hallo allemaal ik heb een mk gehad op 11 januari, en 18 januari op nacontrole geweest bij de gyn en alles was weer schoon en er waren zelfs alweer eitjes aan het rijpen... toen zij de gyn over ongeveer 3 a 4 weken ben je wel ongi, maar tot op heden nog geen ongi te bekennen.... Wat kan dit zijn, is dit normaal of niet ik heb gister een zw test gedaan maar is nog negatief. wat denken jullie groetjes silly
Misschien is je eisprong toch iets later geweest. Je zit nu vier weken na je MK en misschien wordt je volgende week wel ongesteld. Wat naar trouwens van je MK! Hoever was je?
Hallo G89 Ja, mijn eisprong kan idd later zijn geweest maar dat weet ik dus niet zeker...Mijn MK was 11 januari dus aankomende maandag is dat 5 weken geleden. Ik was toen ik voor echo ging al 8 weken heen omdat ik de 1e keer een echo had met een kloppend hartje, en toen was ik 6 weken en 3 dagen en het is waarschijnlijk al mis gegaan met 6 weken en 5 a 6 dagen, dus heel snel na de goede echo helaas. Ik heb een paar dagen geleden wel een lange sliert doorzichtig slijm gehad, dus misschien was toen mijn vruchtbare periode?? Ik heb wel getest gister maar die was natuurlijk nog negatief, deze kan nog positief worden natuurlijk over een week a anderhalve week als ik nog niet ongi ben geworden. Groetjes Silly
Hoi, Ten eerste wil ik je sterkte wensen met het verwerken van je mk.Ik wil je niet bang maken, maar bij mijn 2e mk duurde het ruim 4 maanden tot ik weer voor de eerste keer ongi werd. Ik had net een afspraak gemaakt bij mijn gyn, toen ik het toch spontaan werd. Ik zou nog effe een paar weken afwachten, als ik jou was.Het komt wel vaker voor dat het een tijdje duurt eer het allemaal weer normaal is. Maar als je het niet vertrouwd kun je altijd je gyn bellen. liefs Pluisje
Ik sluit me toch aan bij pluisje! Het kan gewoon erg lang duren voordat je lichaam weer bij 't oude is! Ik zit nu zes maand na mijn miskraam en de eerste vier maanden waren echt hel! Zodra ik ongi werd, dan kon ik me bij voorbaad al ziekmelden van 't werk, want lopen, zitten, staan, liggen niets kon ik doen! Ik had echt veel krampen en zat dan 2 dagen lang te huilen van de pijn. Ook schommelde mijn cyclus van 30 naar 32 en 27.... Sinds 2 maand voel ik eindelijk mijn eisprong weer en mijn pijnlijke boobs na mijn eisprong, zoals voorheen! Ik hoop dat je snel ongi wordt, zodat je weer met een schone lei kunt beginnen.. of dat je natuurlijk zwanger bent! Kijk het voor je zelf nog even aan en anders neem je even contact met je gyn op, als je het niet vertrouwd.
Pfff word hier toch wel wat bang van. Ik hoop toch dat mijn cyclus redelijk op orde komt, anders zolang wachten op de cryo tp pfffff syllie heel veel sterkte meid ik hoop dat je snel ongi word!
Dat is je eisprong geweest. Zo'n lange sliert slijm,die lijkt op rauw eiwit, duidt op je eisprong. Het zal dus nog ong. anderhalve week duren voor je ongesteld wordt. Of niet hopelijk