kunnen jullie mij helpen met kado's voor een bijna 3 jarige meid. ik denk dan aan groten kado hiervoor denk ik duplo of playmobile. ik neig een beetje naar de playmobile omdat ze daar langer iets aan heeft. dan zoek ik ook nog kleine kado's zoals voor in de schoen.
Dan zou ik inderdaad voor playmobile gaan. Voor in de schoen: - krijtjes/potloden/stiften - stickers of knutselspul - iets lekkers - een boekje - kwartet/lotto/... - kleine aanvulling op iets wat ze al heeft
playmobil daar kun je ook prima het allerkleinste priegelspul uit halen en nog weg leggen. Het raaakt anders toch maar zoek. Maar ik zou er niet al te veel van kopen zolang je niet weet of ze het leuk vindt. Het ene kind is er verzot op terwijl de ander liever met lego/duplo bouwt. Kleine cadeautjes: werkboekjes (1,99 kruidvat) puzzels (1,99 kruidvat) knutseldoosjes (SES/Hema) stickers foamstickes ( 0,99 zeeman) haarfrutsels armbandjes/kettingen
Heb toevallig vanmorgen bij Lobbes van alles besteld voor mijn bijna 3 jarige dochter (voor sinterklaas) Het is allemaal "klein" spul. Ze hebben al zoveel "grote" dingen. Ik heb het volgende besteld: - stickers voor in bad. - Grotere puzzels - make-up setje - nieuwe klei met ogen, voeten enz om poppetjes te kunnen maken. - plaksel en "plakkertjes" - "Ik leer rijgen" met grote kralen - dokterskoffertje. verder heb ik op marktplaats een spel "koetje Boe" en een electrospel gescoord. ik vind het vooral voor de jongste zo moeilijk. Ze is net 1 jaar geworden. Toen vond ik het al een drama om kadootjes te verzinnen Ze krijgt de little people dierentuin, badspeelgoed en een pyjama. Veel verder kom ik niet.