Domme opmerkingen Topic .. hihihih

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 1 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Oh nee, nog een ergere.... Whahaha, schiet alweer in de lach als ik eraan terug denk...

Ik zag een keer sochtends al een busje van essent voor de flat staan. Ik dacht nog: zou het voor onderhoud zijn? Dus savonds kwam ik terug thuis. Ik wilde het licht op de gang aan maken, maar dat deed het niet... Ik dacht he verdorie, geen stroom... Dus ik in het hele huis kaarsjes gezet, zeker 50. Wat bleek even later, het peertje op de gang was gewoon stuk gegaan, we zaten helemaal niet zonder stroom.. ;)

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hahaha geweldig allebei, Cossy!

3. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :D @cossy: geweldig:D

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik lig echt in een deuk hier!

5. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    doet me aan het volgende denken:

vraag aan me baas: wanneer heb ik me ovelatie gesprek met je ???

6. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    whahaha, kreeg je niet gelijk hordes kerels achter je aan? :D

groetjes Setje

7. foekie83

foekie83 Actief lid

25 okt 2009
    312
    0
    0
    deze is echt te leuk lag dubbel om je actie! hahaha

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Die van de kapotte ganglamp viel hier in zeer goede smaak!
    Mijn man (elektroloog, vonkentrekker, stekkerpiloot zeg maar) vond hem geweldig, echt vrouwen :D

9. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik was bij mijn oma op verjaardag en kijk de kring eens rond, en ik zeg eigenlijk te hard; eh, mam.... leeft mevr B nog wel??? De hele kring stil... mijn moeder; eh, Ag... wil niet heel lullig doen, maar ze zit naast je....

*oeps*

10. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Dat heb ik ook gehad :) alleen ik heb wel teruggebeld en gezegd dat ik een blond(met dubbel D en T) was en dus de verkeerde stekker eruit had getrokken :)

11. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Zo had ik pas nog wat... niet heel dom maar wel lullig!

De voordeur op het werk klemt een beetje... je moet dus behoorlijk kracht zetten om m open te krijgen. Nu wil ik nog wel eens heel vrolijk roepen : "kom op meid, gooi je gewicht in de strijd "

Hartstikke leuk... behalve als je het zonder nadenken tegen een collega van + 120 kg roept :) Gelukkig kon ze er zelf hard om lachen!

12. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    hahaha, echt lachen dit!!!

Vriendin van me vroeg vaak aan haar moeder: mama, wanneer krijg ik een poesje? Antwoord van haar moeder: als je 13 bent.... Bij die vriendin viel het kwartje pas jaren later....toen ze net zat te vertellen dat ze helemaal geen poesje had gekregen..:D

13. 4days

4days Niet meer actief

Hahahaha! :D

14. Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en komt in veel landen, ik ben ook al een paar keer met m mee geweest..
    De laatste keer was het een ritje Zuid-Frankrijk/Spanje!

Toen we op de terugweg waren van Spanje naar Zuid-Frankrijk toen vroeg ik aan mn vriend: Waar ligt Francia eigenlijk? Nog nooit van gehoord.. Mn vriend kijkt me aan en begint keihard te lachen en zegt niks!

Na een paar km weer het bord met Francia, ik zeg waarom geef je nou geen antwoord? Waar ligt Francia? Is dat een grote plaats?
    Mn vriend: Nee hoor Schat, valt best mee, zo'n 60miljoen inwoners.. En hij begint weer keihard te lachen..
    Ik: Zoveel inwoners? Jeetje dat is zeker 4x meer als in Nederland. Dat is echt veel..
    Dus na een tijdje rijden we over de grens en zegt mn vriend: Welkom in Francia en weer begint hij keihard te lachen en ik vond het niet leuk meer want snapte hem niet..

En 10 minuten daarna ging het lampje pas branden bij me dat Francia gewoon Frankrijk was..
    Ik moet het nog regelmatig aanhoren als hij in Frankrijk is haha.

15. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    haha ik had toen ik klein was ook een domme opmerking..

me ouders hadden net een cdspeler en ik wilde een liedje luisteren..
    het liedje was afgelopen en vroeg aan me moeder "wil je hem
    even terug spoelen, ik wil het liedje nog eens luisteren" whaha ik d8 dat het tzelfde was als van de casettebandjes:p

of zoals mijn zusje...
    was vorig jaar geloof ik (ze is nu 19)...
    ze vertelde dat ze "het" had gedaan met een jongen...
    maar ze had ook "geslikt" haha rare onderwerp...
    belde ze mij later in paniek op van ik heb dat geslikt, ben ik nu zwanger?? haha ik kwam niet meer bij van t lachen...en me ventje uiteraard ook niet:p...en me zusje snapte er helemaal niks van...

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.064
    3.859
    113
    Oh, klinkt bekend. Een vriendin van me ging trouwen en ze wist wel dat er wat georganiseerd werd, maar niet wanneer. Zegt haar vriend bij wijze van grapje tegen mij 'wanneer is het vrijgezellenfeest ook alweer' en in een automatisme flap ik zo de datum er uit.

17. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ik heb er bijna nog zo een:
    Waren met een studiereisje naar Berlijn. Zegt een van mijn medescholieren:
    "Waarom heten hier zoveel straten hetzelfde? Ik heb al wel 5 keer "einbahnstrasse" gezien."
    (einbahnstrasse=eenrichtingsweg)

18. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Oja, ik heb ook wel eens gehad dat we het net over een mooie film hadden met een groep vrienden. Het was alleen jammer dat het zo'n stom einde had... Ik was een beetje in gedachten verzonken en had gemist dat er nog een paar mensen waren die de film snel wilden gaan kijken, dus ik flap zo de hele clou eruit... Er zijn toen wel een paar mensen boos op me geworden ;)

19. wendii88

wendii88 Niet meer actief

ik was met mijn schoonouders en vriend zo´n ziekenhuisserie aan het kijken.
    het ging de hele tijd over een jongetje die al 4 jaar een pen in zijn knie had.
    ik vond het heel raar en snapte maar niet waarom ze hem 4 jaar lang met een pen in zijn knie lieten rondlopen (ik dacht aan een balpen!!)
    ze kwamen niet meer bij van het lachen!

20. wendii88

wendii88 Niet meer actief

mijn moeder bracht mij met de auto naar het ziekenhuis.
    ze wist niet of je moest betalen bij de slagbomen, dus wilde me 200 meter verderop al afzetten.
    Ik zei MAMMM JE HOEFT NIET TE BETALEN BIJ DIE STAMBOOM!!!!

mijn moeder kwam niet meer bij van het lachen;)

Deel Deze Pagina