hoi hihihihi lol ja die is goed wat een top opmerking die moet ik onthouden hihihihihi slim meisje groetjes priscilla
Dit topic is echt hilarisch! Heb er zelf ook nog wel een: Was een aantal jaar geleden toen het nog niet zo normaal was om een trilfunctie op de telefoon te hebben. Zit ik met twee vrienden van me in de kantine en hebben we het over telefoons. Zeg ik over mijn telefoon: Tis een kut-telefoon, maar hij trilt zo lekker die heb ik nog vaak moeten horen. Of mijn moeder: we rijden in de auto (mijn moeder heeft geen rijbewijs) richting het centrum en komen bij een oversteekplaats begint mijn moeder te gillen: Pas op het is groen!!! Je moet stoppen.......was zo uit mijn doen dat ik nog ging stoppen ook
hoi meide ik vin deze topic echt super ik kom niet meer bij van het lachen de tranen liepen over mijn wangen hihihihi ook wel ff leuk om het een keer ergens anders over te hebben hihihihi groetjes priscilla
Whahahaha, Die google earth actie is wel erg geniaal Ik heb ff na gedacht.. En de meest stomme van mij (welke ik het vaakste aan mag horen) is toch wel het Kan-goeroe verhaal.. Ik las mn zusje, ik was 15 en zij 13 en we sliepen toen samen op een kamer, op een stapel bed (slechte combi ) Een register voor, van een dieren boek.. (zeer nuttig whahaha) En bij de K Kan-geroe? wát is een Kan-goeroe? Mn zusje lag helemaal dubbel.. (zij had het wel door) en zegt, kijk dan ff welke pagina het is.. Dus ik kijken.. ondertussen nog na denkenend Kan-goeroe noooit van gehoord.. vreemd bla bla Plaatje OWHH een Kangeroe!!
Oww en nog een leuke.. vind ik zelf Gister, mn ouders hadden een dvd recorder gekocht, want ze wilden weer bij de tijd zijn.. Nou oke, leuk, veel plezier haha. Ding geinstaleerd.. mn vader was iets ik weet niet wat ie deed, met de andere dvd/video combi aan het doen, toen was het lint uit de band gegaan.. Dus ik zeg, jah je moet ook geen video`s in een dvd recorder doen.. Hij kijkt vet boos.. Maar goed, t was al melig dus En toen, op de een of andere manier, was dus de video, volgens mn vader kapot, want het klepje ging niet meer dicht.. En hij helemaal 'paniekerig' doen.. "hij is stuk jaa echt bla bla" mn moeder, neee dat kan niet.. dat zou te toevallig zijn.. Dus hij pakt twee VORKEN.. En mn zoontje (9) zegt, ik kijk anders wel even, drukt op een knopje, en jah hoor ding weer goed. Vraagt ie aan mn vader, Opa? wat wou je met die vorken doen?? En mn moeder.. Owh ik denk dat ie hem op wou eten Mn vader chaga, en ik kwam niet meer bij Stelletje hahahaha
Whaha anno, echt weer iets voor jou . Nou hier had ik laatst ook een domme actie. Mijn man is dj. En hij ging wat spullen verkopen waar hij niets meer mee deed waaronder een cd-speler. Zegt ie tegen mij, als je je oor tegen de cd-speler aanlegt kun je horen wat op de cd staat (de liedjes). moet erbij zeggen, de cd-speler zat niet aangesloten op een box (voor het geluid mochten sommige denken aan een andere box ). Dus ik (hoe blond) mijn oor tegen de cd-speler aangelegd en ik hoorde maar niks. Dus ik zeggen van ja ik hoor niets, mijn man lag helemaal in een deuk.
Hahaha.. Hilarisch topic! Over cd spelers gesproken... Ik heb jaren geleden een zaterdag baantje gehad in een computerwinkel waar ze ook cd's verkochten. Komt er op een dag een ouder dametje binnen en ze vraagt boedserieus naar een naaldje voor haar cd speler.... (zo'n ding als je vroeger ook had voor platenspelers) Ze was absoluut niet te overtuigen van het feit dat een cd speler zo niet werkt, want bij de V&D hadden ze gezegd dat ze dat bij ons kon kopen.... Uiteindelijk hebben we haar dus maar een naaldje van een platenspeler meegegeven, en is ze helemaal gelukkig weer naar huis gegaan...
