Ik weet niet of het de bedoeling is maarrrrrr Toch wilde ik iedereen de kans even geven om Lina te feliciteren met de geboorte van haar zoon Glenn Mitchel. Dit is toch een speciaal plekje op de site voor ons en het is voor haar misschien wel leuk als ze al die felicitaties ziet! Ik zal de spits afbijten: Lieve Lina, hubbie en kleine Glenn, Ik wens jullie alle goeds van de wereld en hoop dat het met jullie alledrie heel goed gaat. Ga lekker van elkaar genieten! Heel veel liefs Elmo
Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje !! 'k Wens jullie een zalig genieten v jullie kleine mannetje !
Gefeliciteerd Lina!!! Mooie naam. Jullie kleine jongen is wel een beetje vroeg geboren denk ik he? Alles goed met jou en de kleine jongen? Liefs
Lina, van harte gefeliciteerd!! Ik hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine man! Ga er maar lekker van genieten !! Liefs, Marjo
Goede morgen meiden! Onwijsssssssssssssssssssssss bedankt voor alle felicitaties. Uitgebreid verslag volgt nog, maar wat ik wél kan zeggen is dat Glenn heeeeeeeel knap is, vandaag van de monitor afgaat, zijn gedrag vóór ligt op het aantal weken zwangerschap, nu al meer drinkt dan ie 'mag'. En dat de bevalling heeeeeeel snel gegaan is. Ging nl rond 8 uur 's avonds aan het CTG, rond 10 uur er af, en werd er getoucheerd om te kijken hoeveel ontsluiting, toen al 3 cm! (had wél buik, rug én beenweeen) De verloskamer werd klaargemaakt en heb toen van 10:15-11:15 veel weeen gehad. Omdat ik zei dat ik moest poepen, geloofden ze me niet. 'u kunt dat gevoel van persdrang alleen hebben met persweeen Nita'. Toch hebben ze me even getoucheerd voor mij gerust te stellen. Wat bleek, ik had in 1 uur tijd de laatste 7 cm erbij 'gekregen'. Ik mocht dus om 11:15 gaan persen en om 11:30, na een perswee of 5, is Glenn Mitchel geboren! Foto's volgen nog meiden. Ik ga me op het gemakkie klaarmaken om naar onze Glenn te gaan om hem in bad te doen.
Ook hier nogmaals mijn felicitaties, meid. Samen met je mannetje genieten van jullie prachtige wondertje! Als ik het zo hoor heeft hij zelfde inslag als zijn moeder, zo snel mogelijk naar huis. Als hij zo goed zijn best doet, is hij vast in no-time thuis! Dikke knuffel.
Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon. Geniet ervan en laat jullie maar lekker verwennen in de kraamtijd.