Domme opmerkingen Topic .. hihihih

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 1 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onyeka37

onyeka37 Actief lid

6 dec 2008
    233
    0
    0
    tilburg
    er kwam een keer een man bij mij aan de deur met kinderboeken,om te verkopen,hij vertelde zo welke boeken hij had en zei toen deze is ook leuk mandalas,weet je wat dat zijn?
    zeg ik apen toch?:)

2. Ikbenhetmaar

Ikbenhetmaar VIP lid

18 nov 2008
    6.486
    0
    0
    Hier gisteravond, vriend vraagt: wil je een wijntje, ik zo nee doe mij maar rosé..hij stond me met grote ogen aan te kijken haha!

3. onyeka37

onyeka37 Actief lid

6 dec 2008
    233
    0
    0
    tilburg
    nog een hier,doe ik het gas aan voor de frietuurpan,sta ik een poosje te wachten met mijn armen over elkaar terwijl mijn dochter tegen mij praat,ik denk zo nu kan de friet erin,zie ik dat de pan nog op een andere pit staat...

4. onyeka37

onyeka37 Actief lid

6 dec 2008
    233
    0
    0
    tilburg
    nog een, de kat van de buren komt regelmatig bij ons binnen glippen om het eten van onze kat op te eten en deze kat van de buren is nogal dik,maar mijn zus is bij mij op de koffie en wilt een koek pakken en tegelijk zeg ik (tegen de kat) neeee dat gaat niet gebeuren dikkertje dap,zegt mij zus ohhh ik ben pas weer wat afgevallen mag nu wel weer eventjes..

5. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    haha napoleon... wat een actie he? heb het ook een x gehad! ik was ervan overtuigd vandaag om half 8 savonds...
    wij 3 kwartier rijden naar de gyneacoloog... wat is de naam mevrouw? ..... hmm je staat niet op de lijst. ik zeg hoe kan dat nou, op mijn kaartje staat er toch duidelijk dinsdag ... april om half 8... mevrouw,, tis maandag! :D haha gelukkig namen ze er me maar snel ff tussendoor haha

6. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

We zaten een keer met familie bij elkaar en we aten met z'n allen een broodje knakworst of iets dergelijks. Zegt mijn zus plotseling tegen mijn broer: "Kees, pas op! Je worst valt er bijna uit" en we lagen helemaal dubbel. Iedereen dacht door. Hihi!!!

7. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    ik stond bij de receptie van het ziekenhuis en ging een afspraak maken voor 31 sept. en in mijn agenda stond dat dat op een maandag was. dat vrouwtje hielt vol dat dat niet kon. zegt ze: september heeft geen 31dagen hahaha. kijk ik nog eens goed in mijn agenda, was het toch augustus:D ze moest er zelf gelukkig ook erg om lachen:D

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    had hier vanavond een domme opmerking, niet hilarisch maar slim is anders..
    Hebben vormpjes gehaald om zelf ijsjes te maken.. van de week dus cola in gegoten, dus hebben we colaijsjes... Maar omdat er teveel prik in zat smaakte het dus waterig.. dus ik zeg tegen mn man:"Schat, het smaakt naar bevroren ijsblokjes." Nou hij kwam niet meer bij, lag compleet onder te tafel.. snapte er niks van, totdat hij uitlegde dat ijsblokjes altijd bevroren zijn, anders was het geen ijs...oja.. oeps.

van de week stond er een auto in de berm met een auto van de anwb er naast.. dus ik zeg tegen hem: " Kijk die kapotte auto staat met pech in de berm" oeps, weer een beetje dubbel........

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Bij mijn eerste zwangerschap was ik uitgerekend op 29 februari in een schrikkeljaar. Zegt mijn collega: Maar dat kan toch niet? Da's toch geen echte datum?