Hier een lompe opmerking van mij. Tijdens een week vakantie zegt een vriendin op zondag: Ik heb helemaal niet het idee dat het vandaag zondag is. En wat zeg ik? Ik heb al HEEL DE WEEK niet het gevoel dfat het zondag is. Ze lag helemaal in een deuk en ik had echt zoiets van Ik bedoelde natuurlijk dat ik al heel de week niet wist welke dag het nou was vanwege de vakantie.....Lekker dom
Weet van mezelf zo gauw niets te bedenken, maar heb wel een geweldige van mijn oma... Wij hebben 2 jaar geleden ons huis gekocht, en hebben er toen zo'n beetje alles aan opgeknapt, dus ook keuken & badkamer. De keuken lekker strak & modern, de badkamer beetje ouderwets, met van die tegels waar stukjes af zijn enzo; hartstikke leuk (vonden wij, tenminste). Mijn vader kwam met oma langs om het huis te bewonderen. Oma vol lof over alles, want oh oh oh wat hadden we dat toch mooi gedaan! De volgende dag belt mijn vader me op, en ik hoorde al aan zijn stem dat ie een lach zat in te houden. Zegt ie: "Dit moest ik je toch even vertellen: toen we met oma in de auto zaten op weg naar huis vertelde ze dat ze jullie huis heel erg mooi vond, maar dat ze het wel erg zonde vond dat jullie, na alles zo mooi te hebben opgeknapt, allemaal oude, kapotte tegels voor de badkamer hadden gebruikt"
@jewe, hahaha lekker dan Had ik vorige week maandag nog.. Er kwam iemand aan de deur, dus ik zeg.. Fijn weekend alvast! (dacht dat het donderdag was) Ook lekker optimistisch! Geweldig topic
Hahaha geweldig al die verhalen! En dan is het moeilijk om er zelf eentje te bedenken, maar ik ga het zeker onthouden als ik wat meemaak! Weet wel wat over mn zus: Mijn zus en ik gingen een keertje op de fiets naar de kroeg. Omdat we niet wilden riskeren dat onze fiets werd ondergepiest oid bij de kroeg zelf, wilden we de fietsen iets verder in een woonwijkje in een steegje zetten. Ik parkeer mn fiets, doe hem op slot en loop al een beetje richting kroeg. Mn zus komt maar niet en ik roep richting het donkere steegje: hallooo waar blijf je nou?? Schreeuwt ze terug: Ik krijg mn sleutel niet uit mn fiets! Zij trekken en trekken... Ik teruglopen.. blijkt dat ze het hendeltje van het slot niet eerst naar beneden heeft gedaan maar dat ze het sleuteltje er wel uit wilde hebben, haha! Best wel dom
Na het lezen van de Donald Duck waarin hij op vrijdag de 13e de hele dag op bed blijft liggen, had ik de geniale opmerking: " Ik hoop dat vrijdag de 13e ook eens op zaterdag valt, dan kan ik de hel dag in mijn bed blijven liggen"
Geweldig topic zeg!! Ik weet er even geen meer van mezelf, maar wel twee anderen. * Jaren geleden, mijn zusje: Hoe heet Helen Helmink ook alweer met d'r achternaam? * Eentje van de oma van een vriendin van mij... Vriendin (had net d'r eerste les Engels gehad op de middelbare school): oma, weet jij wat "I hate doing te dishes" betekent? Oma: geen idee, misschien "Ik vind het niet leuk om in de distels te vallen?" Vriendin en ik kei hard lachen natuurlijk! Oma: ja sorry, ik kan toch ook geen frans.
een leuke van de vriend van mijn nicht. die waren op skivakantie (jaren geleden) met een groep vrienden. hij heet frans dus iedereen noemde hem al de hele week frans. dus de skilelaar na een paar dagen: bist du frans?? zegt hij: nee nee nederlands
Whaha, lig echt HELEMAAL dubbel hiero! Me collega's kijken allemaal alsof ik gek ben hahaha.. Ik heb er zelf enorm veel, maar vergeet ze altijd. Weet deze nog: We hadden t over een vakantie op Salou, dus ik zeg tegen een vriend.. Snap het niet hoor, waarom naar Salou gaan als je ook naar Spanje kunt? Echt.. ik geloofde werkelijk dat t een land was ofzo! Rijden in de auto, worden we gebeld.. Jaa, waar rijden jullie? Ik: Ja op de snelweg.. Ja welke? Ik: Euhmm.. gewoon die lange! Zo heb ik nog meer van die domme acties.
Hahaha, dit heeft mijn tante ook een keer gezegd. Maar die staat ook bekend om zulke opmerkingen.. Zo was ik een keer met m'n ouders verhuisd, komen m'n oom en tante langs en bekijken ze het huis, komen ze op mijn slaapkamer, zegt mijn tante.. wat een leuke slaapkamer en die boxen staan daar ook zo leuk. (de boxen van de radio dus ) hahaha, mijn vader en ik hadden het niet meer
Oke eentje van mijn moeder We lopen de slijterij binnen voor een cadeautje, mijn moeder vind daar jonge jenever (of zoiets) en een fles waarvan de hals er scheef op staat. Bij de kassa vraagt ze aan de verkoper. Heeft u ook een scheve zak Ik werkte in een bejaardenhuis en een bewoonster ging op stap, dus ik zeg heel enthousiast. Nou veel plezier. Bleek mw naar een begravenis te gaan Groetjes Anita
ik heb als verzorgende in een verpleeghuis gewerkt. op een morgen ging ik naar een vrouw die ik al 1000x had verzorgt. mw had maar 1 been. en ik begin die vrouw te wassen en gezellig waren we aan het kletsen en toen we bijna klaar waren ging ik haar schoenen zoeken. en ik zoeken en zoeken en ondertussen lekker lullen met dat mensje. zegt ze ineens: wat zoekte gij toch allemaal?? zeg ik: ja ik zie maar 1 schoen.... zegt ze: ja ik heb ook pas een jaar of 5 maar 1 been. whahahahahahha. hebben er met heel de afdeling smakelijk om gelachen!! en mw zelf nog het hardst!
@Plurkie whahahaha ja die is goed!! Zo zie je maar, sommige dingen doe je gewoon automatisch. Zo heb ik me een x helemaal rot gezocht naar de afstandsbediening, echt alles overhoop.. Bleek ik hem gewoon in me hand te hebben de hele tijd! en hubbie maar lachen!