Zul je net zien, kan je het niet gebruiken qua tijd (zie mijn banner) aat er vanalles stuk. stond vandaag onder de douche, krijg ik na een paar minuten geen warm water meer..... manlief nog ff gekeken, maar kan de oorzaak niet vinden. dus moeten maar een mannetje bellen gisteren afvoer van de keuken verstopt, manlief heeft er vandaag ontstopper ingedaan, dus hopelijk werkt dat, anders moeten we daar ook nog een mannetje voor gaan bellen. ow jah, en ook nog onze auto die gekeurd moet worden, en we weten dat die 4 nieuwe banden en nieuwe schokkenbrekers nodig heeft. hij is nu dan wel naar het werk met mijn autotje, maar grrrr... wat kun je daar van balen zeg, tja we hebben het allemaal nodig, en het zijn gebruiksvoorwerpen, dus onderhoud is ook noodzakelijk. maar komt nooit getimed zo dat voelt LEKKER, als je ff kan klagen.....
kak is dat idd het lijkt wel een kettingreactie altijd.. als er 1 ding stuk gaat hou je hart maar vast.. klopt hier ff af.. gaat nog redelijk.. al baal ik wel dat ik een kraantje moet huren terwijl we dachten dat we de heg met de schop er wel uit zouden krijgen.. kost ook weer extra...
komt me zo bekend voor...hier vanmorgen mijn auto door de sloop laten ophalen omdat de reperatie duurder was dan wat de auto nog waard is. Daarna kwam de jaarafrekening van nuon binnen, 200 euro bijbetalen. Toen een acceptgiro van de agis, eigen risico betalen aub....En nog steeds geen brief van de belasting wanneer we terugkrijgen grrr.
Ohh KAK is dat ja! Het komt altijd per 3 zeggen ze.. Wij hadden laatst de waterkoker, de stofzuiger en de douche-afvoer helemaal verstopt, dat alles in 1 week. Grmbl!
Hier ook! Heb een stapel rekeningen liggen!!! Die wordt nu steeds groter met onvoorziene rekeningen... En teruggave belastingdienst...nog nikssss bekend grrrr! Kan het NU echt gebruiken!
Ja alles in 3 x zeggen ze hè. Telt het ook als de wasmachine 3x achter elkaar stuk gaat ggrrr! Heb nu echt geen geld voor een nieuwe dus nog maar een keer maken ( niks heel ernstigs dit keer, die dingen die in de trommel zitten die de was door elkaar heen schudden zeg maar daar zijn er nu 2 van de 3 afgebroken) maar nu ff niet wassen anders krijgen we gaten. Met een kleintje was ik toch bijna elke dag dus hopelijk snel die dingen binnen.
Oh ja weet er alles van. We zijn maanden aan het verbouwen geweest en alles zat al tegen: Stofzuiger die ermee kapt, Auto die mankementen heeft, reparatie die een aardige duit heeft gekost, Bank nog geen 5 jaar oud hoezen in de was helemaal kapot gerafeld vanwege slechte afwerking...geen garantie dus maar weer een nieuwe bank gekocht, Nieuwe klamboe op de strijkplank laat ik het strijkijzer erop vallen...gat erin dag 100 euro. Dekbedovertrek per ongeluk gewassen met het rode hoeslaken ertussen....helemaal verkleerd... Dat was het wel geloof ik....*zucht*
Och meid herkenbaar!!! Wij kochten een andere auto deze werd verkocht met apk.. Bleek hij niet apk gekeurd te zijn.. Dus nieuwe apk erop blijkt er van alles aan te mankeren ( auto had ons die maand ervoor al onze spaarcentjes gekost 2500!!! euro ) Moesten hem laten maken voor 800 euro.. Weer een maand later breekt de ophanging van de wielas af ( gelukkig met in parkeren en niet op de snelweg anders had ik dit niet meer kunnen typen ) Ging 500 euro kosten. Nu zijn de remmen versleten en er moeten ook nieuwe remschijven op ( blijkbaar de vorige keer niet gebeurd ) 400 euro voor alleen voor! Nja en dan de rekeningen er nog bij heel leuk allemaal
wij hebben dit jaar ook pech... inbouwmagnetron stuk en gerepareerd... erg duur daarna ging de koelkast kapot... een nieuwe daarna de cv ketel... niet meer te repareren... kassa en vorige week een nieuwe wasmachine hoop dat we nu klaar zijn en die blauwe enveloppen heel snel komen Toch snel zo'n 3500 euro uitgegeven aan die dingen
Ja ken het maar schokbrekers is geen APK punt, die van mij is voor de schouwing (schrijf je dat zo) geweest en ik zei ow maar de schokbrekers dan? Hij: het is geen APK punt.
Pfffff..... ja, ook hier is 't soms echt raak!! Vlak voordat Dennis geboren werd hield onze wasmachine er mee op.... leuk, met het uitzicht op al die te wassen babykleertjes. Maar goed, was een oudje dus er moest een nieuwe komen. Een week later was het de wasdroger die dacht; 'doe 't zelf maar'. Dus er moest een nieuwe komen. Weer een week later wilde m'n vriend op zaterdagochtend (voor de feestdagen) de boodschappen doen... accu leeg (en kaduuk) van de auto. Afijn... als er hier iets kapot gaat krijg ik al zo'n voorgevoel van: wanneer komt 't volgende? Ook nu weer, lekker ons vakantiegeld en belastingcentjes ontvangen en wilden o.a. 's even lekker de tuin aanpakken en nog wat onderhouds dingetjes aan het huis doen, moet de auto voor de APK voor 1.100,- gerepareerd worden. Dussssssss........ Ik riep gelijk; 'zeg dan ons weekendje samen weg ook alvast maar af want dat wordt nu niks meer' .... maar mijn vriend wilde er niets van weten, hij zei: 'zo erg is het nu ook weer niet...' lol.