domme opmerkingen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marina99, 9 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat is juist het ergste:

DAAR GAAT ZE GEWOON VANUIT (dat er wel eens iets fout gaat).

Aardig he!

Jij laat je daar toch niet serieus door leiden he..door spookverhalen.
    Daarnaast: ach, als het 1x is gebeurd...komt het vast niet gauw nog eens voor ;)

Nee, flauwekul...op zulke opmerkingen zit je nou niet echt te wachten toch?

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Ze zijn allemaal erg, maar dit is ook wel echt heel erg onder de gordel hoor. Hier kan ik echt misselijk van worden. Helemaal als het door mensen wordt gezegd die zelf wel heel gemakkelijk kinderen hebben gekregen.

3. Milla

Milla Niet meer actief

Hangt er vanaf wie en in welke functie het wordt vertelt, als het je nicht is die in een labo werkt ok, maar in jou geval klinkt het inderdaad als een een sensatie gerichte dame/heer met als functie: Onruststook(st)er.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja oke, tuurlijk...als het iemand is die IN het ziekenhuis werkt..ja, dan trek je je er misschien iets van aan ja (na grondig navragen ;)).

Ja, over tevredenheid...grrrr..ik zeg maar niks :(

5. Milla

Milla Niet meer actief

Het deed wel pijn, maar van haar kon uit gezien begreep ik het wel, omdat ze het 2 weken na de dood van haar 1 dag oude baby tegen me zei, nadat ze vroeg of het bij ons al gelukt was zwanger te worden. Toch is het heel vervelend en pijnlijk als iemand dat zo zegt.

6. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Wat een rund!
    Sommige mensen weten niet waar ze het over hebben en maar kletsen, gatver.
    De kans dat er iets mis zou gaan is gewoon zo ontzettend klein, daar ben ik absoluut niet bang voor.
    Nu klinkt het net alsof er allemaal lakse mensen in zo'n lab werken, echt te zot voor woorden gewoon.
    Die heeft natuurlijk dat verhaal bij babyboom gehoord.En jaaaren terug van dat ivf stel in Amerika die een blank en 1 donker kindje kregen, oeps foutje.
    Maar om dan meteen hel de boel op te gaan blazen is gewoon domme kortzichtigheid...

7. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    jeetje lydia die vind ik wel heel erg hard die opmerkingen terwijl je met behandelen bezig bent! hoe kunnen mensen zo lomp zijn...

Tja en deze opmerking kwam van een famillie lid die met 1 been in de mmm stond.
    Ze heeft de beslissing genomen om niet verder te gaan, ok haar keus.
    Is toen wel spontaan zwanger geraakt maar juist dan doet het enorm pijn.
    Je weet zelf hoe het is en dan zo'n opmerking plaatsten.

P.S ze is tot op heden nog nooit langs geweest om onze dochter te zien.

8. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ohohoh... heb ik net mijn schoonmoeder aan de telefoon (waar ik niet zoveel mee heb) maar, ik heb een goede bui en dacht; laat ik eens moeite doen om na 8 jaar toch een beetje band op te bouwen. Dus heb ik voor het eerst een eerlijk gesprek gehad met haar over hoe ik me VOEL bij dit alles.

Wat zegt ze: tja, ik voel gewoon dat het zo niet gaat lukken bij jullie, het is maar goed dat je in januari verder de medisch molen in mag want dit heeft zo geen zin!

Ehm?! WAT?!?! Ik heb nog 3 maanden tot januari, mag ik ajb nog 3 maanden hopen dat het lukt zonder IUI of IVF ofzo. Fijne manier van moed geven zeg!

Argh!

9. jeetje cjpt hopelijk is ze niet paranormaal begaafd ofzo :( hopelijk ben je voor die tijd al lekker zwanger!

10. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Zelf gelooft ze erg graag dat ze dat wel is geloof ik, alleen meestal klopt er toch geen bal van dus ik neem het verder ook niet serieus.

