Hoi allemaal! Ik ben sinds maart gestopt met de pil. Had toen netjes een cyclus van 28 dagen en toen 20 en mijn laatste 24dagen. Nu zit ik al op dag 34 van mijn cyclus. Heb bijna nergens last van.. alleen af en toe beetje ongi gevoel dat na paar uurtjes weer ineens weg is. Ben wel gauw moe , borsten zijn gegroeit en zo nu en dan soort van kramp in mijn borsten. En als ik op mijn onderbuik druk bij me eierstok(kant blindedarm) dan doet dat beetje pijn. Ben nu ook ineens heel erg verkouden. Ben net bij de HA geweest en heb dus zomaar ineens voorhoofd holte ontsteking en luchtwegen infectie. Ik durf dus niet te testen ik heb 6 juni getest toen ik mijn menstruatie ongeveer zou moeten krijgen maar die was negatief. 1juni had ik beetje bruinverlies heel licht en beetje buikpijn. 4juni had ik het zelfde alleen beetje beige achtig. Ben niet misselijk of iets.. heel af en toe dat ik me ineens 5min niet lekker voel en dat is het dan. Heeft iemand dit wel eens mee gemaakt? En wat kan het zijn? groetjes , Esmaraldaa
Ik zou echt nog een keer testen. Op vage klachten kun je niet bouwen en daar heb je dan zo weinig aan. Je blijft maar gissen. Rond je NOD is je HcG niveau nog niet altijd hoog genoeg, dus het kan prima dat het een paar dagen later al veel hoger is. Testen dus! Mocht het toch negatief zijn, dan is dat wss te wijten aan het feit dat je pas net gestopt bent met de pil. Dat kan nog wel eens wat wisselingen veroorzaken Succes en ik ben benieuwd!
Je hebt de 6e getest? Dan zou ik een nieuwe doen! Je bent inmiddels weer behoorlijk wat dagen verder... En idd zoals mijn voorgangster al zegt: je hoeft niet posi te testen op je nod! Ontpillen kan helaas ook lang duren Gewoon een nieuwe test doen!
spannend hoor!! ik ben zelf in april gestopt met de pil voor de pil had ik altijd stipt 28 dagen en toen ik een keer eerder gestopt was met de pil ook stipt 28dagen dit keer was mijn eerste cycles 35 dagen voor mijn 2e cycles moet ik nog maar even geduld hebben denk ik als het 28 dagen zou zijn had ik maandag ongi moeten worden maar dit is nog niet gebeurd dus ik wacht het nog even af als je opnieuw getest hebt laat je de uitslag even weten??
ik vind het allemaal reuze spannend!! wil het zo graag dat ik soms bang ben het TE graag te willen en symptomen te fantaseren
ja ik ken het. had ik de eerste en tweede ronde erg last van en juist nu ik niks voel ben ik overtijd.
Ik zou echt testen! Meid, hoe hou je het vol?? Het is al de 15e en je had de 6e getest? Respect hoor... dus hup testen en laat ff weten! toi toi toi
Ik denk ook dat je het beste nog een keer kan testen.. Ik had ook getest op mn NOD en toen was de test negatief... Helemaal vanuit gegaan dat ik dus niet zwanger was maar mn man vond het een week later toch tijd voor een nieuwe test ( was blijkbaar anders als anders) En toen kwam er een dikke streep tevoorschijn.. Dus wie weet... Hoop voor je dat het bij jou hetzelfde zal zijn Liefs..
ja ik ga morgen denk ik testen! heb nu geen test meer en de winkels zijn alweer bijna dicht en bij de supermarkt verkopen ze het hier niet
Heb vanavond getest en hij was helaas negatief.. dus nu wachten op mijn menstruatie.. Misschien late eisprong.. Heb nu ook steken in me eierstok dus ja ik weet het ook niet! X
oooooh toch negatief hopelijk komt de menstruatie dan snel of misschien toch nog een positieve test......
Nog steeds geen menstruatie te bekennen hier. Pff wil nu tog wel dat het komt hoor. Dan kan ik aan een nieuwe ronde beginnen.
als het te lang duurt misschien even naar de huisarts...... misschien dat die je wat meer duidelijkheid kan geven heb wel eens gehoord/gelezen dat ze je dan eventueel ook kunnen helpen je menstruatie op gang te brengen