Hoi! Ik moet een vrijgezellenfeest organiseren voor mijn aanstaande zwangere schoonzus! Ik vind het erg moeilijk.. zoveel sites.. workshops etc. Hebben jullie ideeën? Ervaringen wat wel of niet? Ze houdt niet strippers.. mega drukke dingen en wil helemaal niet in het middelpunt staan.
Houdt ze van eten? Spelletjes spelen? Ik zelf heb een moorddiner gehad! Persoonlijk vond ik dat erg leuk!
Lekker met zijn allen naar een salon en lekker tutten, daarna film/uit eten? Misschien wat standaard maar iig niet druk Of eerst een workshop en dan een high tea?
Ondanks dat ze niet graag in het middelpunt staat is verkleed gaan wel erg leuk! Desnoods allemaal in hetzelfde pakje. Ik ben ook niet zo van in het middelpunt maar vond dat iedereen zo verkleed was wel erg leuk! (En dan bedoel ik niet als clown natuurlijk) Verder qua activiteiten lijkt een moord diner ook erg leuk (en mocht je ook verkleed gaan is als politie dan misschien wel erg grappig) Verder gps tocht? Segway rijden? Make up party gevolgd door Fotoshoot met de club?
Laat iedereen iets bakken en ga picknicken in een park, weiland of aan een meer. Doe daar een balspel oid. Het hoeft helemaal niet duur te zijn...maar vooral gezellig.
Bootje huren in Utrecht en lekker varen over de gracht. Neem zelf lekkere dingen mee aan boord. Dan ergens aan oude gracht laten afzetten. Zijn in de werfkelders leuke workshops te vinden. Sieraden maken, mozaïeken, dans ed. Dan ergens lekker gaan eten en voor wie wil nog de kroeg in. Lekker centraal in het land. Vanaf CS Utrecht is via Hoog Catharijne de gracht prima te voet te bereiken.
Waar? Een bootje huren is natuurlijk erg leuk, vooral omdat ze zwanger is kan een sportieve activiteit of bijv cocktail/sushi workshop niet. Wel een idee misschien een bloemen/make-up workshop? Of esn fotoshoot?
Wij hebben laatst een sieradenworkshop gedaan, was erg geslaagd. Iedereen heeft een ketting of armband gemaakt en de meesten hebben dit ook gedragen tijdens de bruiloft. Echt superleuk! Naast dat het gezellig was en leuk om te doen heeft iedereen dus een tastbare herinnering aan de dag zelf! Gewoon even googelen, wordt bijna overal wel gedaan. Of een pimp je theemuts/ klomp/ etagère etc. Of een taarten bak of decoratie workshop, workshop bonbons maken, cupcakes, Poptarts maken of salsa/ tangoles etc. Ik zou een beetje kijken wat de bruid leuk vindt. Is ze creatief? Houdt ze van dansen, koken, knutselen, of meer van denkdingen (moordspel ofzo) en dan daar iets bij zoeken wat overeenkomsten heeft. Ze hoeft het natuurlijk niet al eerder gedaan te hebben, maar het is vaak wel leuk als het bij haar past en niet iets iswaar ze niks mee heeft. Tenminste, zo hebben wij het een beetje aangepakt. En een beetje 'verkleden' is altijd wel leuk, of gewoon allemaal 'iets' hetzelfde, dat je herkenbaar bent als groep. Allemaal in het wit/ roze/ paars gekleed of allemaal eenzelfde sjaaltje ofzo. Hoeft helemaal niet raar of over-the-top. (Mag natuurlijk wel... 😉 Succes ermee!
Naar een fotostudio...lekker tutten en daarna leuke foto's maken! Meteen leuk aandenken! Daarna eventueel hapje eten!
Weet niet waar je vandaan komt, maar hier in Twente zit een bedrijf waar je o.a. Wie is de Mol kan spelen, gevolgd door een bbq. Heb er zelf niet aan meegedaan, maar het schijnt heel leuk te zijn.