Domme opmerkingen Topic .. hihihih

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 1 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Heb er ook 1 niet van mezelf maar van me moeder, maar ze heeft zich maanden of jaren geschaamd erom ;)

Me zus zat met een vriendin op de bank, was avond en donker.
    Totdat er een man folders door de brievenbus komt doen.
    Waarop mijn moeder hard zegt: Die vent dat is zo engerd die hier de folders doet, bah echt een griezel hij kijkt me altijd zo naar en eng aan. Korton een engerd riep me ma.

Waarop die vriendin van me zus zegt: '' UUUhhhh dat is mijn vader''...

Me moeder was helemaal stil en riep maar'' Ja dat zeggen wij tegen iedereen die folders brengt ;)''

En dat meisje heeft de hele avond boos/sip gekeken :$

2. Ik was een tijd geleden ooit met een vriend in Hilversum, en toen stonden we in de lift van de parkeergarage (VOLLE lift.).

Hij zegt, bloedserieus; 'Bij dit gebouw beweegt de lift niet, maar schuift het gebouw heen en weer.'

En ik stond daar maar; 'ECHT? :$ Hoe hebben ze dat dan gemaakt? Dat zit wel ingewikkeld in elkaar dan :$'

De hele lift lag dubbel :)

3. Rijffel

Rijffel Niet meer actief

Erg lachen dit

Hier 1 andersom :D
    Zit met een groep vriendinnen, zegt een vriendin "Heb net mijn poes geschoren" dus ik " Waaaaarom dat is toch zielig?????? Waar heeft dat beestje dat aan verdient.....? haha
    Schijnbaar zei ze daarvoor " Jezus wat jeukt het"....
    Maar ja blijf toch nog steeds van mening dat we "het" geen POES moeten noemen haha ;)

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Oh, volgens hem bleef het helemaal stil aan de lijn en snapten ze er aan de andere kant niet veel van, pas toen hij 'at' zei begreep die persoon het. Hij dacht dus dat het een niet bestaand woord was, of in ieder geval niet in die context, maar wie weet had hij dus gewoon een domme Duitser getroffen ;)!

@Wonders, ooh, erg hè? Ik liep een keer met twee vriendinnen over de markt, komt me daar toch een lelijk vrouwtje aanfietsen, dus ik zeg 'haha, een griezel op een fietsje'...bleek het de moeder te zijn van een van die vriendinnen...oeps! Ik probeerde er ook nog wat van te maken dat ik een ander bedoelde op een fiets, maar iedereen liep verder, dus dat sloeg ook nergens op.

5. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

ik had ook een keer een goeie :D

Zit ik met iemand te kletsen over het werk vraag ik aan haar: waar werk je dan? Zegt zij rechtbank, maar ik versta het niet en vraag dus nog een keer waar? Maar ik verstond het weer niet (ik vond het zo lullig om het nog een keer te vragen) dus zeg hmhmh ken ik niet... de rechtbank niet :$ duh! hihihihi :D

6. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    ik heb het een keer gehad met de ex van mijn zusje, op een hele drukke verjaardag, zie hij: Een vriend van mij heeft afgebeld en nu zitten wij met een extra kaartje van Bob Marley, wil je mee?
    Dus ik gelijk, ja hoor is goed, gezellig.
    Iedereen gelijk stil en keek mij vol verbazing aan, zegt hij: Muts die is al 25 jaar dood.
    Iedereen lag dubbel en ik zat met een knalrood hoofd :), ik krijg het nu nog te horen terwijl dit al een paar jaar geleden is.

7. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

hahahahahhahahaha dit zou een actie voor mij zijn echt super !!

8. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Mijn moeder, na aanschaf van de nieuwe dvd-speler:
    Hoe spoelt ie terug?

:D
    Mijn moeder heeft legio van dit soort opmerkingen maar deze blijft toch wel het leukst!

9. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ow god ik had van de week ook weer iets doms .. We verveelden ons en kyano is gek van grote boten dus we reden richting hoek van holland om te kijken naar de boten, nou heb je onderweg die kant op van die grote sluizen staan die dienen ervoor dat als er een overstroming komt dat Rotterdam dan zeker weet dat het water daar niet komt .. Maar als je nou op dat weggetje rijd dan heb je aan je linker kant de Botlek liggen en aan de rechter kan dus die sluizen, toen mijn vriend dit dus vertelde kwam ik niet meer bij van het lachen, toen ik eindelijk klaar was met lachen vroeg mijn vriend waarom ik nou zo moest lachen dus ik zeg '' Hoe kunnen die twee sluizen nou Rotterdam behouden van een overstroming als het achter die sluizen hoog water is dan komt het water toch wel over dat weggetje langs de sluizen heen '' hij keek me aan en reed nog net niet in het water van het lachen, ik hoorde alleen maar '' Chantal ik ga hier echt niet op in ! ''

hahahaha

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hahaha Ali Osram!

Weet zo even niets..... Ben heel slim :)

11. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik heb ooit eens iets geroepen waar ik nog steeds nachtmerries van kan hebben zo genant was het.

Ik had ooit eens een formulier voor belasting teruggave opgestuurd naar de Belastingdienst. Op het formulier stond dat het 6 weken kon duren voor ik een reactie kreeg. Beeeeeeeeeeeeetje lang maar ja wat doe je eraan?

In die tijd had ik een touchscreen telefoon, en het vervelende aan die telefoon was, dat het altijd vergrendelde als ik lang met iemand aan de lijn zat. Op welk knopje ik ook drukte ik bleef verbonden met die persoon. Zorgde voor veel lol altijd: hang nou ooohooop ;).

