Domme opmerkingen topic!!

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Hamstertje, 25 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. I S

    I S Fanatiek lid

    13 dec 2009
    2.224
    0
    0
    Nederland

    Hamstertje .... dat hebben wij ook gedaan. Na de 1e MA hebben we een mooie doos gekocht en daarin de postitieve test, 1e echo- en 2e echo-foto, sterkte kaarten, etc.. De doos was nogal groot, maar die vonden we nou eenmaal mooi. Toen wisten we nog niet dat de doos aardig gevuld zou worden met herinneringen van nog eens vier MA/MK.
     
  2. Hamstertje

    Hamstertje Actief lid

    8 okt 2009
    152
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland
    Toen wisten we nog niet dat de doos aardig gevuld zou worden met herinneringen van nog eens vier MA/MK.[/QUOTE]

    Jeetje,I S! Pff heftig hoor! Mij is het 2 keer overkomen! 1e was een spontane miskraam van 6,5 week!
    1,5 jaar later (afgelopen oktober) kreeg ik de curretage! Ik had daarna de eerste paar weken echt zoiets van; ik durf t niet meer! straks overkomt het ons weer! Ondertussen overheerst het gevoel van ''verlangen om een kindje te krijgen'' Alleen mocht het weer eens lukken, zal de angst toch in mijn achterhoofd blijven hangen! Toch ben ik blij dat ik het zwanger zijn heel even heb mogen ervaren! Een vriendin van mij heeft ook 6 MK en MA's gehad! Nu heeft ze een gezonde dochter, en is ze 26 weken inverwachting van de 2e!.....Hopelijk mogen wij ook eens een gezond kindje in onze armen sluiten! De wonderen zijn nog lang niet de wereld uit!
     
  3. I S

    I S Fanatiek lid

    13 dec 2009
    2.224
    0
    0
    Nederland
    Hi Hamstertje,

    Ja het verlangen naar een kindje krijgen zal nooit overgaan hè? Ondanks de heftige gebeurtenissen, wil je toch de kinderwens uit laten komen. Is jouw cyclus nu helemaal weer goed opgang gekomen?

    Jouw vriendin heeft het ook zwaar gehad zeg, maar mooi om te horen dat er inmiddels een 2e goede zwangerschap is.

    Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn Hamstertje.

    X
     

Deel Deze Pagina