een tijdje een tomtom Go heb gekregen, want ik was ook altijd aan het vechten met de routeplanners. En dat ik toch zeker weet dat de routeplanner niet klopt. Erg vervelend, want je hebt dan geen idee waar je zit.

Groetjes Jelske

7. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    hier ook routenet

8. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    map24.nl is ook wel goed vinden wij

9. Miza

Miza Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    1,801
    1
    0
    Wij kijken ook altijd via map24.

10. Beppie

Beppie Fanatiek lid

Aug 16, 2005
    1,109
    0
    0
    hier ook routenet

11. Bloempjes1313

Bloempjes1313 Actief lid

Aug 21, 2006
    273
    0
    0
    amsterdam
    wij gebruiken ook routenet, maar ook dat gaat niet altijd goed hahaah ;)

xxx

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    wij gebruiken dus ook af en toe routenet maar daar heeft mijn vriend dus ook al een paar keer een foutje gehad.. zat van de week zelf op map24 maar die deed het niet :S nou ja vraag wel een tom tom voor de kerst haha..

liefs kaatje

13. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Gebruik geen routeplanner meer heb een navigatiesysteem daar ben ik erg blij mee, plaatsje op vakantie zoeken in kroatie typ maar in en je stopt voor de deur.
    Daarvoor gebruikte ik map24 en anwb

Share This Page