Hoi dames, Ik hoop dat ik dit in het goede topic post, maar ik weet niet waar ik het anders moet neerzetten. Ik heb nogal een domme vraag over vijandig slijm. Ik heb sinds een half jaar een kettinkje (geen dure) waarvan de schakeltjes een beetje verkleurd zijn. Een vrouw van de winkel waar ik hem gekocht had, vertelde dat hij verkleurd was doordat mijn huid waarschijnlijk een hoge zuurgraad heeft. Via google heb ik wat dingen erover opgezocht, en toen kwam ik tegen dat vijandig slijm veroorzaakt kan worden door een te hoge zuurgraad. Nu vraag ik me af of een hoge zuurgraad van de huid kan betekenen dat ook mijn slijm een hoge zuurgraad kan hebben. Weet iemand of dit met elkaar te maken kan hebben of dat dat weer iets heel anders is? Alvast bedankt! Groetjes Mosa
hey ik werk zelf ook in de sieraden en de verkleuring komt idd door een te hoge zuurgraad maar ik denk niet dat dat iets met baarmoederslijm te maken heeft.. en als dat wel zo is merk je dat vanzelf aan een viezige geur bij jezelf van onder om het maar zo te zeggen Denk niet dat jeje druk hoeft te maken Greetz Funk
Dank je wel voor je antwoord! Stom dat je je ook gelijk zorgen over zoiets gaat maken, maar toch gebeurt dat vanzelf! Verder merk ik niets vreemds van onderen, dus dan zal het er inderdaad wel niets mee te maken hebben Ik zie dat jij eergisteren je eerste IUI hebt gehad, spannend zeg! Heel veel succes met wachten!
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar dat slaat echt nergens op. Als je vijandig bmslijm hebt is idd je zuurgraad niet in orde. maar dat kun je echt niet zien of ruiken hoor. Was het maar zo makkelijk, dan zouden vrouwen met dit probleem niet eerst zelf een jaar hoeven proberen, maar gelijk weten dat het geen zin heeft via de natuurlijke weg en de gang naar de dokter maken. Helaas komen ze er in het zh pas met onderzoeken d.m.v. onderzoek in het lab achter dat je zuurgraad niet in orde is. Dus niet van die rare dingen zeggen En Mosa, er bestaan geen stomme vragen een forum is er voor om alle vragen te stellen die je dwars zitten. Succes!
Vijandig baarmoederslijm heeft inderdaad helemaal niks te maken met de zuurgraad van je huid of je vagina. Zoiets kun je niet ruiken. Dat kunnen ze alleen zien onder een microscoop.
Dank jullie wel voor de antwoorden! Dan zal ik me nu maar echt geen zorgen meer maken! Soms staat er ook té veel info op internet
Nou sorry hoor Ik had een keer een infectie en daardoor had ik ook vijandig baarmoederslijm vandaar dat ik met dat antwoord kwam excuse moii dus rustig maar dat kan je ook anders zeggen
Vijandig baarmoederslijm door een infectie lijkt me ook iets anders. Ik denk dat de geur dan misschien eerder van de infectie zou komen dan van je baarmoederslijm. Als dat wel zo was, waren er nu al een heleboel meiden veel verder geweest.