Toen ik na 8 weken nog niks had gehoord van de Belastingdienst besloot ik te bellen. Ik moest eerst een half uur in de wacht hangen, een half uur waarin ik steeds bozer werd want het duurde zo lang. Eindelijk kreeg ik een mevrouw aan de lijn die mij binnen 10 seconden had verteld dat het geen 6 weken maar 12 weken duurde. Oh man wat was ik kwaad maar dat liet ik natuurlijk niet merken, dus ik zei op mijn aller allerliefst: "12 weken? Nou dan wacht ik nog even, dank je wel!"

ik schoof mijn telefoon dicht en schreeuwde keihard: "HEB IK DAAR G*****ME EEN HALF UUR VOOR IN DE WACHT GEHANGEN??!?!?!?!"

En toen hoorde ik het: "Pffrrt....eh Mevrouw?"

:$ In totale paniek met mijn hand voor mijn mond om geen geluid te maken heb ik de batterij uit die telefoon gesloopt. Ik had kunnen weten dat die na een half uur in de wacht zou vergrendelen....

PS: Geweldig topic!

12. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Mijn vrienden kenden een jongen en hadden het er vaak over dat ie best dik was. Toen ze me aan hem voorstelden zei ik: 'Je bent niet zo dik als mijn vrienden altijd zeggen!" Lekker tactisch dus. Gelukkig kon ie er zelf om lachen ;)

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

van de zomer had je een reclame van een reisbureau met "8 dagen griekenland vanaf 199 euro" op de radio.

mijn vriend verstond "8 dagen geen krant vanaf 199 euro" en dacht nog dat het serieus was ook:D :D

ik zei al dat we dan wel een heel hoge rekening zouden hebben, aangezien wij nog nooit een krant hebben gehad :)

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben ook van de versprekingen.
    Deze is wel heel erg, al een paar jaar geleden gebeurd.
    Ik zat op het mbo, nieuwe leraar.
    Dus die vertelde dat hij al heel lang in een rockband zat, dus ik zeg 'zo een echte ouwe rukker', maar bedoelde dus 'ouwe rocker'.
    Ow ow ow, de hele klas lag dubbel!

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    De moeder van een vriendin van me had jaren geleden een cd-speler gekregen. Ze had een cd-tje opgezet en toen het muziekje afgelopen was, keerde ze hem om, om de andere kant te beluisteren :D!

Mijn moeder is ook niet zo heel technisch aangelegd, had een keer een videoband ondersteboven in de videorecorder gedaan. Ding zat gelijk moervast, kon mijn vader hem openschroeven om hem weer er uit te krijgen.
    En een keer had ze de video van hun zoveeljarig huwelijk bekeken en in de videorecorder laten zitten. Toen ze as the world turns wou kijken, kwam er onverwacht een vriendin om bezoek, dus had ze het maar opgenomen...ieh, je ziet nog net een grote taart en dan 'blob...oh, Holden I love you'.

16. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ik kan nu zelf niets bedenken maar heb wel 2 leuke van men oma en men beste vriendin

oma: we zitten aan tafel met heel de familie taart te eten voor iemand zen verjaardag (kan niet goed herineren wie :)) zegt ze doodleuk:heb gisteren op tv een straffe tieten show gezien. Heel de familie plat natuurlijk! ze bedoelde een travestietenshow! :D blijft grappig zelfs na 5 jaar haha

beste vriendin: we waren bezig over die lijnen aan de kant van de snelweg,dat je auto zo helemaal trilt als je erover rijdt! zegt men beste vriendin : ja,das toch lief, nu weten de blinde mensen ten minste dat ze naast de weg zitten!!! :D en ja,heel serieus!!! viel van men stoel van het lachen!!

17. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Ik vind dit dus he-le-maal geweldig! haha!

18. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    :D Whahahaha geweldig topic dit!!

Ik fietste altijd met een vriendin van mij naar school, die woonde toevallig ook bij mij in de straat. Ik denk dat het zo ongeveer half november was. We waren dus op weg en ineens roept ze : gatverredamme! er komt allemaal wit spul uit de lucht!. Waarop ik zeg: Ja meid.....dat heet sneeuw!!

Een andere vriendin is toch en de koningin der versprekingen/domme opmerkingen. Met school naar Oosterijk om te skieen. Meisje is nog nooit in het buitenland geweest, laat staan dat ze bergen heeft gezien. Wij de hele nacht doorgereden met de bus. Worden we wakker, is het nog best donker, als we dan 's ochtends in Oosterijk aankomen. Ze kijkt vol bewondering naar buiten: Woooow! Moet je kijken wat een vliegtuigen!!. Hahahahaha, waren dus allemaal lichtjes op een berg!!

19. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    leuke topic :):):)
    als ik er eentje heb zet ik hem er ook in kom er even niet op hahaaha
    jmm

20. priscillaq

priscillaq Niet meer actief

hoi

hihihi wat heb ik een lol:D
    sorry maar dat is wel heel erg de opmerking van je zusje bij mc( niet lelijk bedoeld:))
    hihihi het zou toch wat zijn he als je denk dat het ook van het slikken kan hihihi
    er is ook een mop over
    er zijn 3 sperma cellen zeg de eene oh ik hoop zo dat ik een meisje wor, zeg de andere ik hoop dat ik een jonge wor, zeg de derde rustig maar we zijn pas in de slokdarm hihihihihihihihihi:D:D:D

groetjes priscilla

Deel Deze Pagina