Hee meiden, Voor op Senna's kamertje heb ik destijds bij Babywalz een leuk hangnet gekocht met vakken voor speelgoed, knuffels, luiers, kleertjes etc. Erg leuk en praktisch. Deze hangt naast de commode en ik gebruik hem dagelijk. Nu ben ik voor de tweelingkamer ook op zoek naar zo'n net. Maar dan in een andere kleur. Babywalz heeft alleen oranje of multicolor. Dat past niet echt op de nieuwe babykamer. Ik zag op de site dat IKEA ze ook heeft. Deze zijn erg goedkoop, maar is het ook wel wat? Hoor graag jullie ervaringen en evt. andere adressen waar ik zo'n net kan vinden/kopen. Alvast bedankt. Gr. Dolfijn
Ik heb er inderdaad een van Ikea, in de vorm van een kikker, vind hem persoonlijk erg grappig en je kan er best veel in kwijt!
yep dat wordt een gezellig dagje ikea voor je, wij hebben ze ook. ideaal en supergoedkoop. we hebben ze hier voor het speelgoed van de box en er hangt er 1 in de badkamer voor het speelgoed daar. moet zeggen ondanks dat het een vochtige ruimte is hij niet vies wordt ofzo. het speelgoed gooi ik er gewoon nat in , maar hij ziet er na een jaar nog uit als nieuw! joyce