Ik ben 21 hij is 41..Kan dat het zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LuckyMommy, 30 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hallo meiden!

Ik zit nu in ronde 5, ik schaam me echt als ik zeg dat ik dat al een eeuwigheid vind! ik heb echt respect voor de mensen bij wie het al veel langer duurt!

Maar nu vroeg ik mij dus af mijn man is 41 hoe zit het eigenlijk bij mannen en leeftijd, omdat wij vrouwen na een bepaalde leeftijd veel minder vruchtbaar zijn.

Hij zelf heeft al kinderen uit zijn vorige huwelijk dus ja hij kan kinderen krijgen, dat is 8 jaar geleden.
    ik zelf ben ook zwanger geweest op de leeftijd 17 maar dat heeft niet zo mogen zijn.

Op zich is 5 maand waarschijnlijk niet zo lang maar het voelt Forever.

Liefs!

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Niemand??

Liefs

3. music4life

music4life Niet meer actief

5 mnd is idd heel kort ik heb er zelf 16 maanden over gedaan.. dus echt het kan veel erger,,en ja over je man? vriend? geen idee ik denk dat het nog wel actief is bij hem! anders langs de gyn om het te onderzoeken succes

4. fafa

fafa Niet meer actief

bij mannen loopt de vruchtbaarheid veel langzamer terug dan bij vrouwen; een man van 41 verschilt qua vruchtbaarheid dus nauwelijks van iemand van 20.

En verder, tsja, 5 maanden is nog helemaal niet zo lang. ik snap dat iedere maand er één teveel is wanneer je eenmaal besluit voor een kleine te gaan, maar geef het nog wat tijd, en blijf gewoon enthousiast proberen ;)

Zo te horen hebben jullie geen van beide (duidelijke) vruchtbaarheidsproblemen, dus het komt ongetwijfeld goed :)

5. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    idd de mannen zijn langer vruchtbaar dan vrouwen, dus dat is goed voor jullie he!

ik zit ook in 5e ronde en k heb zo beetje hetzelfde gevoel wel hoor! eens we beslissen om ervoor te gaan is elke maand te lang he! mijn grootste respect aan de meiden die al lang bezig zijn hoor! chapeau!!!!

6. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Heey dames!

Bedankt voor julie reacties!
    Nogmaals voor de dames die al veel langer bezig zijn!
    Heb er respect voor!

Liefs

Deel Deze Pagina