'Domme' opmerkingen

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Patrijs1981, 7 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moonmama

moonmama Actief lid

4 aug 2013
    469
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die cb ook. Mijn moeder heeft me ook als advies gegeven om vaag te antwoorden hahaha

Maandag geweest en ze was boven de gemiddelde qua gewicht. Toen ze vroeg wat voor voeding ik geef zei ik, bv dan mag het wel zo een gewicht. Ze zei klopt, want als je kv zou geven had ik je gezegd te minderen.
    En de vraag hoevaak voed je? Uhmmm wanneer ze wilt. Kga niet tellen.

2. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Wat een rare opmerkingen krijgen jullie zeg!

Wij hebben daar gelukkig geen last van. Ik kreeg wel alvast de informatie mee over bijvoeden met de 4 maanden check, maar ze gaf aan dat ik beter nog even kon wachten als borstvoedende moeder, omdat anders mijn productie terug kon lopen.
    Krijg je een folder mee van nutrica oid... Die kunnen toch geen onafhankelijk advies geven?

3. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Ik kreeg de laatste keer op het cb (ruim 4 maanden) juist complimenten dat ik nog steeds volledige borstvoeding geef ondanks alle problemen die we hebben gehad.
    Was erg fijn om te horen.
    Op het werk beginnen de vragen nu te komen, hoe lang ik nog bv wil geven. Maar niemand die er moeilijk over doet.
    Geen domme opmerkingen eigenlijk. Wel erg leuk om jullie berichten door te lezen.

4. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Ik weet nog dat toen ik bijna ging werken (na 4 maanden) de cb arts een heel verhaal hield over afbouwen voor als werken en voeden te vermoeiend zou zijn... Toen dacht ik echt, mens je bent gek, de bv loopt net lekker ik ga echt niet stoppen nu! En dat deed ik ook niet:p

Deel Deze Pagina