11. heb je goed! die mensen heb je helaas ook.. die doen of ze een gaven hebben!

12. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ik ben eindelijk zwanger.... ik hoop dat m,n schoonzusje er goed ziek van zal zijn als ze het hoort met haar kut opmerkingen...( zie vorige gschreven stukjes)
    zag haar vanmiddag en ze liep weer stom te doen.... het kan me helemaal geen moer meer schelen...

gr jose

13. gefeliciteerd jose!

14. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    dank je... het staat hierboven een beetje lullig maar die rotgriet heeft het me zo moeilijk gemaakt toen we in de mmm zaten.... een jaloers kind is het die een ander het daglicht niet gunt... afgelopen zondag heb ik thuis nog moeten huilen om wat ze had gezegd.. s,avonds teste ik licht positief..

jose

15. mooie testen meid :D

mensen kunnen soms heel lomp doen.. waarschijnlijk of jaloersie of omdat ze niet weten wat te moeten zeggen, maar dan denk ik.. als er nix zinnigs uitkomt... houd dan je mond! ja toch? :D

16. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    wat een rot opmerkingen kunnen mensen toch maken, niet normaal meer..

joseetje gefeliciteerd meid!
    zo ken ik er ook nog een die me al 2,5 jaar bij is gebleven.

ik was gestopt met de pil, en een toenmallige vriendin was een maandje eerder gestopt.
    zij was dus in de 2e maand al zwanger, nu inmiddels bijna uitgeteld van de 2e. zei mij keihard in m'n gezicht, toen ik na 4 maanden nog niet zwanger was,
    het is maar goed dat ik gelijk zwanger was, anders zou ik me alleen maar zorgen gaan maken.
    nahhh niet normaal toch, alsof ik dat niet deed.
    en je ziet na 2,5 jaar weet ik het nog steeds.
    ik heb ook bijna geen contact meer met haar.

17. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    nee met mijn schoonzus zal het ook nooit meer goed komen. het is niet alleen dit....ze heeft echt een rotkarakter vooral omdat ze dodelijk jaloers is...

soms snap je inderdaad niet wat mensen bezield..

ze heeft ook wel eens gezegd dat het kan zijn dat mijn lichaam bewust mijn eisprong tegenhoud omdat mijn man niet de juiste partner zou zijn, en slechte genen zou hebben ? hallo stomme trut dacht ik toen, je gaat met z,n broer?// zelfde genen toch?

het gemene ervan is dat mijn man een hele heftige tijd heeft gehad met veel psychische problemen... hij is er helemaal bovenop gekomen maar dat zij dan zegt dat mijn lijf dat expres doet.... als je al onzeker bent dan maken dat soort opmerkingen je nog onzekerder... ja bij kikkers werkt dat zo ja .....

pppffff word er nog boos om..

gr jose

18. je hebt mensen en fietsbellen, nou ... doe mij soms maar een fietsbel hoor ;)

19. Gezond

Gezond Niet meer actief

20. Gezond

Gezond Niet meer actief

Maar wat ik wel vind... als mensen niet weten dat je geen kinderen kunt krijgen of er moeite mee hebt, kunnen ze er natuurlijk ook geen rekening mee houden...

Vaak weten mensen ook niet hoe ze er mee om moeten gaan... Het zit gewoon nog zo in de taboesfeer! Het zou er gewoon uit moeten en een normaal iets moeten zijn in de maatschappij...
    Dat is het lichamelijk al... maar nu in sociaal opzicht nog...

Ik heb goede ervaringen met het boek "Eisprong" van Judith Uyterlinde. Heb het veel mensen in mijn omgeving laten lezen en pas na het lezen van dat boek beseften ze eigenlijk pas wat het inhield... Zelfs die mannen met dat zogenaamde "superzaad" die denken zelfs een vrouw zonder baarmoeder, eileiders en eierstokken nog zwanger te kunnen krijgen...!

Deel Deze Pagina