Domme opmerkingen Topic .. hihihih

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 1 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Okee, deze is het leukst!!:D

2. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    moet ik daar nou blij om zijn of niet. hahahhahaha:D:D:D

3. Momfulness

@Krokus, ik zie het gewoon ECHT helemaal voor me! whahahaha. Te grappig gewoon. Sorry...

Zie trouwens dat ik jou verhaal niet meegeqoute had...

4. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik heb echt heel vaak domme acties, ben eigenlijk best een muts, hahahahahh.

5. Momfulness

Hier ook zo een. Moet me echt inhouden om ze hier niet allemaal neer te zetten.

Nog een voorbeeld. 3 jaar geleden ging ik bij het toenmalige bedrijf weg waar ik werkte. Voor de grap heb ik mijn collega die bij me op het kantoor zat een brief geschreven waar ik in had gezet dat hij stonk en dat ik daardoor vertrok. Zogenaamd geadresseerd aan de baas.
    Helaas is deze bij de baas in handen gekomen i.p.v. bij de vriend. De baas dacht dat dit dus echt het probleem was....
    gelukkig kon ik nog uitleggen dat het niet zo was. Die baas kon er niet om lachen, mijn collega gelukkig wel.

6. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    :D
    hhahaah, die is ook leuk.

Ik haal ook vaak grapjes uit op het werk. Bijv bij collega's het balletje uit de muis halen. Dan moet je die reacties es zien. Lig dan onder mijn bureau van het lachen.

of gewoon de stekker van de muis eruit trekken. Ook leuk.

7. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Bedenk me nu weer, een heleboel jaren geleden heb ik mijn moeder hard uitgelachen toen de muis van de compu het niet goed deed. Ze zei: misschien moet er een nieuw batterijtje in...
    duhuh zo'n snoer er aan;) ik lag in een deuk en ze heeft het vaak moeten horen

maarrrrrrr inmiddels is dus gebleken dat ze haar tijd ver vooruitwas :) ;)

8. spinnie1978

spinnie1978 Actief lid

17 feb 2009
    358
    22
    18
    Superleuk topic!

Moet een tante nog errug vaan aanhoren:

Zijn ze een weekendje weg met alle broers en zussen en ze bezoeken een begraafplaats van de tweede wereld oorlog, na een tijdje langs de graven te hebben gelopen zegt ze goh dat is ook toevallig ze heetten allemaal age.....
    Je kan je voorstellen dat de rest van de familie krom heeft gelegen van het lachen en daarna toch maar uitgelegd wat age nou betekent!!!

9. wannie

wannie Niet meer actief

Hahaha blijf lachen om dit topic :D

Van de week zat ik met me dochter(10) rekenen te oefenen omdat ze breuken niet goed snapte dus ik ben even op een site aan het snuffelen en ineens kwamen we procenten tegen. Ow zegt alychia die snap ik ook niet goed dus ik open die en de eerste vraag kwam meteen te staan

Wat betekent onderstaande stelling:
    Op een camping loopt 80% van de mannen in een korte broek

En zonder dat ze de antwoorden leest zegt ze ineens jaaaa die weet ik op een hele serieuse toon : Het is warm!

Nou je kon me oprapen onder de tafel vandaan hahahah:D:D

10. Chipske

Chipske Fanatiek lid

13 dec 2008
    1.044
    0
    0
    Geweldig die dochter van jou!
    Hartstikke logisch antwoord, toch?! :D

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

mijn schoonmoeder heeft weleens in amsterdam in een winkel om een "tuutje" gevraagd (limburgs voor zakje) en maar niet snappen dat ze niet werd verstaan..

ik heb gister de hele dag naar mijn telefoon gezocht, en uiteindelijk geblokkeerd. savonds bleek ie in mijn broekzak te zitten :D

12. Marieke1983

haha die is geweldig!

13. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik heb het gelukkig niet zo vaak, maar had laatst nog een hilarische en oerstomme opmerking gemaakt. Ik ben zo'n type die altijd alles opzoekt en zichzelf goed inleest - zo nu dan ook. Wij hebben een Franse Bulldog gekocht een tijdje geleden en ik had op internet de hele historie, herkomst en karaktereigenschappen opgezocht van het beestje. Ik wilde mijn man dit dus allemaal gaan vertellen en zei: "Weet je waar de roots van het beestje liggen?" "Ja", zegt mijn man "in Frankrijk". Waarop ik echt domverbaasd antwoord: "Hoe weet je dat?!?!"

Pffff.. ik kon mezelf wel voor m'n kop slaan, haha!

14. Marieke1983

haha! ik lig helemaal dubbel hier!

