Heeft iemand deze lippenstift?? En is het wat? Blijft ie echt zo goed zitten en droogt ie de lippen niet te veel uit?
Ik heb hem zelf niet maar wel al eens gebruikt van een vriendin. Blijft perfect zitten zonder dat je droge lippen krijgt. Toen ik de volgende dag wakker werd waren mijn lippen nog knalrood !!!
ik gebruik deze zelf ook veel. super af en toe beetje bijwerken met die lipbalsem die erbij zit zodat het weer mooi glimt.
heb hem in verschillende kleuren.. moet zeggen de echte roodtinten zijn perfect en blijven heel goed zitten (keer getest, smiddags opgedaan, savonds gegeten, tanden gepoetst, geslapen, smorgens nog steeds mooie rode lippen) de zachtroze en de bruinige tinten houden minder goed, wel nog ettelijke uren, maar daar kan ik geen dag mee vooruit
zorg er wel voor dat je lippen velletjes vrij zijn, anders is t niet zo'n fraai gezicht. even scrubben of zoals sommigen doen , tandenborstel over je lippen halen haha. ik gebruik zelf een suikerscrub van lush
ik heb ze ook in een paar kleuren en soms vergeet ik het eraf te halen 's avonds en dan word ik wakker met gekleurde lippen. Ik heb de goudbruine versie opgedaan toen ik ging trouwen
hmmz wekt mijn nieuschierigheid,heb altijd lippglos op ,maar als ik dit zo lees mischien ook maar eens proeberen dan. het is er na een half weer af bij mij
die van max factor zijn ook erg goed! (lipfinity) vind ik zelf persoonlijk fijner als die van maybelinne
weet niet of dat die lipstains zijn?? ze heten lipfinity! en blijven prima zitten in het water(bij mij dan)! zijn van die stifjes en dan heb je een apart stifje gloss