Ok, waarschijnlijk is dit echt een domme vraag, maargoed..... Als je een zwangerschapstest doet zeggen ze altijd 5 minuten wachten, maar bij mij is het controle-streepje altijd na 1 minuut al zichtbaar. Kan het dan zijn dat de zwangerschaps-gedeelte pas later een streepje wordt, of is het zo dat als alleen het controle-streepje zichtbaar is, dat je dan eigenljk al weet dat je niet zwanger bent??
Bij kwam er ook pas later een tweede streepje te staan. Na een minuut of 4. Zoiezo bestaan er geen domme vragen
Ok, weet ik dat Toen ik zwanger was had ik pas met iets van 6 / 7 weken getest, dus toen was het inderdaad wel erg hoog al. Maar nu snap ik dan waarom...
De controlestreep reageert op vocht en dat gaat direct. Met de hcg moet er een reactie ontstaan en heeft meer kleirstof nodig, dus dat kan iets langer duren.
Nou, niet persé, maar ik ben inmiddels 5 dagen overtijd. Kan ook stress zijn, maar ik voel me ook veel emotioneler dan normaal. Maar ik heb net getest (met middag-urine) en die was helemaal wit.... Mijn man begint overigens wel steeds meer open te staan voor het idee, heb ik het gevoel.... Maar als ik nu zwanger zou zijn is het niet van tevoren zo gepland