heyhey allen, er is weer veel gebept vandaag he, nou wil graag ook even me verhaal doen hoor ik was daarstraks bij een vriendin heeft al 2 geweldige kids, en toen in een keer last van me buik, deze was hard en leek net of ik ongesteld moest worden ik moet naar toilet dus gegaan en schrok me daar rot last van bloed in me broekkie dus ik gelijk ongerust heb de verloskundige gebeld, en zei vertelde dat het verschillende dingen kon zijn waaronder een geklapt adertje hier ga ik nu ook vanuit maar moest het ff in de gaten houde, ik weet niet goed ben ook goed misselijk en heb net weer kotsuurtje achter de rug (sorry voor gore woord) was dus even flink ongerust maar ben nu wat rustiger ga zo lekker douche want heb het stervens koud, heb ook nog steeds niet gegeten heb echt totaal geen trek wordt, weet gewoon niet wat ik moet eten vent lief is weer lessen van 6 tot 9 die moet iks traks even halen maar verder lekker niksen vandaag, rondje trompetteren ga ik vanavon dmaar ff niet doen hebben meer dames dit mee gemaakt? liefs joanita
ik heb tot 13 weken bruinverlies gehad en met 16 weken snachts een grote bloeding gehad rond 3 uur snachts heb gewacht tot 6 uur sochtends voor ik de huisartsenpost belde die zij dat ik toen de vk moest bellen zo gedaan is geweest rond 10 uur hartje geluisterd en alles was goed toen was het bruinverlies geworden maar ze wilde wel overleggen met de gyn dus ik moest heen voor echo kijken of er nog bloed te zien was was nix aan de hand geen bloed te zien nix kindje deed het prima wel wilden ze met 18 weken een uitstrijkje laten doen om te kijken of ze op die manier konden achterhalen waar het bloed vandaan kwam. maar uit het onderzoek is niets gekomen dus het moest ook een gesprongen adertje zijn wel gek van snachts. maar goed als je het niet vertrouw gewoon weer bellen.
Ik heb 2 weken terug ook gehad en heb een echo gehad en alles was goeg gelukkig en het hartje klopte al! Dus het wil niet altijd iets zeggen!
pas als ik bloedverlies blijf houden, moet ik opnieuw bellen, heb het gevoel dat ik ongesteld moet worden, heb ook flink pijn in me buik, lijkt wel of het harde buiken zijn weet niet goed kan het niet plaatsen, vooral net boven me schaamstreek, daar voelt het zo raar, weet niet goed wat ik er van moet vinden, het trekt helemaal door naar me stuitje enzow liefs joa
Het kan natuurlijk ook je baarmoeder zijn dat begint te groeien..? ik zou het weten maar het is wel vervelend..