Goedemorgen!!! Ik zit ff met mezelf in de knoop, in juni een miskraam gehad, na de curettage een cyclus van 41 dagen gehad, daarna 36, vorige maand 34 en nu zit ik alweer op 39 dagen. En de testen blijven negatief...nu heb ik wel overal last van, pijnllijke tepels en zware borsten af en toe krampjes, haaruitval en ik ben erg gezellig de laatste tijd! Ik slik trouwens een week of twee etos zwanger worden pillen! Zijn er meer meiden die dit gehad hebben?
hoi, hier 23 augustus curretage gehad, wel regelmatig ongi 28 dagen, maar dat had ik bijvoorbeeld na het stoppen van de pil ook...maar sommige hebben bijvoorbeeld na het stoppen van de pil een rommelig cyclus ik denk dat je het met elkaar kan vergelijken... helaas.. denk dat je nog van slag bent van curretage, of zwanger... maar hou er rekening mee dat je lichaam voor de gek kan houden... dacht elke keer weer zwanger te zijn.. maar helaas tot heden niets.. anders als je veel langer cyclus heb even bloed laten prikken sterkte tbtje..
Herkenbaar rare is dat ik voor dat ik zwanger werd van de miskraam altijd regelmatig was en nu sinds de curettage niet. Mijn vriend wil morgen nog een test proberen! Jij zit nog 6 dagen in spanning, hoop voor je dat het raak is!