hahaha geweldig topic dit! lig helemaal in een deuk. zo had ik jaren geleden pech met mijn muis( van de pc). ik wist dat mijn ex hier een aantal muizen had achter gelaten. dus ik pak er 1, maar hij deed t maar niet. ik een vriend van me bellen dat hij echt langs moest komen, want ik moest iets doen op de pc. terwijl we nog aan de tel waren liep hij dus richting mijn huis. en ik zeg: vind t ook zo raar dat er helemaal geen scrolding opzit...erg aparte muis, maar vooral irritant dat ie t niet doet. hij begon al te lachen en dat irriteerde me mateloos. komt hij hier zegt hij: waar is de muis dan? dus ik zeg ja hier! schiet hij in de lach en zegt: dat is de ontvanger muts! nu moet je de draadloze muis er nog bij pakken. o euhm oeps?
Geweldige verhalen staan er tussen! Hier ook een leuke: Ik was net een paar weekjes zwanger en mijn vriend wist eigenlijk niet zo veel van bevallen enzo. Dus daar hadden we het over. Vraagt ie: 'Na hoeveel dagen gaan de oogjes eigenlijk open?' Eén van de eerste dingen die ik dus zei toen ik was bevallen was 'Kijk eens of ze d'r oogjes al open heeft'
Zolang hij er geen kattenbak bij haalt voor de zindelijkheidstraining, valt het allemaal nog wel mee, toch?...
ik heb ook een keer wat doms gezegd ging met me zus naar texel en daar stonden wind molens zeg tegen me zus maken die nou wind me zus kwam niet meer bij van het lachen moet het nog horen als we er een tegen komen
Mijn broertje bleef bij mij slapen, hij was toen 14 of 15 ofzoiets. Dus de dag erna tanden poetsen, ziet hij de pil liggen. Wendy, wat is dat? Dat is de pil. De pil? Doe jij het dan???? (superverbaasd) Ach, ik woonde pas 2 jaar samen met mn exvriendje.
We gingen op vakantie naar frankrijk toe, bergen enzo. Hebben we mijn zusje wijs gemaakt, dat de koeien daar, kortere pootjes hebben aan de linkerkant, dan aan de rechterkant, anders vielen ze om. ahhaahhahah. (ze was toen iets van 11 ofzoiets)
Een collega van mijn vriendin vroeg een keer aan haar:" ....waar zit toch de ANY-key??" (press any key dus) En ik zei een keer tegen mijn toenmalige vriendje: doe eens niet zo denigrerend!! Vraagt 'ie:" wie is Danny Grerend?"
Ik was een tijdje geleden met mijn moeder in een schoenenwinkel. Zegt een klant, die laarzen aan het passen was, tegen de medewerkster.....Kunt u me helpen ik heb de verkeerde maat laars aan gedaan, ik heb maat 40, maar heb per ongeluk een maat 36 aangedaan en krijg hem niet meer uit. Ik kreeg zo ontzettend de slappe lach.....hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar om een maat 36 aan te doen als je maat 40 hebt???? dan voel je toch wel dat het niet past. En die medewerkster maar aan de laars trekken hahaha
Laats was er een festival in Belgie waar we heen gingen dat heette Pukkel festival. stonden we daar bij de ingang en daar was een VIP ingang ik zo tegen me vriend is dat voor Very Important Pukkels ofzo?? haha we lagen in een deuk en de mensen om me heen ook. Me zusie heeft ook altijd van die domme opmerkingen. We zitten in de bus maar het was nogal druk komt er een iets wat dikkere dame naast haar staan zegt ze opeens tegen die mevrouw wil je aub niet met je bolle k*t tegen me aankomen...maar dat zei ze op zo manier dat werkelijk heel de bus in een deuk lag inclusief de dikkere mevrouw...sommige mensen komen echt overal mee weg!
Ik lig af en toe helemaal slap van het lachen! Vooral die "Oh ja ik heb een poes" en de stekker van de tel eruit trekken ipv die van het internet! Ge-wel-dig!
ik zelf ook want ik kon er echt niet om lachen ik zei echt zo van Nou zus dat kan ook wel ff wat liever... totdat ze een verkeerde tegenkomt als jou blackeyedgirl
ze kreeg wel een elleboog zo van nou doe is ff normaal maarja ze is 21 ze kan zeggen wat ze wil...ik voed haar niet op hoor maaruh nog een verhaal... ik had net met me vriendje en die heeft familie in apeldoor.. dus toen zei me schoonmoeder zo van heb je apeldoorn nou al gebeld.. ik zeg hoezo wat is er kapot dat je de verzekering moet bellen...whaha was niet zo slim..
Ik lig echt in een deuk om sommige verhalen hier hihi Hier ook iemand die regelmatig domme dingen doet of zegt... Ik kan ze me helaas (of misschien wel gelukkig?) nooit goed herinneren, heb een slecht geheugen. Maar eentje die vrijdag is gebeurt en ik me nog goed kan herinneren ging zo: Ik moest naar het kantoor van mijn nieuwe werk voor een gesprek. Daar ben ik ook geweest voor de sollicitatie maar ze hebben meerdere kantoren en de keer erna moest ik naar een ander kantoor in een ander dorp. Ik neem dan steeds de navigatie mee want ik ben geen held in weg onthouden. Dus ik 's morgens vroeg het adres bij favouriten gezet (vorige keer niet opgeslagen) en toen ik de kids had weggebracht zet ik dat ding aan en klik de naam van mijn werkgever aan. Onderweg dacht ik al, huh ik ga volgens mij de verkeerde kant op?, maar er ging geen lampje branden... Ik zag op de navigatie dat ik 5 min voor 9 daar zou zijn en het gesprek was om 9uur dus ik denk nog mooi op tijd dus. Kom ik daar aan bleek het dat kantoor in het andere dorp te zijn!!! Die stond onder dezelfde naam in de navigatie en dat wist ik niet meer dus heb niet gekeken naar het adres........ Het ergste is nog dat ik onderweg nog eraan dacht dat ik de verkeerde kant uitging? Maar het kwartje viel niet! Jeetje ik was helemaal in paniek want was natuurlijk een kwartier te laat op kantoor Had in de auto snel mijn man gebeld en die heeft in een deuk gelegen... Ik vond het zelf minder om te lachen Jullie begrijpen dat mijn man me hier nog lang mee zal plagen... Maar dit zal me niet nog een keer gebeuren hoor!