Disney potje princess

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamamadelon, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Nou heb ik die besteld en bij bart smit staat dat de deksel magische liedjes speelt. heehft èèn van jullie dit potje? en wat voor geluiden maakt ie bij jullie want bij ons doet alleen het hengsel het!

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Welke bedoel je, heb je een plaatje?

Wij hebben een prinsessenpotje en die gaat een liedje spelen als er wat in valt ;)

3. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Hier een foto!

4. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Oh wauw, hihi!
    Nee, ik heb een andere ;)

5. adi

adi Niet meer actief

Dochter van een vriendin heeft zo'n potje dat muziek afspeelt als er wat in valt. Tussen 25 en 27 maanden werkte het trucje, daarna had de slimmerik door dat je ook een muziekje krijgt als je opstaat en een speeltje in gooit, of je beker in omkiepert enz :D

Uiteindelijk had de vriendin alleen veel geknoei met dat ding :p

6. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Geen last van. Hij staat boven op haar slaapkamer (beneden mag ze alleen op de wc). Laatste plas voor t slapen gaan, gaat op t potje, verder gebruikt ze m vooral als springplank en opstapje ;)
    Echt veel hebben we dr ook niet aan gehad qua zindelijk worden. Ze heeft t een paar keer leuk gevonden, maar vooral zelf t muziekje aanzetten (schuifje aan de onderkant) was een tijdje interessant.

Maar ik vind het wel een leuk potje, en handig als opstapje met tandenpoetsen.
    Ik heb t muziekje nu trouwens altijd uit staan, want hij ging wel eens vanzelf afspelen terwijl ze lag te slapen ;)

7. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Volgens mij hebbeb jullie het over een ander potje want bij deze zit aan de onderkant geen knopje voor een muziekje.
    Ik ga hem zo terugsturen,vind 40 euro voor zo`n gammel ding teveel!

8. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Wij hebben 'm ook en inderdaad alleen de hendel doet iets.
    Ik vind het potje echt niet gammel. Onze dochter heeft er veel plezier van.Hij is makkelijk schoon te maken. Ze gebruikt hem als opstapje, springt er vanaf. Dus hier wordt ie intensief gebruikt en naar alle tevredenheid.

9. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    ik heb het koningklijke potje van Fisher price, die speelt een melodietje als er wat in valt (en als de batt. op zijn speelt die aan 1 stuk door haha) maar hier is het een groot succes. Vooral met zindelijk worden! Mijn zoon heeft hier echt wat aan gehad. Nu Plast hij er nog wel op, maar meestal op de wc nu en poepen ook.

10. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Wij hebben van deze de Cars uitvoering. Die geen alleen een geluidje als je 'doorspoelt'. Ik vind het ook echt geen gammel ding. Finn zit er goed op...al gebeurt er nog niet veel! Hahaha! een paar keer plassen, that's it!

Maar hij werd door zijn eigen wc iig wel erg enthousiast!

11. Marjannn

Marjannn Bekend lid

31 dec 2008
    500
    0
    0
    (Sport)masseur
    Ik heb hem ook, bevalt goed. Wordt inderdaad ook gebruikt als opstapje. Als je 'doortrekt' komt er een muziekje.

Deel Deze Pagina