10. Sahara

Sahara Niet meer actief

hallo dames,

ik heb me vandaag toch een blunder gemaakt:)

ik fietste met me zoon door het dorp hij achterop en ja dan praten we altijd op de fiets soms net iets harder dan anders en ja hoor ik had een mooi plekje gezien voor me fiets bij de stoep midden in het dorp dus wij door de mensenmassa hen zeg ik tegen zoonlief die nog achterop zit
    -- nou schat ,we parkeren hier de auto even neer:(:(

durfde niet meer om me heen te kijken en we zijn snel weggelopen met onze auto(fiets):D

liefss

11. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik heb er nog eentje van m'n moeder. :D (sorry, mama ;))

Ze was maandag een artikel voor aant lezen van de grootste man ter wereld.

Zij; '...voeten van 36,5 cm....Nou, das toch niet zo groot?! Ik heb zelf ook maat 36!'

Ik heb haar echt een kwartier aan zitten staren voor ze 'm door had. :D

12. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Over die parkiet..

Ik was een jaar of 5/6 volgens mijn moeder en wij hadden ook een parkiet genaamd Tweety (tja hoe kan t ook anders).
    Die was tam en vloog ook regelmatig los.
    Op een gegeven moment was ik alleen beneden en mijn moeder boven. Kwam zij terug en zag mij zitten in de snoepkast.
    Mijn moeder zo, wat ben je aan t doen?
    Ikke: dropje pakken..
    Moeder: Waar is Tweety?
    Ikke: ow die wilde ook een dropje!

Had ik em dus in de droppot gestopt en de deksel erop gedaan en gezegd ga maar lekker snoepen stiekem..
    Mijn moeder rende erheen en maakte hem open, hij leefde gelukkig nog en mankeerde niks.
    Toen kon zij er ook wel om lachen.

13. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    aaach..zó lief bedoeld...maar zó zielig! hihi

14. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Nu het bijna weer Sinterklaas is, zingt mijn dochtertje van 4 al af en toe Sinterklaasliedjes.
    Zo zingt ze bij 'zie ginds komt de stoomboot':
    'Hoe huppelt zijn paardje, HIJ DEKT op en neer.' :D

Zei dus dat we het paardje maar gewoon HET DEK op en neer laten lopen. Anders is het wel een heel vies paardje.
    En nog dringt het niet helemaal tot haar door en blijft ze die zin zingen.

Zo vroeg mijn moeder een keer of ik een ammoniaklollie wou ipv salmiaklollie.
    Vroeg al of ze van me af wou. :D

15. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Gisteravond met sint Maarten.. We lopen altijd met een groepje, En mn zoon en zn vriendje lopen al kletsend.. Zegt vriendje tegen mn zoon: "Hey, Jor.. wil je mn zak zien?" en jor.. ja.. zit ie al vol?

En ik kon mn lachen nog net in houden.. T klonkt zo stom hahahaha

16. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Hahaha, ik schaamde me gister ook wel behoorlijk :);

Ik had gister een soort van 'ouder avond' op het KDV van Fenna. Maar, ik ben 21 en de meeste ouders hier in het dorp/stadje zijn meestal de 35 wel gepasseerd. Ik ben heel erg van oudere mensen met U aanspreken, nu wil het dus dat ik een mede-moeder met U aansprak :D..

17. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hahahahahaaa wat een heeeeerlijk topic :D:D:D:D:D

18. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Gisteren echt een stomme actie...

We waren hier op kantoor aan het opruimen toen kwam ik een potje met slakkenkorrels tegen.. nu heb ik een collega die echt super langzaam is. Dus me collega vraagt waarom liggen hier slakkenkorrels ik zeg nou dat eet b.... altijd....whahaha

19. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Mijn dochter zit me hier aan te kijken of ik gek ben geworden... vraagt of ik moet huilen.... tranen met tuiten onder de tafel van het lachen.... Zie het zó voor me....

20. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Ben nu ergens op de helft maar wat een geweldig topic... kan er zo gauw niets verzinnen maar komt vast wel weer...
    Ga nu rustig doorlezen en lachen!:D

Deel Deze Pagina