stomme testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door urmylove, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. urmylove

urmylove Niet meer actief

Ja stomme testen ja. ik vind dat ik gewoon een roze streepje hoor te krijgen. Zoals alle andere hier...

Mijn eerste dag menstruatie was 8 okt. Mijn NOD 4nov.
    Hoeveel testen ik er alwel niet tegen aan heb gegooid zeg...

Allemaal negatief.
    Het is wel mijn eerste ronde en eerste kindje.

Klachten zijn nu sinds paar dagen wel duidelijk aanwezig.
    Pijnlijke boobies
    witte afscheiding (gehad)
    gevoelige onderbuik (alsof er een vlinder zit)
    rommelende darmen (winderig)
    moodswings (niet zo'n beetje ook)
    enorm snel vet haar!
    heb gewoon contineu trek/honger
    absoluut niet de behoefte naar gezonde hap, dus veel vet eten

Maarja. al deze kwaaltjes komen ook voor je ongesteld wordt.
    Hoezo frustrerend!

Dokter had ik ook al gebeld, en ik mag aanstaande maandag na het weekend weer bellen en krijg dan hopenlijk een bloedtest.
    Dus tot die tijd test ik maar niet meer.
    Gewoon, hopeloos!! :(

Nog altijd niet ongesteld. ook geen krampen of iets in die trant ervan. alhoewel ik op de NOD dag zelf die krampen wel had (buik/en rug)

moest het even van me afschrijven, heb verder niemand in mijn omgeving die ervan af weet...

Voor alle dames in het roze; gefeliciteerd!!
    dames in het rood; jammer, hopenlijk volgende ronde wel raak!!
    en wachtende zoals ik; duimduimduimduim

2. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    houd moed!! hopelijk blijft je ongi uit en kun je positief testen of wellicht voor rn bloed test gaan! ik duim voor je!
    ik zelf ben nu ook al een poosje overtijd en test ook nog steeds negatief.. zucht...

3. urmylove

Zitten we in het zelfde schuitje!!

inderdaad een hele lange diepe zucht...........

4. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik snap de frustratie, voor mij ook eerste ronde eerste kindje, geen idee dus wat je precies moet voelen (naast de dingen die je van anderen hoort en op internet ziet..)

ik moet nog 3 daagjes wachten tot mijn NOD hopen dat ik inderdaad bij de roze dames ga horen!

Succes met wachten, hopen dat een bloedtest meer uitslag biedt

5. urmylove

spannend .. ik weet nog hoe ik me voelde die dagen voor de NOD, die zijn echt slopend..

en inderdaad we kunnen alleen afgaan op wat we lezen.. Hmm..

Nu de dagen na NOD zijn gewoon raar. ik hoop echt dat de bloedtest mij een positieve test geeft. Anders gewoon een ongesteldheid. want er zo tussen in varen is echt verwarrend!

Misschien is mijn lichaam wel erg van slag, aangezien ik ook wat stress heb laatste tijd...

6. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    schijnt dat stress, van als je het misschien heel graag wilt ook je ongi uit kan stellen.. Maar we blijven natuurlijk altijd hopen op een posi test :)

7. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super herkenbaar de frustratie. Ik ben 29 september gestopt met de pil en 1 oktober ongesteld geworden. Nu nog niets te bekennen en enkel negatieve testen. Ik ga niet uit van een zwangerschap, maar hoop wel ongesteld te worden, zodat we serieus aan het klussen kunnen gaan. Heb het gevoel dat we nu on hold staan :x

Ik duim voor je dat je ofwel een positieve test in handen krijgt danwel ongesteld wordt!

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik wil niet ontmoedigend klinken, maar het is heel normaal dat je eerste cyclus na de pil erg lang kan duren :( Met allerlei ontpillingsverschijnselen die op zwangerschapsverschijnselen lijken...

Hopelijk heb je over een paar dagen toch een posi test in handen, maar ik zou er niet al te hard op rekenen.

9. urmylove

@k84 ... pff dan ben jij ook al even verder met al die stomme negatieve testen zeg!! Ja dat heb ik ook.. dan maar ongesteld dan kun je weer verder he met klussen.. nu lijk je helemaal stil te staan.. :(

@flora.... ik geloof niet zo in ontpillen... ik heb namelijk maar 2 maanden de pil geslikt, ook niet helemaal goed, vaak vergat ik hem... en eigenlijk op het moment dat ik ongesteld werd in de strip gelijk bewust ermee gestopt. voor ik aan de pil ging heb ik een normale menstruatie gehad.. en daarvoor heb ik mijn implanon laten verwijderen...
    Na die verwijdering implanon ben ik eigenlijk wel netjes gewoon om de 21 a 28 dagen ongesteld geworden. Nu zit ik al voorbij die 28 dagen...

en ben voorheen al eens keer eerder zwanger geweest jaren geleden, en heb precies dezelfde symptomen als toen, maar dan iets later en ik mis nog een positieve test :(

10. moppie1992

moppie1992 Actief lid

21 jan 2012
    369
    112
    43
    Vrouw
    Ik weet het wachten duurt lang vanaf moment dat ik stopte met de pil heeft het een jaar geduurt voor ik eindelijk zwanger was van mn eerste kindje en is gelukkig blijve.zitte ben nu 14+3 en maandag geslachtsbepaling we zijn heel benieuwd wat het wordt veel denke een meisje sommige twijfele nog ik ben een keer 2 halve mndniet ongi geweest naar dokter alles geweest wisten niks moet ik naar de gyn en hoppe week voor afspraak ongi je moet je er niet te veel op focessen laatste mnd toen ook niet gedaan en hoppa ineens geen cyclus van 37 dage maar 28/29 dage en hoppa gelijk zwanger

Heel veel succes meid

11. urmylove

Ja zie meer dat het lang duurd na het stoppen met de pil en sommige zijn gelijk zwanger. Geslachtsbepaling.. wat spannend moppie!! :) . Ja is makkelijker gezegt als gedaan er niet teveel op focussen he hihihi..

