Update Elvira

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Elvira, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Allemaal,

Vandaag het ik de tweede echo gehad, ivm onze 2de ivf behandeling. Helaas was de echo weer onduidelijk en zat er iets waarvan ze niet wisten of het een eitje of een cyste was. Hier wordt ik later vandaag over terug gebeld. Dit gebeurde namelijk precies hetzelfde met de eerste ivf behandeling en die is afgeblazen. De arts was nou niet echt begripvol toen ik haar vroeg of dit zich bij iedere poging gaat herhalen. Het enige wat ze zei was tja, je hebt zware endometriose. DUH vertel eens iets nieuws. Een andere collega had niet in het systeem gezet dat ik alleen decapeptyl spuit en dan vandaag zou horen of de Gonal F erbij mocht en nog meer onduidelijkheden. Het is gewoon vervelend dat je aan je lot wordt overgelaten en ze nooit duidelijk zijn.

Ik blijf hopen dat ze vanmiddag doorbellen dat we door mogen gaan en anders ben ik bang dat ivf voor ons geen zin meer heeft. We beseffen wel dat het niet het allebelangrijkste is in het leven om kinderen te mogen krijgen, maar het steekt toch wel als de wens zo groot is.

Sorry hoor, moest het even van me aftypen.

Ik schrijf vanmiddag nog een stukje of we doorgaan of stoppen.

Groetjes,
    Elvira [/list]

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Jeetje.heel veel sterkte, hoop op goed nieuws voor je vanmiddag!

3. Niet meer actief

hoi meid
    jeetje zeg
    ik hoop dat ze deze poging niet weer afblazen
    en dat het goed komt!
    succes meis ;)

4. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sjee, Elvira wat naar nou. Ik hoop echt dat deze poging toch door kan gaan dus ga heel hard duimen voor goed nieuws vanmiddag! En mijn mond valt open van verbazing van de reactie van jullie gyn ...Het is allemaal al een heftig iets waar je door moet, maar dan hoop je wel dat zaakjes in ziekenhuis goed geregeld zijn en dat je ook wat meer medeleven krijgt.
    Ik denk echt dat je het nog als understatement zegt want kan me goed voorstellen dat het niet van levensbelang is om je eigen wondertje te mogen krijgen, maar het is wel een hele diepe wens van jullie anders ga je al niet zover. Dus het steekt heel hard als het misschien niet kan... Lieverd een hele dikke knuffel en hoop echt dat jullie nog voor een eigen wondertje kunnen gaan!

5. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Ik duim ook voor pos. bericht vanmiddag Elvira!

6. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    nou, je mag er best van balen hoor. kinderen kunnen heel belangrijk voor je zijn en je wilde ze toch graag krijgen. hopelijk vanmiddag beter nieuws.

7. Chrizzzy

Chrizzzy Bekend lid

31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    ook ik hoop op goed nieuws vanmiddag. lastig soms he die onduidelijkheden in het ziekenhuis. ik heb vorige week een hal uur zitten wachten op een echo, ben ik eindelijk aan de beurt en krijg ik doodleuk te horen dat dat dan een foutje van de gyn was, want echo was niet nodig/zinvol.

Chrizzzy

8. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Wat akelig Elvira, ik vind het belachelijk, zo mogen ze toch niet met je om gaan :evil: :evil:
    Hou je haaks, Dikke knuffel voor jou!

9. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Lieve meiden,

Eindelijk ben ik zonet teruggebeld door het zh. De arts had met mijn gynacoloog overleg gehad en nu moet ik toch nog 2 weken verder gaan met het spuiten van decapeptyl. Naar alle waarschijnlijkheid is het een cyste, die als bijwerking door de decapeptyl wordt veroorzaakt. Het kan nu zijn dat hij vanzelf verdwijnt. Het is niet de ideale situatie, maar als het afgebroken wordt heb ik ook niks toch! Ze hebben nu wel gezegd ook al zit er straks maar 1 eitje die groot genoeg is doen we toch een punctie. Ben een beetje boos geworden over hoe rommelig het verloopt en dat het gewoon niet zo hoort te gaan. Je bent al zo onzeker en dat wordt alleen maar erger.