15. wannie

wannie Niet meer actief

owja weet er nog 1, alleen me dochter vond dat niet zo heel geslaagd :p

Ik was in een dorp verderop boodschappen aan het doen met mijn kids.
    Dus we lopen in de winkel maar ik was wat vergeten uit me auto dus ik stuur Alychia even terug naar de auto. zo gezegd zo gedaan. Uiteindelijk bij de kassa gekomen en rekenen af. Loop de bon al controlerend naar buiten en zie dat ze maar 1 flessenbon hadden aangeslagen ipv 2. Ik zeg tegen alychia loop jij vast naar de auto dan loop ik even terug. Zo gezegd zo gedaan, geld terug gehad en loop op me gemakkie naar de auto. Alychia had toen al het meeste van de boodschappen in de auto gezet dus ik pak destin beet en wil hem in de auto zetten.
    Ik wil de deur open doen en merk dat ie op slot zar. Dus ik zeg tegen alychia hij zit op slot. Nee hoor mam zegt ze hij is open en pardoes gooit ze de deur van de andere kant dicht. Ik vraag waar heb je de autosleutels? Die liggen op de voorstoel mam.;) Daar stonden we dan bij een gesloten auto.:D
    Alychia best wel overstuur want nu konden we niet meer terug naar huis.

Ben de winkel weer ingelopen en daar even naar me vader gebeld. Die is ons komen ophalen. Maar aangezien niemand van ons een reservesleutel van me huis op zak had hadden we dus een probleem.
    Toch maar even naar huis gereden want mischien stond er wel een raampje ergens nog over en anders moesten we maar wachten tot een vriendin van me klaar was met werken want die had wel een sleutel.
    Maar gelukkig er stond een raam open, natuurlijk wel boven.
    Had ik even het geluk dat ik me schuur niet op slot had gedaan en kon dus bij de grote trap.
    Heb dus moeten inbreken in me eigen huis om een huissleutel en reserve sleutel van me auto te pakken.:D

Alychia vond er niet zoveel aan, maar ik heb echt dubbel gelegen toen ik de trap op klom om in te breken:D:D

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohhh tranen over mn wangen.. ben nog maar op de helft.. :D

Schoot me er een te binnen.. ik ging 3 weken terug aan mijn zorgverzekeraar doorgeven dat er een kindje op komst is. Dus na het hele gebeuren zegt die vrouw; rond de 7de maand krijgt u een kraampakket. Ik; "ohh leuk!" die vrouw; 'nou eh.. het niet niet bepaald de blije doos van de prenatal hoor!" Ik zakte helemaal door de grond heen, haha ik bedoelde dus eigenlijk het knuffeltje dat je er altijd bijkrijgt!

17. wannie

wannie Niet meer actief

dingen kwijt zijn ken ik maar al tegoed :(

Ik was een keer me sleutels kwijt(dezelfde die in de auto bleven liggen)
    Normaal liggen ze altijd in de keuken maar kon ze echt nergens vinden.
    Ik was niet weggeweest.
    Heb echt me hele huis op zijn kop gezet. Maar nergens kunnen vinden.
    Ik zwaar balen natuurlijk!
    Alychia gevraagd: weet jij het? Nee mam ik heb ze niet gehad.
    Nou dan ben ik ze kwijt :( en begon maar aan het eten.
    Na een tijdje heb ik een pollepel nodig dus ik trek me la open. Schuif me soeplepel (die op zijn kop lag) aan de kant en wat kwam er onder vandaan? Me sleutels!

Elke keer als ik nu mijn sleutels niet meteen kan vinden, roept een vriendin van me: Kijk eens onder de soeplepel :(

En ik weet dat ze meeleest zo nu en dan en zal dit dan ook wel lezen: Je bent gemeen :( kusssssie:D

18. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hihi schiet me steeds meer te binnen.. mn oom, echt stadmens was hier in zeeland op visite, dus we brengen hem weg naar het station, komen we langs een akkerland zegt ie "kijk nou, hier groeit de wiet gewoon langs de weg!" - Nee X, dat zijn spruiten :D

Of gisteren bij een taartenworkshop, moesten we een klein sneetje maken in de lagen om de taart recht op te kunnen stapelen. Daarna de boel insmeren met botercreme en dan stapelen dus.. maar ik kon het sneetje niet meer vinden.. dus ik was in mezelf aan het mopperen.. zegt die vrouw; wat scheelt er aan meis? IK; ik kan mn sneetje niet meer vinden!!! Ja.. 15 man compleet in een deuk he.. en ik was nog steeds gefrustreerd :p

19. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Oh ik heb er nog een alhoewel het niet om een opmerking gaat maar om een domme actie. Ik moest tanken en ik had vreselijke haast. Ik wilde snel eventjes mijn handtas wegleggen en gooi snel het portier weer dicht... Met mijn hoofd er nog tussen! AU! Natuurlijk werd het een mooie blauwe plek recht boven mijn jukbeen.

20. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Schiet me er opeens nog eentje te binnen

Ik had een paar jaar geleden een sollicitatiegesprek bij een groot bedrijf en ik was op van de zenuwen , dus ik kom binnen en meld bij de receptie dat ik bij dhr .... op gesprek kwam dus komt er een man op me afgelopen waarvan ik zou zweren dat hij van een sociale werkplaats afkwam en zei kom maar mee dan breng ik je even dus ik vroeg of hij de concierge was :):) Bleek het de directeur zelf te zijn .. hoef niet te vertellen dat ik de baan niet gekregen heb ;)

Deel Deze Pagina