hey dames, Ik vroeg me af of jullie dit ook gehad hebben net voordat je beviel. ik ben nu de hele ochtend aan de race en heb continu buikkrampen en een ongie gevoel, ook ben ik misselijk. heeft dit te maken met de aankomende bevalling, of ben ik gewoon ziek??? XXX Gusam
Geen idee, wel spannend! Ik heb hier wel vaker gelezen dat vrouwen wat onrustige darmen kregen, zo vlak voor. Maar ik had het niet bij mijn dochter.... Succes!
Ik had de dag voordat bij mij de vliezen braken een slechte dag. Ook heel erg misselijk vooral en niks kunnen doen want dan begon mijn buik op te spelen.
Ik had het ook. Heb van woensdagavond tot zaterdagmorgen diarree gehad en ben zaterdag avond bevallen. Hoop voor je dat het 't begin is.
ik heb het ook gehad die dag niet lekker en snachts werdt ik wakker van de weeen dus is alemaal mogelijk
Ik heb ook al een aantal dagen erg dunne ontlasting en voel me ook een beetje 'ziekjes'. Voor mij is het nog te vroeg, maar bij jou kan het idd wel duiden op een naderende bevalling. Afwachten dus! Heel veel suc6!