Whahaha! Helemaal in een deuk hier! Ik heb er ook een.. Vorige week op me werk niet zo handige actie Belde een leraar van een basisschool op dat de kindjes nog niet door de taxi waren opgehaald voor de naschoolse opvang, of ik wist waar de taxi bleef? Zeg ik, mijn collega die over de BSO en taxi-vervoer gaat, was al naar de de BSO, "Meneer, mijn collega is al naar de BSO en heeft geen telefoon bij, kan het misschien tot morgen wachten?" Het bleef even stil aan de andere kant, zegt ie vervolgens "Moeten de kinderen dan maar vanacht op het schoolplein overnachten?" Uhhhhh Ik stamelde een sorry en heb heel vlug de taxi gebeld... En nog een, toen we net de nieuwe auto hadden. Ik had de tassen om boodschappen in de klep gezet en ging in de auto zitten, al zwaaiend naar de buurvrouw een paar deuren verderop (zij was in de tuin bezig). Stap ik achterin... Met een rooie kop uitgestapt, buurvrouw keek me raar aan, Ja, zeg ik, me handtas legik altijd achterin.. Zo heb ik wel vaker van die acties.. Knuf Sookie
Nou...Stomme opmerking van kennis van ons: Je gaat naar een begravenis en je staat in de rij om mensen te condoleren... Je steekt je hand uit en zegt: Gefeliciteerd!
Oh wat een GEWELDIG topic dit !!! Heb alles even doorgelezen, en ik heb me echt rotgelachen !! Haha Vooral om het verhaal van Google Earth !! Haha Ik heb nog een leuke van een collega van me We hadden voor een bewoonster de warme middagmaaltijd bewaard voor 's avonds. Dus ik vraag die avond aan mijn collega of ze het even voor mevr. wil opwarmen. Komt ze een paar minuten later met het opgewarmde bord met eten aan en vraagt heel serieus: Voor wanneer is dit eigenlijk ?? Ik moest zo hard lachen en zei dat het voor morgen was maar dat we het nu alvast hadden opgewarmt !! Hahahhahahaa !
Hier nog eentje toen ik een klein meisje was, moet er even bij vertellen dat wij gelovig opgevoed werden. Toen ik een jaar of zeven was nam mijn vader me mee uit wandelen omdat hij even met mij moest praten. Hij vertelde mij tijdens de rit dat sinterklaas niet bestond en dat mijn vader en moeder de kadootjes altijd kochten. Mijn antwoord was, oh... dan bestaat god dus ook niet! Mijn vader probeerde me nog om te praten maar voor mij was het een duidelijke zaak, als sinterklaas niet echt bestaat dan god ook niet!
Eentje van m'n vriend; Ik zeg 'schat, je moet even je werk terugbellen, je personeelchef heeft gebeld, Geert vandepoel.' Hij belt; Secretaresse;'Hallo ***(bedrijf), goedemiddag' etc Vriend; 'Hallo, met *** Patrick, zou ik Geert de Vlieger kunnen spreken?' Secretaresse; (even stilte) 'Wie zeg je?' Vriend 'Geert de Vlieger, de personeelchef.' Secretaresse ; 'Oooh...u bedoelt Geert vandepoel!' Vriend; (stotterend) 'Ja..ja..die!Sorry, sorry!' Ik kon het hele gesprek horen en lag helemaal in een deuk! En mijn vriend en die secretaresse ook. Hij moest nog op z'n tong bijten om niet te lachen toen hij uiteindelijk meneer Vandepoel aan de lijn kreeg. NB; Geert de Vlieger is een Belgische doelman...mannen...
ik zei laatst (op de begravenis van de tante van me ventje) tegen een aantal mensen gecontroleerd... het duurde even voor ik het door had...maar toen ik t merkte kreeg ik gelijk een rooie kop... gelukkig lijkt het op gecondoleerd..
Oh ik heb van de week weer zo'n domme opmerking, Me vriend krijgt een nieuwe collega zijn naam vond ik al raar hij heet namelijk Geilvoet maar ik was de naam natuurlijk vergeten dus ik gisteren tegen me vriend hoe heet die nieuwe collega nou ook alweer zaadoog ofzo...whaha hij lag in een deuk ik zeg nou wat is het nou...Geilvoet schat...oh dat lijkt er toch op...hij heet nu al in de wandelgangen Horneyfeet lol
hahahaha! wel erg trouwens als je zo'n achternaam hebt...kan ie dat niet laten veranderen in Geelvoet of zo?
whaha Geilvoet is nog erger dan Naaktgeboren.. ik heb nog een paar grappige namen mijn Chiropractor heet Kreukniet whaha en mijn gyn. heet slager....
mijn oma ging een keertje shoppen met mijn moeder tijdens de uitverkoop....toen ze op een gegeven moment zei: goh wat heten er hier veel winkels sale (als saaluh uitgesproken) toen me moeder dat vertelde lag ik helemaal in een deuk!
Hallo meiden, Ik had het laatst op vakantie in Portugal, ik zei tegen mijn man ( hij was een beetje ziek en wilde toch zwemmen in het zwembad ) '' schat dan moet je gewoon gaan duiken zonder dat je hoofd en haar nat word '' me man zegt '' doe jij dan even voor hoe je duikt zonder dat je haar en hoofd nat word.. we lagen helemaal dubbel ik heb zo vaak dit soort uitspraken..
Toen ik kind was gingen wij altijd in NL op vakantie, Toen mijn ouders mij vertelden dat we naar Ameland gingen was ik toch wel zo ontzettend blij, we gingen eindelijk naar het buitenland. Toen me verteld werd dat dat ook in NL lag zei ik heel slim maar als dat een eiland is dan zit dat niet aan NL vast en zijn we toch in het buitenland?
Hier ook een van vroeger huisgenootje. Op ons studentenhuis hadden we muizen in de keuken, dus muizenvallen gezet en een weekje later waren we er vanaf. Maar paar maanden later zaten er weer muizen. Zegt ze: "Shit, die eerste muizen hadden natuurlijk eieren gelegd!"
Ik zei in groep acht een keer: nou zeg, nu wil ik ook een keer prieveesie hebben (in plaats van privacy)
oh oh oh hier weer wat dommigs meegemaakt van de week. Ik was ziek, voorste luchtweginfectie en kreeg van de dokter antibiotica voorgeschreven, mijn man ging het ophalen want ik was ziek. Het heette broxil. Een dag later lag ik nog op bed en kwam hij even een capsule brengen bij me om hem in te nemen.... Weer een dag later lag het doosje op het aanrecht, manlief gaat koffie zetten, ziet het doosje liggen en zegt; Huh, wat is broxil nou weer???
Een hele tijd geleden hadden mijn man en ik een feest van buurtgenoten. We zaten met andere mensen uit de buurt aan tafel. Een man zat zittend op de stoel te 'dansen'. Toen kwam er een ander nummer op, en ik vraag aan die man: "Kun je het hier ook op?" Ohh ik wist niet waar ik kijken moest, en mijn man en ik moesten er naderhand wel heel hard om lachen.