wie kan er ons helpen lieve eiceldonor gezocht

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door alyssa08, 2 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alyssa08

alyssa08 Nieuw lid

2 nov 2008
    4
    0
    0
    Hallo iedereen,
    ik en mijn man proberen al meer dan 4jaar voor een klein wondertje dus het lukte niet .
    en wij gingen dan gaan kijken hoe het kwam dat het niet ging.dus het lag aan mij ze zeiden je produceerd moeilijk eicellen en ze stelden voor om de stimuleren met inspuiting met menopur.
    maar helaas geen reactie.en daar was ik het hart van in want ik wilde het zo graag en ze zeiden wij denken dat je in je overgang zit ik voelde gewoon aarde wegzakken van onder men voeten ik was er zo kappot van . ik kon het moeilijk geloven en ik besloot om een 2de opinie te nemen bij een proffesor.en inderdaad ik maak moeilijk eicellen aan en hij zei als je zwanger wil graken kan je aanraden om een eiceldonatie te laten doen en ik was blij dat er oplossing was maar ik hoorde dan da de wachlijsten meer dan 2.5jaar zijn.dus met deze oproep zoek ik een lieve vrouw die wil doneren voor ons of iemand die daar ervaring mee hebt waar ik eens mee kan babbelen. je mag me altijd mailen tis gelijk voor wat en dat is fc312133@skynet.be
    groetjes alyassaxxx

2. 2bb

2bb Niet meer actief

Hoi Alyssa,

Wat een vreselijk verhaal voor jullie, dit wil je natuurlijk niet te horen krijgen! Hopelijk vind je steun bij een paar dames hier op het forum en hebben zij tips en tricks voor jullie.

Nog een tip: voor een eiceldonatrice moet je misschien op een ander onderwerp zoeken. Hier zitten vooral mensen die zelf veel moeite hebben zwanger te worden en daarom waarschijnlijk nog niet toe zijn om eicellen te doneren zonder dat ze zelf al kindjes hebben....

sterkte en groetjes

3. alyssa08

alyssa08 Nieuw lid

2 nov 2008
    4
    0
    0
    hoi alvast bedankt waar zou ik dan terect kunnen zijn om er eens over te babbelen gr

4. 2bb

2bb Niet meer actief

babbelen kan hiet natuurlijk wel! Genoeg meiden die hetzelfde meemaken helaas. Misschien dat je via zoekfunctie nog wel interessante dingen tegenkomt ook, misschien dat andere mensen met eicelproblemen tips hebben waar je kan zoeken, ik zou zeker google eens goed proberen uit te buiten. En idd verder hier lekker babbelen met lotgenoten.

groetjes

5. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi Alyssa,

Wat een verhaal! Ik snap dat je alle middelen wilt gebruiken om een donor te zoeken. Ik weet niet of je er al aan gedacht hebt maar er zijn ook klinieken waar je een eiceldonor kunt vinden. Bijvoorbeeld bij Geertgen in Brabant zie hun website geertgen.nl Hiervoor kom je dan op een wachtlijst en er zijn ook manieren om die wachtlijst te verkorten wanneer je een 'ruildonatie' doet.

Wil je dat niet en toch eerder aan de beurt zijn zou ik het in heel je familie/vrienden en kennisen kring vertellen, misschien staat er spontaan iemand op die het voor je wil doen.
    Op eigen houtje iemand zoeken is misschien wel moeilijk, een vrouw moet het willen ondergaan, want het is niet niks en ook juridisch komt er veel bij kijken.

Ik wens je heel veel succes!

6. alyssa08

alyssa08 Nieuw lid

2 nov 2008
    4
    0
    0
    thx daarvoor ik sta op een wachtlijst van uz maar is lijst van 3 jaar.maar ze hebben mij gezegt als ik iemand vindt is het een ruildonatie maar is inderdaad niet gemakkelijk om iemand te vinden want het is een heel producure da ze moeten onderstaan gr

7. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Hoihoi...kijk anders eens op

www.stilverlangen.nl

Wens jullie heel veel suc6 en ga heeeel hard voor jullie duimen! ;)

Liefs Marjo

8. alyssa08

alyssa08 Nieuw lid

2 nov 2008
    4
    0
    0
    dank u wel groetjes

Deel Deze Pagina