Misschien toch maar proberen, dan ben ik ook hoppa gelijk zwanger ;)

dank je wel!!
    laat je weten of het meisje of jongetje is moppie?

12. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Alsof iedereen hier zomaar gelijk even een positieve test heeft?
    Ik wil je niet kwetsen, maar ik vind het een vreemde uitspraak die je doet.
    Er zijn genoeg vrouwen die na JAREN nog wachten op dat tweede streepje op de test.

Ik snap dat je het liefst zo snel mogelijk zwanger bent, dat had/heb ik ook ;) Maar soms moet je jezelf even een schopje onder je kont geven en bedenken dat het helemaal niet gek is als het een tijdje duurt en dat het in sommige gevallen pas na heel lange tijd lukt en soms zelfs helemaal niet :(

Wij zijn in februari 2007 gestopt met de pil en uiteindelijk met medische hulp zwanger geworden in november 2010, dat werd een miskraam. En 4 jaar na het stoppen met anticonceptie was ik dan eindelijk blijvend zwanger in februari 2011 :)

Het gebeurt echt niet bij iedereen zomaar hoor ;) Er is vaak toch veel geduld voor nodig en dat is niet altijd even makkelijk nee, dat weet ik :(

13. urmylove

Sorry, zo bedoelde ik het niet. ik heb moeite met begrijpend schrijven en lezen... ik bedoelde meer van.. dat ik ook een streepje hoop net als alle andere hier die nog wachten en of steeds terug gaan naar rood.. :( en ja ik weet dat ik nog maar in mn eerste ronde zit, en ik wens alle andere aanstaande mama's net zoveel geluk als dat ik mijzelf gun...

soms verwoord ik bepaalde dingen beetje verkeerd.
    Ja ik ben me steeds meer bewust dat het inderdaad gewoon een tijdje kan duren, en ik zeker te weten niet de enige ben.

het spijt me van je miskraam.. maar nu ben je al een trotse mama zie ik :) en wie weet nog een kindje! wauw.. :)
    ik ga ook meer geduld proberen te krijgen :)

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Inderdaad GEDULD is een schone zaak..helaas.

En ontpillen...geloof er maar in en zeker als je de pil eerder al niet secuur nam..zo slaat je lichaam/hormonen op hol en weet die niet meer wat te doen.
    Hier ook na het stoppen erg veel "zwangerschapskwaaltjes" maar was niet zwanger!
    Ik werd pas ongesteld op dag 38 en een vriendin van mij pas op dag 43.
    Dus snap niet goed waarom jou huisarts meteen al een bloed test gaat doen.
    Heb je gemeld dat dit je eerste ronde is??

Succes met zwanger worden en test gewoon 1x per week,dat scheelt je een hoop geld!

15. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland

Fijn dat je het even uitlegt. Ik begrijp je nu beter :)

Wat jij zegt over het anderen gunnen, maar het jezelf ook gunnen. Zo voelde en voel ik dat nog steeds!
    Al gunde ik het mezelf na een paar jaar wel iets meer dan de buurvrouw die zwanger was van de vierde ;)

Heel veel succes de komende tijd, met zwanger worden en geduld hebben ;)

16. urmylove

@ melanie. ik begrijp je van het ontpillen.

Maar ik heb de pil maar 2 maanden geslikt en niet eens strict. dus wie zegt dat mijn lichaam in eerste instantie al gewend was aan de pil en die cyclus zeg maar?
    Maar.. we zullen zien... wie weet word ik inderdaad later ongesteld... of ik blijk toch zwanger... Oh en mijn dokter is heel gemakkelijk, een bloedtest betaal je volgens mij zelf als het geen medische reden heeft zeg maar. En dat heb ik ervoor over.

@annedore, ja als je ziet dat andere inmiddels al zoveel kindjes krijgen dan gun je je hetzelf wel meer ja. begrijpelijk. maar zo is met alles in het leven. voor sommige is het weggelegd met een goede baan, en sommige hebben veel pech... Ook helaas met kindjes krijgen dus :( stomme moeder natuur toch

17. urmylove

jup.. ik heb al wat licht roze afscheiding... of althans daar lijkt het op dat dat eraan komt.. dus ik ga op rood dames :( volgende ronde misschien beter..!!

18. PCOmama

PCOmama Fanatiek lid

8 aug 2010
    3.520
    0
    0
    Eigen bedrijf
    Almere
    Ontpillen is dat ladies...geduld is een schone zaak...hoop een snelle vruchtbare periodes voor jullie...ik wacht er al vijf jaar op!

19. dphoek

dphoek Niet meer actief

Ik weet dat het niet leuk is om te lezen, maar ontpillen is een feit en niet iets waar je al dan niet in gelooft (wat je natuurlijk wel mag:)) Ook al is het eerder wel goed gegaan, dan zou je nu alsnog last kunnen hebben van een verstoorde hormoonbalans. Ik hoop natuurlijk ook voor je dat het is wat je zo graag wilt!
    Misschien ben ik gewoon na mijn voorgeschiedenis wat sceptischer geworden;)

20. merida84

merida84 Lid

8 nov 2012
    63
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    Capelle a/d IJssel
    Ik weet precies hoe je je voelt. Wij zijn ook aan het w8en. Alleen ben ik wel sinds vorig jaar feb gestopt met de pil en sinds kort aan het proberen. Maar ben ook nog steeds nie ongesteld. We gaan dinsdag naar de dokter.

groetjes

Deel Deze Pagina