maar je hebt een kinder menu voor jezelf besteld?! dus dan zou ik me al helemaaaaaal niet druk maken om een blikje cola dat mag je gewoon als je zwanger bent hoor.. en misschien doen ze er wel standaard cola bij en als je had gevraagd wat voor drinken zit erbij?dan had je t vast wel kunnen kiezen niet iedereen lust toch cola?
geef je helemaal gelijk ik kraam vaak bij buiitenlandse gezinnen en die kijken er echt van op wat wij in nederland allemaal wel niet mogen eten of met mate bla bla bla....hun eten en drinken gewoon alles en nemen allemaal speciale kruiden die wij dan weer niet zouden mogen nemen terwijl hun altijd een gezond kindje krijgen... ik hou me er wel super netjes aan maar ik denk dat sommige dingen wel erg onrustmakend zijn terwijl dat echt niet nodig is
Nou dat zou nou echt niet in me opkomen om me daar zo druk om te maken...hetzelfde als die lolly bij de chinees voor kleine kinderen die net niet die leeftijd hebben etc... Nou gewoon wat anders vragen...simpel
"ik bestel me een kindermenu" is maar net hoe je het interpreteerd, dus 'duidelijk' Maar goed, ik ben het met je eens dat als je een kindermenu besteld je geen cola verwacht, maar aan de andere kant... het was een shoarmazaak he....?!
ach en al die kinderen bij de macdonalds..... slechte ouders dat ze dan doen. Vind het overdreven hoor...Wat maakt het nou uit voor een keertje...Kinderen vinden mc donals ook leuk nou vind dat dat echt wel een keer kan en dat is dezelfde troep als die kinder menu's.
Nou zeg, boeien!! Mijn kids drinken ook cola bij de mac oid, jongste nog niet. Maar ach als tie 2 is ofzo en hij vind het lekker? Thuis heb ik nooit prik dus een traktatie dan. Maar voor jezelf zat er cola bij? En wat is daar erg aan dan??
Gelukkig zijn fristi en chocomel wel mega gezond Ik zou nooit cola bestellen maar ook zeker geen chocomel of fristi, daar zit nóg meer suiker in zelfs!
Kleine aanvulling, ik denk dat de titel een beetje overdreven is en er daarom ook zoveel reacties zijn. Ik vind het nogal wat om mensen "dom" te noemen om een blikje cola....
ze heeft al aan gegeven dat dat menu voor haar was dus lees ff goed mensen...en niet dan zeggen van oh je kind mag geen cola maar wel vette troep!!!! en ik snap haar wel...dat het niet uit maakt dat er cola bij zit omdat het voor haar is, maar ze vind het vreemd dat er cola bij zit omdat het een kindermenu is!!! en dat vind ik ook...cola hoort gewoon niet bij een kindermenu vind ik, maar ja gelukkig zijn de meningen verschillend!
snap het wel,maar je kon zelf natuurlijk ook aangeven wat je er graag bij wou als drinken. hun kunnen ook niet ruiken dat jou kind geen cola drinkt/mag en of hij zij noch zo jong is.
Maar fristi of chocomel volgens ts wel Dat is nog ongezonder hoor! Ik had eerder een sapje oid verwacht!
tis ook beide niet echt gezond, of lekker voor de tandjes, dus ..... cola per 100ml 43 kcal en 10,6 gram suiker chocomel per 100ml 85 kcal en 12 gram suiker (enige is natuurlijk dat chocomel naast meer vet ook wel wat calcium bevat, en das wel beter natuurlijk)
Heb maar de helft gelezen en het meeste is een strijd tussen cola en fristi/choco. Maar wat is nu het verschil tussen die 2?? Hier krijgen mijn dochters (7 en 8 jaar) elke zaterdagavond chips met cola en soms wel 2 glazen....Als ze het hier niet mogen drinken, dan krijgen ze het wel bij vriendjes of vriendinnetjes.....
arme ts, ze verbaasd zich gewoon om cola in een kindermenu. Ik deel die verbazing op zich wel, maar had idd niet verwacht dat een shoarmazaak daar rekening meehoudt.
misschien was de yoghi/appelsap/whatever wel op en heeft iemand in de vlugheid een blikje cola in het kindermenu gestopt.
Mag ik even zeggen dat ik dit een vrij onzinnig topic vind....met heel veel reacties; dat dan weer wel