Domme opmerkingen Topic .. hihihih

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 1 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Mijn oma heeft ooit de parkiet opgezogen toen ze de kooi aan het schoonmaken was...

(Het ergste was nog dat het beessie in de slang vast bleef zitten en daar uiteindelijk overleden is)

2. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Inderdaad, dat is absoluut waar. Maar daarom voelt het dan ook des te heftiger zo'n fout.

Het lieve beestje is helaas vlak voor mijn 18e verjaardag ingeslapen (en ik ben nu al bijna 36), maar ik denk nog regelmatig met veel liefde aan hem. Was echt een schat van een hond!
    * hoop dat hij me mijn nalatigheid heeft vergeven :) *

3. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    :$

Van dit soort berichten draait mijn maag altijd gelijk om...

:( arm beestje!

4. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0

Ja was best zielig en m'n oma was ook helemaal in paniek omdat het niet eens haar parkiet was...

5. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik zou dan gelijk een nieuwe zelfde parkiet kopen, en dan hopen dat ze het niet merken.

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Krokus toch!:$

7. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    hahahah, ja wat moet je dan doen? is toch zielig voor die mensen, was niet eens van die moeder dat parkietje.

8. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    van die oma bedoel ik

9. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Hahaha, kan wel lachen om jouw oplossing krokus. Weet eigenlijk niet eens meer hoe het is afgelopen, is zo lang geleden.

10. MamavEsmee

Eerlijk zijn? ;)

11. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    hahhaha, ja dat kan ook idd. maar ik zou me kapot schamen en het niet durven zeggen. of eerlijk zijn en alsnog zo'n parkietje kopen, kan ook he.

12. MamavEsmee

Zou zelf i.d. voor het laatste gaan!:D

13. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Een aantal jaar terug werkte ik doordeweeks als tandartsassistente in een tandartspraktijk, in het weekend in de bloemenzaak van mijn zus.
    Zaterdags, telefoon gaat, dus ik neem op : "goedemorgen, met de assistente van tandarts huppeldepup ......ehh met De Bloemenkorf goedemorgen!" ik schiet natuurlijk in de lach, en kan met moeite mezelf weer bij elkaar rapen.
    Zegt de tegenpartij : "goedemorgen, ik wil graag een afspraak maken bij de tandarts".
    Nou, ik had het niet meer. Ik schiet letterlijk dubbel van het lachen en laat de hoorn vallen.
    Zuslief : "wie is dat?"
    Ik kon met moeite uitbrengen : "ik heb geen idee"

Zus heeft gesprek overgenomen...bleek collega-bloemist te zijn ;)

14. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ohja : geweldig topic!

15. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

O leuk topic.

Ik verstond mijn Chiroprakkie (chiropraktor) laatste helemaal verkeerd.

Hij: heb je het vaak koud?
    Ik: Ja, ik kouw best hard!
    Hij: okee.

Later besefte ik me pas dat hij vroeg of ik het vaak koud had. Ik dacht of hij vroeg ik ik vaak kouwde! Op mijn eten dus.

Dat is toch een super domme opmerking van mij of niet dan...

16. Momfulness

Nog een:

Ik moest 2 weken geleden naar een apotheek in Duitsland om druppeltjes te halen voor Juliën, voor zijn krampjes.

Ik zei tegen ze: Ik moet deze druppeltjes hebben voor ons zoontje op aanraden van onze ARTZT. Ze begrepen me niet, tot 3x toe. Later kreeg ik de druppels mee en hoorde ik een paar medewerkers lachen.
    Later vertelde ik dit tegen mijn man en die zei dat ik Artzt uitspraak als AARS. Kont dus.
    Ik heb dus letterlijk gezegd: Ik moet die druppels hebben op aanraden van mijn kont. Duhhh
    Ik durf er nooit meer te komen uiteraard.

17. Momfulness

Okee nog 1 en dan kap ik ermee want anders wordt het een one woman show, maar moet het nog even kwijt.

Toen ik 16 was heb ik mijn paard aan de tuinbank van mijn ouders vastgebonden omdat de telefoon binnen ging. Ik stond doodleuk te bellen tot ik uit het raam keek en het paard met tuinbank in de vijver lag!

gelukkig heeft het paard er niets aan overgehouden. De vijver is wel helemaal leeggelopen en de vissen hebben het avontuur helaas niet overleefd.

18. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38
    Heerlijk topic :D

Ongeveer een jaar geleden werkte ik op kantoor en nam regelmatig de telefoon aan. Na een drukke werkdag stapte ik in gedachten verzonken in de bus. Ik duw mijn strippenkaart onder de neus van de buschauffeur en zeg "(naam firma) goedemiddag met ..(naam).."
    De buschauffeur keek me glazig aan en ik zeg
    "Oh sorry, ik dacht dat ik aan het werk was" :$:)

Ben maar snel doorgelopen maar hoorde die vent bijna denken.. 'die moeten ze opsluiten' hihi.

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ohneeeeeeeeeeee hahahahaha de tranen staan in mijn ogen van het lachen :D:D:D

Die van de tandarts bij de bloemist is ook hilarisch:D:D

20. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    Oh, wat een heerlijk topic zeg! Ik had een baalavond, maar door al deze hilarische verhalen ben ik weer helemaal vrolijk!!

Zelf heb ik er ook nog ééntje...

Een paar jaar geleden, ik zat op koninginnendag met een vriendin in de trein opweg naar Arnhem. We stopte op een station, de conducteur blies een raar melodietje op z'n fluitje.
    Ik zo: 'huh? wat doet hij dan?
    Vriendin: "Ja, doen ze altijd met een feestdag! Met kerst fluiten ze altijd Jingle Bells!"
    Ik: Echt waar????

uhm.. hoezo je kunt me alles wijsmaken!!

Deel Deze Pagina