Domme opmerkingen Topic .. hihihih

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 1 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Toen ik nog in de zorg zat vroeg er een collega heel serieus aan me: ,, Joelle wil jij een tube S-T Ront? halen?
    Ik zo, natuurlijk (ik was nog in opleiding)
    Toen ik beneden kwam bij de balie, zei ik : ,, Ik kom een tube S-'T ront halen.
    Waarop die mevrouw me echt heel erg verbaasd zat aan te kijken. Ze zei: ,, Loop maar even terug en vraag maar wat het is''
    Toen ik terug kwam zei de collega: ,,Joelle zeg het eens achter elkaar op!''
    Een tube STRONT! Ik heb me echt KAPOT geschaamd! haha. BlonT dus!

Ik gaf vorige week in de koopzegels bij de COOP weg, zegt die meid achter de kassa. ,, Wat fijn hé meneer, dat zij die voor u betaald! ''
    Het zijn dus KOOPzegels (ik had weer een rode kop) haha.

Ik heb echt gelachen om dit topic, en dit is nu al één van mijn favourieten!

2. Ik ben een keer naar de supermarkt geweest met een vriendinnetje om een flamoes te kopen ;)

3. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

hahahahahha!
    Flamoes!!

Ik dacht serieus dat ik de enige was met zulke handige dingen.. lekker niet dus! geweldig.

4. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Ik ben niet blond maar je zou mij ook kunnen sturen voor een flamoes hoor. Ik heb geen idee wat het is.

5. 4days

4days Niet meer actief

Hahaha, wat een leuk topic! :D

Ik was eens bij de Hema, moest stofzuigerzakken hebben.
    Dus ik vroeg aan die vrouw: Waar liggen de stofzuigervuilniszakken?
    Zegt die vrouw: Uhh, bedoelt u de vuilniszakken of de stofzuigerzakken?
    Ik (al helemaal rood): uh.... De stofzuigerzakken, hihi.
    Vrouw: oh die liggen hier om de hoek.
    Ik: (nog piekerend over de zakken) BEKANT!! (in plaats van bedankt...)
    Whahaha zoooo lomp zeg, ik ben gauw weg gelopen... ;)

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

mijn vader een keer aan de kassa. wilde houdoe en doei tegelijk zeggen tegen de verkoopster. zegt ie: hoei!!:D

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

google es op flamoes:D

8. Brett

Brett Bekend lid

2 jul 2009
    896
    1
    0
    NULL
    NULL
    Super topic!!

Ik had ene nagelstyliste met een stoma, we kregen het over het koningshuis enzzz. Toen moest ik ineens denk aan een opmerking die mijn klasgenootje eens had gemaakt. "Ach ja koningin of niet POEPEN doen we allemaal...." En ik herhaalde dat zinnetje. Lekker slim tegen iemand met een stoma, ze reageerde niet dat was nog het ergste :)

9. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Mijn vader is erg handig met dingen lezen :D

Hij ging een keer even Chinees halen terwijl wij in de auto wachtten. Op het raam van dat restaurant hing in koeienletters het woord ATTENTIE en dan zo groot dat elke letter op een A 4 tje stond en dan een beetje uit elkaar op het raam geplakt. Eronder stond iets van de mededeling dat die zaak met kerst dicht was ofzo.

Komt mijn vader terug naar de auto, zegt-ie bloedserieus tegen mijn moeder: Wist jij dat die zaak van naam veranderd was? Zij: nee, hoezo? Hij: het heet nu At Ten Tie!

Whaaahaha :D

10. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

gedaan... ha ha
    hier kennen ze dat toch niet :p dus niemand die me kan uitlachen.

11. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik had een keer een klant aan de lijn op het werk. Klant was niet zo blij en zei tegen mij: 'zo zijn we niet getrouwd'. Dus ik super serieus, 'meneer ik ben helemaal niet met u getrouwd'.

bleek achteraf dus dat hij het gezegde bedoelde, maar ik was zo kwaad aan de telf dat ik gewoon maar reageerde.

