Vandaag zou de eerste echo zijn geweest.

Discussie in 'Miskraam' gestart door nana33, 4 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    O wat keek ik uit naar 4 juli. Toen ik de afspraak voor mn eerste echo maakte leek het nog zóóóó ver weg. Ik was er van overtuigd dat ik zo blij zou zijn als het eindelijk de 4e zou zijn. En als ik dan goed nieuws zou krijgen dan zou mn vakantie niet meer stuk kunnen en zouden mn man en ik de happieste mensen op aarde zijn.

Helaas is het allemaal heel anders verlopen en nu het dan eindelijk 4 juli is voel ik me alleen maar leeg en verdrietig. Het had zo mooi kunnen zijn :(.

2. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Sterkte :(, begrijp hoe je je voelt...

3. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Heel veel sterkte nana, ik begrijp hoe je je voelt. Mijn 2de echo zou 8 juli zijn, nu moet ik op 8 juli gaan om te zien of mijn baarmoeder schoon is na de curretage. Hoe snel het allemaal kan omkeren... onbegrijpelijk...

4. Koon

Koon Niet meer actief

Sterkte!

5. Mamenzo

Mamenzo Fanatiek lid

31 mei 2010
    1.108
    0
    0
    bezig bij'tje zijn
    zuid holland
    sterkte, en hou moed!!

6. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Sterkte meis, ik weet hoe je je voelt!
    Wij hadden voordat ik zwanger bleek een stedentrip gepland. Toen we erachter kwamen dat ik zwanger was gingen we wat vooruit denken en bleek die stedentrip rond de 20 weken te zijn. We hadden bedacht om voor die tijd een geslachtbepaling te laten doen, het op een kaartje te laten schrijven wat we zouden meenemen en dan daar de eerste kleertjes te kopen.
    Helaas... en ik heb op een of andere manier dat gevoel niet van me af kunnen schudden toen we er eenmaal waren.

Dikke knuffel!! Ik hoop dat je veel lieve mensen om je heen hebt om je te steunen.

7. Arch

Arch Lid

4 jul 2013
    49
    0
    0
    NULL
    Omgeving Den Bosch
    Nana33 veel sterkte. De datum tot de eerste echo is altijd te ver weg. :(

8. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik had vanochtend ook mijn eerste echo moeten hebben..maar nu moest ik laten kijken of mn baarmoeder schoon was..zo dubbel dit..

9. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Bedankt voor jullie lieve reacties. Helaas weten jullie hoe het voelt :(. Ik krijg morgen ook weer een echo om te kijken hoe alles geneest en ik mag weer bloed prikken en krijg te horen hoe hoog mn HCG is. Zo raar om graag te willen horen dat deze onder de 5 zit.

@Else: Heel begrijpelijk. Eigenlijk zijn alle data waar je heel bewust aan dacht toen je nog zwanger was pijnlijk om mee te moeten maken. Je denkt dan toch terug aan hoe gelukkig je was toen je eerder aan die dag of dagen dacht. En de uitgerekende datum zal dat natuurlijk ook weer zijn.

Knuffeltje voor iedereen!

10. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Ik zou vandaag nog even naar het hartje gaan kijken voordat we op vakantie gaan..... :'(

Nu heb ik een afspraak staan voor curettage :'(

11. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Oh meiden, sterkte! Altijd zuur die data..

12. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Wat een nare dag voor jou :(
    Heel veel sterkte!

Helaas weet ik ook hoe het voelt, zulke datums blijven je bij.
    Ik zou over een paar dagen moeten bevallen als ik de 1e keer niet al een miskraam had gekregen... Blijft moeilijk hoor :(

Deel Deze Pagina