Hoe pak ik het aan?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door kuiken1985, 29 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kuiken1985

kuiken1985 Actief lid

21 sep 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geef mijn zoontje bijna een jaar bv. Maar nu wil ik stoppen met kolven op het werk. Ik kolfde eerst ook elke morgen een borst die ik dan niet gaf. Op de dagen dat ik werk doe ik dit en als ik vrij ben niet. Dan drinkt hij hem later wel leeg. Nu vandaag voor het eerst s morgens niet gekolft dus niet met echte lege borsten naar het werk. Ik kolf op het werk nu nog een keer. Nu dus erg volle borsten. Ik ben bang dat ik veel last krijg als ik stop.Als ik dienst heb van s middags tot de volgende ochtend is wel lang denk ik. hoe pak ik het aan als ik alleen nog live wil voeden? En mijn zoon drinkt van andere dranken echt van alles tot verdunde appelsap toe maar een paarslokjes en wil dan niet meer. Hij krijgt als ik stop dus erg weinig vocht binnen. Ook drinkt hij dus wel vaak bij mij als ik thuis ben. Hoe breng ik dit in balans? Ik bied naast de borst dus ook van alles aan maar drinkt haast niets er van. Zo een heel verhaal bedankt voor het lezen meedenken.:D

2. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohhh ik lees mee met de tips. hier hetzelfde verhaal, behalve dat kleine 9,5 mnd is. Maar ook ik kolf 1 kant smorgens en tussen de middag nog altijd (dan ong. 200cc)

3. kuiken1985

kuiken1985 Actief lid

21 sep 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    wie helpt ons:(

Deel Deze Pagina