12. Laatst bij de Leen Bakker.. Ik zag echt een supertoffe bloempot..

Dus ik zeg; 'Kijk mam! Deze vind ik echt leuk om buiten in de tuin te zetten met een plant erin!'
    En zij; 'Jij zet je planten in een champagnekoeler..?'

;)

Maar echt, stel dat ik 'm gekocht had en er een plant in had gezet.. Het had er leuk uitgezien hoor! :p

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

oooh zie nu waar je woont! nee hoor flamoes jij daar maar lekker:D

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hier nog een TE domme

zat met vriendin in auto, op weg naar andere vriendin.
    komen we daar aan, is er alleen de mogelijkheid om supersmal en krap parkeren langs/tegen een heg/muur aan de linkerkant..

zie ik, terwijl ik dus zo heeeeel krap parkeer, een opening in die heg.
    stop ik, gordel af, en zeg 'ik ga er hier vast wel uit!'

EN IK REED DUS!

daarna zo dubbel gelegen dat we alsnog de auto niet uitkwamen, krap of niet!

*bloos-emoticon*

15. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Niet van mezelf maar van een collega.

Ik had al heel snel een buik van de tweeling. Ik was op mijn werk geweest en sta in de lift met een collega. Ik had al een enorme toeter en een ketting om met belletje. Ik had al snel last van bekkeninstabiliteit en waggelde er ook nog leuk bij. Maar goed, vraagt die collega of ik zwanger ben....euh......... :( . Leek me duidelijk.

16. zustertje

zustertje Niet meer actief

Net na het eten las mijn man uit de Bijbel (zijn Christelijk) maar ik verstond hem niet helemaal dus ik zeg zo had je het nou over nonnen? Die komen toch niet voor in de Bijbel?
    Begint mijn man hard te lachen en zegt ie uhm volgens mij zijn nonnen Katholiek hoor haha was ik even helemaal vergeten (Best erg heb zelf een jaar met nonnen gewerkt)

17. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik was ooit op een bruiloft van mijn nicht in Canada. Ik spreek op zich best aardig engels. Ik had een lange jurk aan en een panty. Op een gegeven moment staan we met alle jongelui bij elkaar, en het was zo'n 40 graden. Dus ik zeg heel droog: I'm going inside to take off my panties, I'm so hot! En ik zie meteen iedereen kijken met van die grote ogen. Ik had hem echt niet door, tot mijn Canadese nicht me vertelde dat panties je slipje betekent...... :)

18. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

krijgt hier iemand een flashback...:D
    echt vreselijk....:$

Ik was uitgenodigd voor het vrijgezellenfeestje van een vriendin haar zus, maar ik kon niet. Dat vrijgezellenfeestje was op een vrijdag.
    Ik wist eigenlijk niet zo goed wat dat inhield (ik was 15). De zus van het meisje (de aanstaande bruid) stond bij de kassa van de winkel waar ik werkte, en
    ik zei: Hooooi Ja ik kan niet komen op je feestje vrijdag..
    Zij: Huh?
    Ik: Je feestje, vrijdag!
    Vriendin van de bruid die mee was in de winkel keek me boos aan:x
    Ik: je vrijgezellenfeestje!!
    Zij: Maar...
    Vriendin die mee was: En je wordt bedankt!

Achteraf schaamde ik me ontzettend en vond het zo sneu.

19. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

ha ha ik plas bijna in mijn panties LOL

20. 4days

4days Niet meer actief

Oh mij schiet net nog een actie te binnen... Ik belde eens met de helpdesk van ziggo omdat internet het niet deed. Vertelde die meneer me dat ik even de stekker van internet uit moest trekken, en dan zou hij me vertellen wat ik op de pc in moest stellen. Dus ik trek de stekker uit, lijn dood... Bleek dat ik de stekker van de telefoon had uit getrokken... Ik schaamde me zo dat ik niet meer terug heb gebeld, hahaha!

Deel Deze Pagina