Nu maar hopen op het beste.
    Duimen jullie weer allemaal mee?

Dikke kus,
    Elvira

10. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Natuurlijk duimen wij allemaal mee!
    Wat goed dat je ze de waarheid hebt verteld!
    Ik wens je veel succes en je hebt maar 1 goed eitje nodig toch? ;)

Groetjes van Senna

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve meid.wat lees ik nou?
    Wat vreselijk zeg, die onzekerheid!
    En dat niet alleen.tuurlijk mag je stikverdrietig zijn als het ook maar even zo lijkt dat IVF geen optie meer is.
    Dan hou je weinig over lieverd!
    Als ik je even kon knuffelen zou ik dat zeker doen, dat weet je.
    Heel veel sterkte meid, je weet me te vinden he!
    Hele dikke zoen, Elmo

12. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Elvira ga me zeker helemaal suf duimen voor jullie! Ik wens je heel veel sterkte met deze onzekerheid, maar ben blij dat ze toch verder gaan en niet de poging hier al werd afgebroken. Ga je er wel wat van zeggen wat het met je doet als ze zo rommelig en slordig werken? Nouja, misschien is het nu eerst iets dat je je energie op verdere verloop van behandeling richt...genoeg aan je hoofd zou je denken..

13. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    He Elvira,

Wat rot meid, dat je nu niet weet waar je aan toe bent. En helemaal gelijk hoor dat je zegt dat je ervan baalt als het zo gaat, begrijpelijk!
    Hopelijk werpt het doorspuiten toch nog z'n vruchten af. Ik wil je een hele dikke knuffel geven, 't is niet niks. Sterkte en veel succes

xx
    Marjo

14. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hoi lieverd,
    wat verschrikkelijk vervelend dat het zo knullig moet lopen. En ook ik kan me er alles bij voorstellen dat je ontzettend verdrietig kan worden bij de gedachte dat ook IVF geen kansen meer zou bieden. Tuurlijk zou je uiteindelijk ook best zonder kinderen gelukkig kunnen worden, maar dat alles pas nadat je intens verdrietig bent geweest, juist omdat die wens zo groot is. Ik hoop dan ook met heel mijn hart dat het geluk aan jullie zijde is en dat alles naar wens gaat verlopen.
    Hou je haaks lieverd en weet dat ik aan je denk!
    Veel liefs en een dikke knuffel van je naamgenoot!

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoe is het inmiddels met jou meid?
    Loop je steeds mis op msn geloof ik.
    Alles oke?

16. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    He Elvira, pff. wat een onaandenkend figuur die gyn! Ik hoop dat het doorspuiten met decapeptyl resultaat mag hebben over een weekje of twee en er dan toch een eitje te zien zal zijn. Ik duim voor je tot die tijd.

Karin

17. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Ik duim mee!

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Meid meid, waar hang je nou uit?
    Neem je ff rust van i-net? heb je het gewoon druk? pc gecrashed? Let me know!
    Je moet nou al een heel heel heel eind zijn in je behandeling volgens mij!
    Ben benieuwd, duim voor de zekerheid non stop

19. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    ELvira....ja, waar zit je meis? Ik hoop dat het is omdat je ff alleen je energie wil vestigen op de behandeling en dat deze eindigt met mooi resultaat. En ook al schrijf je hier ff niet....we denken wel aan je hoor!

20. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hallo Lieve meiden,

Sorry sorry sorry, ik ben niet bewust afstand aan het nemen hoor! We hebben het gewoon superdruk met werken, veel verjaardagen, huis opruimen, de beestenboel, ach ja jullie kennen het wel.

Hier gaat alles goed, nog steeds alleen de decapeptyl aan het prikken, al bijna 4 weken nu. En pas aankomende maandag een echo en dan gaan ze weer kijken of ik daar nog verder mee moet gaan en of de cyste vanzelf is verdwenen. We gaan vrolijk verder met prikken en we zien wel hoe en wat. Hopen dat het positief blijft en het iniedergeval tot een punctie komt.

Ik vind het zo lief dat jullie aan me denken en ook al ben ik er niet altijd, ik denk net zo hard aan jullie!

Dikke smakker van Elvira

Deel Deze Pagina